Als ik dit topic doorlees dan zie ik echt veel trekjes die ik ook heb. Zou alleen niet weten of ik hooggevoelig zou zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Weet je wat ik vind.. Of je nu hooggevoelig bent of niet. Als je er last van hebt moet je er wat mee doen.Dus ookal zou je niet hooggevoelig uit een test komen, je kunt dan zeker wel wat hebben aan tips voor hooggevoelige mensen.
Dus als je last hebt van dezelfde dingen, lekker mee blijven praten en proberen tips te halen uit ervaringen en boeken e.d. over hooggevoeligheid.
Nathalie schreef:Ik heb trouwens een hele fijne site gevonden, zeker een fijne site om andere mensen uit te kunnen leggen wat hooggevoeligheid inhoud. Aangezien ik daar niet zo goed in ben.
http://www.ookzogevoelig.nl/eigenschap.html
Ik vind het echt een goede site, alles wat ik daar lees, slaat echt 100% op mij..
StillAngel schreef:Die site ken ik idd ook. Voor iedereen die het nog niet helemaal snapt etc. ik kan veel dingen uitleggen op het gebied van HSP, en dmv een foto weet ik zeker of je HSP bent of niet. Als je het eens leuk lijkt, kun je mij toevoegen (heb er een speciaal email adres voor) Angelbreathe@live.nl
Mallodie schreef:StillAngel schreef:Die site ken ik idd ook. Voor iedereen die het nog niet helemaal snapt etc. ik kan veel dingen uitleggen op het gebied van HSP, en dmv een foto weet ik zeker of je HSP bent of niet. Als je het eens leuk lijkt, kun je mij toevoegen (heb er een speciaal email adres voor) Angelbreathe@live.nl
Is het raar dat ik niet kan volgen? Als ik het goed begrijp dan zie jij aan iemand door middel van een foto of je HSP bent??
StillAngel schreef:Die site ken ik idd ook. Voor iedereen die het nog niet helemaal snapt etc. ik kan veel dingen uitleggen op het gebied van HSP, en dmv een foto weet ik zeker of je HSP bent of niet. Als je het eens leuk lijkt, kun je mij toevoegen (heb er een speciaal email adres voor) Angelbreathe@live.nl
Wendy schreef:StillAngel schreef:Die site ken ik idd ook. Voor iedereen die het nog niet helemaal snapt etc. ik kan veel dingen uitleggen op het gebied van HSP, en dmv een foto weet ik zeker of je HSP bent of niet. Als je het eens leuk lijkt, kun je mij toevoegen (heb er een speciaal email adres voor) Angelbreathe@live.nl
Sorry hoor, maar wat een onzin.