Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sifra01 schreef:Maar het is best moeilijk om kritisch te kijken naar iets waar je zelf niet echt verstand van hebt. En als er dan verschillende dingen worden geroepen, wie moet je dan geloven. Kwam nu dit weer tegen:
http://www.anarchiel.com/display/who_en ... _geschied2
Zwerte schreef:We gaan in ons dagelijks leven zo ontzettend vaak er gewoon klakkeloos vanuit dat experts weten wat ze doen, waarom met zoiets dan ineens niet meer???
Marigold schreef:Zwerte schreef:We gaan in ons dagelijks leven zo ontzettend vaak er gewoon klakkeloos vanuit dat experts weten wat ze doen, waarom met zoiets dan ineens niet meer???
omdat er ook zoiets bestaat als the new world order, waar presidenten en belangrijke mensen gewoon ook midden in zitten.
en daar is bewijs voor, het bevreemd mij alleen dat er zo weinig over bekend lijkt te zijn.
witte huis bijvoorbeeld is gebouwd op een pentagram, op elke hoek van het pentagram staat een gebouw, de hoek waarop het witte huis staat staat symbool voor de duivel.
precies van daaruit wordt de wereld dan geregeerd, bizar gewoon!
dus niet zo heel vreemd dat wanneer je dat soort dingen weet, degenen die hier het kwaad in zien niet zomaar op de regering vertrouwen.
of de pandemie die nu lijkt te komen ook door hen is 'bedacht' weet ik niet hoor, ik ga er niet meteen vanuit, maar ben wel waakzaam. (ben ik altijd eigenlijk wel geweest ook).
ik geniet nu wel bewuster van elke dag, omdat een bericht zoals deze (pandemie) je er even weer bewuster van maakt dat het leven kort en betrekkelijk is.
maar bang ben ik niet.
Marigold schreef:ik zal vanavond of morgen wel even een luchtfoto opzoeken waarop het goed te zien is.
de vrijmetselarij gebruikt veel symboliek, ik zou niet weten waarom ze het witte huis en omgeving voor de gein op een pentagram zouden plaatsen.