Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:HI
Deze week ga ik hier even op de serieuze toer. Gister wed ik namelijk gebeld op de redactie door een heel aardige vrouw die me vroeg of ik een keertje aandacht kon schenken aan de inenting tegen baarmoederhalskanker. Tuurlijk, want dat is een heel belangrijk onderwerp! Alle meisjes van dertien tot en met zestien jaar krijg rond deze tijd een oproep voor de inenting thuisgestuurd. Later dit jaar krijgen alle meiden van twaalf jaar ook een oproep hiervoor. Deze prik verkleint de kans op deze akelige ziekte enorm. Ik wil me nergens mee bemoeien ( nou ja, een klein beetje vel, maar alleen omdat het zooooooo voor je eigen bestwil is!), maar wil jullie even zeggen hoe belangrijk dit is. Alsjeblieft, ga die inenting halen! Het bestaat uit drie prikken. Nu eentje, over een maand nog een en de laatste over een halfjaar.
Girls, ga ervoor! En als je meer wilt weten, check: www.prikenberscherm.nl
miss_lizje schreef:OMG. Pak ik net de hitkrant van deze week gaat die ene die antwoord geef op vragen over lichaam, love enz. het in haar begin stukje hebben over BMHK. Ik typ het even over.Citaat:HI
Deze week ga ik hier even op de serieuze toer. Gister wed ik namelijk gebeld op de redactie door een heel aardige vrouw die me vroeg of ik een keertje aandacht kon schenken aan de inenting tegen baarmoederhalskanker. Tuurlijk, want dat is een heel belangrijk onderwerp! Alle meisjes van dertien tot en met zestien jaar krijg rond deze tijd een oproep voor de inenting thuisgestuurd. Later dit jaar krijgen alle meiden van twaalf jaar ook een oproep hiervoor. Deze prik verkleint de kans op deze akelige ziekte enorm. Ik wil me nergens mee bemoeien ( nou ja, een klein beetje vel, maar alleen omdat het zooooooo voor je eigen bestwil is!), maar wil jullie even zeggen hoe belangrijk dit is. Alsjeblieft, ga die inenting halen! Het bestaat uit drie prikken. Nu eentje, over een maand nog een en de laatste over een halfjaar.
Girls, ga ervoor! En als je meer wilt weten, check: http://www.prikenberscherm.nl
Hoe bedoel je bangmakerij en gebruik van publiciteit.
Ga meteen een mailtje sturen over hoe ze daar over denken en stuur ze gelijk de links erbij die in dit topic voorbij zijn gekomen..
Of ben ik nu wel heel erg bezig??
Melanie_B schreef:_Laura schreef:Baarmoederhalskanker is trouwens niet gelijk dodelijk. In veel gevallen kan het gewoon opgelost worden door de baarmoeder bv. te verwijderen.
En dan nooit meer kinderen kunnen krijgen...![]()
Ik moet hem ook.. maar ik ga me moeder er niet meer aan herinneren, dan vergeet ze het misschien!![]()
Citaat:Vijf van de acht commissieleden van de Gezondheidsraad blijken een band te hebben met de leverancier van het HPV-vaccin.
Marketing van farmaceutische industrie is erg sterk geworden. Het budget voor de marketing van hun product is drie keer groter dan dat er besteed is aan wetenschappelijk onderzoek