hmm ik heb wel iets meer puistjes dan daarvoor maar niet extreem
ook heb ik vaak zoals jij minder zin in sex...
en zelf voor mijn gevoel heb ik als ik deze pil slik meer hoofdpijn dan anders
zal dan ook maar eens overwegen andere pil te slikken

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:Ik heb de laatste tijd ook problemen met mijn pilSlik de diane 35, maar krijg er opeens veel pukkels van en doorbraakbloedingen. Nu heb ik op het doosje gekeken en komt ie van een andere fabrikant af en mijn apotheek kan niet garanderen dat ik de volgende keer wel een goede pil krijg
![]()
Ben nu verder aan het kijken en in dit topic kom ik wel goede dingen tegen! Die nuvaring vertrouw ik op de 1 of andere manier niet zoMaar dat zal vast aan mezelf liggen!
Kristel_82 schreef:Edit: Wat huisartsen betreft... Ik heb nog nooit bloed hoeven laten prikken. Hij wilde alleen weten of ik familie had die problemen met trombose hebben gehad en of ik rookte want daar zou ik dan mee moeten stoppen.
Snoevie schreef:zou ik mogen vragen welke pil dat is?
toeval..........tja dat weet je nooit zeker.
wat je wel zou kunnen bekijken,de mensen die niet tegen een goedkoper merk kunnen,zijn misschien gevoelig voor een hulpstof(nu is de microgynon 30 als een van de weinigen exact gelijk aan de stediril qua hulpstoffen)
veel hulpstoffen van medicijnen komen ook in heel gewone dingen voor,etenswaren ed.
dan zou je daar ook problemen mee moeten hebben,check eens op de verpakking welke hulpstof verschilt.