Lalidan schreef:FIjn dat het goed gaat Lammie! Hopen dat de volgende stap ook goed gaat!
dat hoop ik ook, maar heb er alle vertrouwen in omdat ik geen stress meer heb en het afbouwen tot nu toe zo goed gaat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lammie2701 schreef:nou dat was het bij mij dus niet...bij mij had de migraine heel erg te maken met de hoeveelheid stress...als de stress minder was waren de aanvallen minder hevig, was de stress heel hoog dan had ik ook veel migraine...
ik heb dan ook best wel eens op dagen dat ik vrij was en de aanvallen nog te doen waren geen imigran genomen...het was natuurlijk niet leuk maar wilde ook zo min mogelijk zooi in mijn lijf...
Erretje schreef:Het is ook waardeloos! Mensen vergelijken het nog echt met een hoofpijntje! Als ik een uitje had kon ik me er er al dagenlang druk over maken of ik migraine kreeg en bingo! Maar ik word toch ouder en rustiger en maak me minder snel druk om kleinigheden, iets wat ik vroeger erg veel deed. Ik geniet meer van het moment en zie wel wat er morgen gebeurd. Ik hoop voor je, Lammie, dat het ooit minder word en natuurlijk dat het wonder-medicijn word uitgevonden. Zwanger worden helpt ook hoor, er gaat een wereld voor je open
!
Erretje schreef:Ik heb sowieso minder (zware) aanvallen en ik gok dat na een maand of 7 de zwangerschapshormonen wel uit mijn lijf zijn!
joyce2 schreef:Ik hoop voor iedereen hier dat 2009 een topjaar word! Voor mij is het jaar al goed begonnen, nieuwe baan waar ik heel erg op mijn plaats ben, dus een stuk minder gezondheidsklachten (dus ook minder migraine) en ik ben daar nu ook nog eens gepromoveerd tot filiaalleidster, jeej! En begonnen met motorrijles en dat gaat ook heel goed, dus ik hoop dat de leuke dingen zich lekker op blijven stapelen! Vorig jaar ben ik echt veel ziek geweest, heel veel misselijk (vooral als ik leuke dingen ging doen, omdat ik me dan van te voren al druk ging maken, omdat ik bang was om misselijk te worden), rare virusjes die niet weg wouden gaan, veel migraine, echt een kwakkeljaar!