[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariellexxx

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:15

misssrocky schreef:
heeft iemand misschien tips voor mijn navel piercing? eerst had ik er één maar die is er uitgegroeit en toen heb ik een nieuwe genomen. dat is nu zo`n 4 maanden geleden en hij is nog steeds rood en na het douche komt er vies spul uit. Ook zie ik dat de velletjes tussen de piercing los laten.. hoe kan ik nou zorgen dat hij weer goed word? ik hoop dat jullie het zo een beetje snappen

Je moet hem gewoon met alle uiterste zorg behandelen, blijkbaar doe je dit al, maar raak je hem ook niet met vieze vingers aan? Draag je geen kleding erover die erachter kan blijven haken, of waarvan de stof op dit moment niet goed is voor je piercing? Als de velletjes ertussen loslaten, dan heb je kans dattie al aan het uitgroeien is, waarom maak je geen foto, zodat wij het kunnen zien? Want zo kan ik niet zeggen oftie aan het uitgroeien is. Waarmee maak je hem schoon? Hoe vaak doe je dit ? Stoot je hem vaak?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:16

Mijn shirtje blijft dus vaak erachter haken Nagelbijten / Gniffelen

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:16

Sence schreef:
Wanneer heb je het door dat je navelpiercing uitgroeit?

Je kan dat zien doordat je steeds meer staaf van je piercing ziet, en steeds minder vel wat erover heen zit, als dat steeds minder wordt dan is het bijna zeker dat het uitgroeingsproces al bezig is. Wel is dit een heel langzaam proces, en meestal zie je het zelf niet dattie uitgroeit, maar als anderen je piercing heel lang niet meer gezien hebben, kan je kijken of hun verschil zien.

*Edit Ik heb zelf ook een navelpiercing en ik blijf nooit haken, hoe komt het dat je achter je shirtje blijft haken ?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:20

Omg, ik hoop niet dat ie bij mij eruit groeit! Want als ik zit op een stoel en beetje voorover leun, dan steekt het bovenste bolletje erg ver eruit zeg maar. Dus of de piercing is te groot, of hij groeit er misschien uit? Maar ik heb de piercing nog maar 2 weken. En ik blijf haken omdat ik dan soms een shirtje aan heb wat net rond die hoogte is dus dan blijft me shirtje er soms wel tussen zitten. Heb nu steeds maar wat langere shirtjes van, dan geen last ervan. Maar ook als ik zit, draait ie soms naar de zijkant, dat doet me erg pijn.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:22

Zeker als je je piercing nog maar zo kort heb als jou, moet je er gewoon echt als een net geboren baby mee omgaan, proberen altijd rechtop te zitten, zorgen dat er niks tussen komt, en anders even een gaasje erop doen. Dit kan je alleen ook niet heel de tijd doen want de piercing heeft lucht nodig om te genezen. En inderdaad gewoon even de tijd ervoor nemen, en langere shirtjes aandoen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:22

Denk je dat ie uitgroeit, of dat ie gewoon te lang is?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:24

Ik denk dat jou piercing er nog niet uitgroeit hoor ! Knipoog
Je hebt hem overigens nog maar 2 weken lees ik net, en dat uitgroeingsproces kan wel jaren duren, je moet het gewoon even in de gaten houden, allemaal goed schoon houden en oppassen met kleding etc. Als je over 2 maandjes nog steeds last van heb dattie te groot is, zou ik even terug gaan naar de shop en je staafje laten verwisselen voor een kortere, dan blijf je minder haken.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:24

Ja inderdaad! Ik maak em sowieso nog wel elke dag 2x schoon, dat wil ik gewoon bij houden.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:25

En nu ga ik naar de manege ! Tong uitsteken Doei!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:27

Doeegg

annieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:29

een paar dagen geleden begonnen de velletjes los te laten. ik maak hem 1 x per dag schoon met vloeistof die ik had gekregen en af en toe stoot ik hem wel ja... maar moet ik hem nou er in laten of eruit laten en dan over tijdje kijken of hij er nog in kan? moet ik er helemaal niks aan doen?

annieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:30

het onderste gaatje is trouwens wel helemaal goed alleen het bovenste gaatje blijft rood en vies

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 15:31

Bij mij is de bovenste ook nog beetje rood en droog om de ''wond''. Onderste is bij mij ook niets mis mee... Hoelang heb jij je piercing?

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:00

gewoon erin houden. Misschien is 2 keer per dag iets te veel voor je. Bij mij duurde het ook even voor hij niet meer rood was, nu issie dat nog wel achter het bovenste bolletje. Wijdere katoenen tshirtjes dragen werkt ook wel. Strakke polyester topjes irriteren snel!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:00

bij vriendin van mij is hij er 3x uitgegroeit, nu heeft ze hem voor de 4e keer laten zetten!
zij merkte het pas toen het velletje zo dun was, dat ze er dwars door heen kon kijken...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:13

Omg... Ik heb alleen wel dat ik het staafje voel door mijn huid heen, maar dat heeft iedereen toch? Nagelbijten / Gniffelen

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:16

Sence schreef:
Omg... Ik heb alleen wel dat ik het staafje voel door mijn huid heen, maar dat heeft iedereen toch? Nagelbijten / Gniffelen

De meeste wel ja Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:21

Haha, oke dan is het goed! Vandaag normaal shirtje aan gehad dus heb er geen last van gehad. Morgen voor het eerst ermee paardrijden... Mensen die tips hebben? (mijn broek kan ik niet omslaan)

annieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:26

@ Sense : ik heb hem nu iets van 4/5 maanden..het staafje blijft ook echt aan mijn huid plakken. Ik kan mijn piercing dus niet heen en weer halen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:28

Dat is toch denk ik ook niet de bedoeling, dat je em alle kanten op draait? Nagelbijten / Gniffelen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:22

Ik moet er morgen aan geloven (navelpiercing). Wish me luck!

M_hOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:44

Good luck Knipoog
(Uit eigen ervaring; erheen gaan is even ''spannend'' maar het valt reuze mee, en daarna ben je helemaal HAPPY (tenminste dat is de bedoeling)) Vork

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:26

mariellexxx schreef:
Ja klopt, ik had er al eens over gehoord:
Johannes van SDL komt naar Nederland om een select groepje piercers les te geven en te demonstreren.
Uiteraard zoeken wij voor die dag vrijwilligers die graag een dermal anchor willen laten aanbrengen. De kosten zijn normaal ( DUS NIET VANDAAG !!) € 120,00 euro per plek maar deze dag betalen jullie slechts € 20,00 hiervoor.
Hier de link met uitleg.
http://www.bmezine.com/news/pubring/20051014.html

That means it’s permanent, and to remove it is a lengthy and very painful process.

Bah, dat klinkt me niet zo leuk... Wel erg leuke piercings!!
Het is trouwens een andere manier van piercen dan de prentjes eerder in het topic.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 01:27

Lijkt me ook heel erg pijnlijk!

Hmm, mijn sternum zit er nog steeds OK in, dus da's al meer dan 4 maanden (begin juli laten zetten). Hij irriteerd alleen nog steeds af en toe, heel vervelend.

Heb wel steeds de kriebels om er nog een te laten zetten... Alleen aan alles zit het nadeel dat je het moet laten genezen! *LOL*

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 10:19

ik heb hem in je profile bekeren Scarlet. heel mooi!!!