Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Echt leuk om te horen ookal is/voelt het niet zo. Jokonootje schreef:Ik heb na een vliegende start afgelopen twee weken stil gestaan. Maar heb stug volgehouden alhoewel het wel moeilijk was omdat mijn foodnoise volledig terug was na de ophoging van 0,25 naar 0,5 (ozempic).
Vanochtend was de weegschaal me weer een keer goed gezind, en heb ik de -10,5 kilo aangetikt.
Nu hopen dat mn foodnoise weer weggaat...
Dieuwke_ schreef:Op welke dosis zit je nu? Wel interessant inderdaad en fijn ook!
fjordjes schreef:Wel fijn dat het zo goed voor je werkt Suzanne.
Zonnetje81 schreef:Mooi de resultaten van anderen!
Ik zat vanmorgen op 61,9 kg.
Dat is nu -26 kg en is -30% eraf.
BIZAR
F_Orumster schreef:Jokonootje, super resultaat! Mooie mijlpaal. Gefeliciteerd!
Suzanne, fijn dat je de sweet spot hebt gevonden.Zonnetje81 schreef:Mooi de resultaten van anderen!
Ik zat vanmorgen op 61,9 kg.
Dat is nu -26 kg en is -30% eraf.
BIZAR
Ik weet dat je nooit had durven hopen zo dichtbij de 60 te komen!
Bonnelover schreef:Jokonootje schreef:Ik heb na een vliegende start afgelopen twee weken stil gestaan. Maar heb stug volgehouden alhoewel het wel moeilijk was omdat mijn foodnoise volledig terug was na de ophoging van 0,25 naar 0,5 (ozempic).
Vanochtend was de weegschaal me weer een keer goed gezind, en heb ik de -10,5 kilo aangetikt.
Nu hopen dat mn foodnoise weer weggaat...
Hoe lang ben je nu totaal bezig?
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Nee ik zit nog steeds op 5mg en dat gaat prima. Merk nu wel ik 38 kg kwijt ben het allemaal wat langzamer gaat
Ach je hebt nog genoeg ruimte om op te hogen gelukkig. En 38 is al enorm veel natuurlijk. Ben je op de helft nu ongeveer? Van wat je kwijt moet?