Ik was naar het Haaksbergerveen. De parkeerplaats stond gewoon vol. Maar vlakbij de parkeerplaats stonden mensen met grote telelenzen,en kijkers vogels te spotten.
En een stuk verder was het dus gewoon rustig. Ik heb lekker rustig rondgelopen. Er werd me nog een koekoek aangewezen,en ik heb een paartje kiekendieven gezien.
Bootsiebob
Geplaatst: 19-04-25 20:27
Wat een leuke dag had jij Goof!
En Lizard een koekoek die heb ik echt nog nooit gezien Heerlijk weer vandaag en mooie foto’s gemaakt weer
Wij hebben met twee Nederlandse en twee Britten vandaag de Bärenkopf (1991m) vanaf de Achensee beklommen. Er lag nog veel sneeuw, dat was wel pittig en avontuurlijk wandelen
Oeh ik vergeet Noordje, wat interessant en water voor Nala. Leuk
En Gaucho ook mooi met de zon. Veel plezier morgen samen met Faringo!
Gave wandeling Bootsie. Mooi Lizard, je hebt weer een hoop gezien.
X2305
Geplaatst: 19-04-25 21:07
Goof oh wat schattig! Het voorjaar is zo mooi
Lizard mooi rondje! Met de Pasen gaan toch ook alle normaal ‘binnenzitters’ op pad.
Wauw Bootsiebob wat een geweldig uitzicht ook!! heel indrukwekkend. Gaan jullie morgen nog een bepaalde route lopen?
Hier vanmorgen een rondje eigen bos gedaan en zojuist nog een heerlijk rondje ‘ om de hoek’. Wat zijn die lange avonden toch fijn. Morgen gaan we met een vriendin en haar honden weer wat verder op pad.
Bootsiebob das pittig zeg. X2305 wat gezellig morgen vandaag ziet er ook mooi uit Lizard fijn dat verderop rustig was. Goof schattig die lammetjes. Ik was met mijn man fietsen, ik op bakfiets met lil erin en hij op mij ebike. Naar Spaarnwoude, rondje gefiets en daar lekker gewandeld. Was lekker rustig
gaucho
Geplaatst: 20-04-25 13:51
Wij zijn op onze pauze plek, wat een here link wandelweer
We lopen etappe 10 van het grote rivierenpad, van leerdam naar Geldermalsen. 14 km gedaan, nog 8 te gaan. Nu eerst ff lunchen.
ik was in Junne. Paar keer de mtb route gekruist,en daar was het druk. Verderop was het erg rustig.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-04-25 14:23
Heerlijk genieten allemaal. Logisch dat meer mensen er nu op uit gaan. Het weer is perfect er voor.
Wij hebben een rondje losloopgebied gedaan. Hondje weer blij. Fijn ook dat ze zo makkelijk is, gezinnen die paaseieren zochten, hardlopers die voorbij komen en zelfs mtb'ers. Ze loopt er allemaal rustig langs.
Mooie ronde Gaucho, leuk om zo’n route/afstand te lopen.
Mooi weer Lizard!
Lekker Susan! Ik kan daar ook echt van genieten en ben blij dat dat ook makkelijk kan met die van mij inderdaad.
Hier een geweldige ronde erop zitten, drukte viel reuze mee en intens genoten met zijn zessen vooral foto’s van de honden gemaakt en van de omgeving filmpjes, maar de meeste zullen het wel herkennen.
Bootsiebob
Geplaatst: 20-04-25 18:30
Wat een leuke foto’s van de honden X2305! Heerlijk
Prachtige wandelingen van SusanH, Lizard en gaucho en Faringo! Genieten met het lenteweer
Hier was het iets minder zonnig vandaag en erg winderig. We hebben de Lacherspitz beklommen
Heb je nog gewisseld met de rugzak van faringo? Kon je die ook gelijk uitproberen.
Bootsiebob
Geplaatst: 20-04-25 18:45
Dat is jammer van de rugzak. We hadden het vandaag over je rugzaktest, hoop dat je de prettigste kunt vinden.
Die bloesemfoto’s, geweldig. Op de hooikoorts na is het toch echt een fijne tijd van het jaar
Nog een foto van vandaag, die ik net binnenkreeg. In dat tasje zit trouwens mijn dure camera. De rugzak lag wat verder beneden haha
gaucho
Geplaatst: 20-04-25 18:52
lizard schreef:
Heb je nog gewisseld met de rugzak van faringo? Kon je die ook gelijk uitproberen.
Heb ik eerder al eens een stuk meegewandeld was redelijk maar niet top, wel beter dan de Vaude van vandaag. voorlopig is de Decathlon de grootste kanshebber. Daar ga ik nog maar een langer stuk dan anderhalf uur mee wandelen.
Wat heb je allemaal geprobeerd en wat zoek je qua rugzak, gaucho? Misschien zijn er nog mensen met tips
boedjang
Geplaatst: 20-04-25 19:44
Wat heerlijk zo samen Gaucho en faringo. SusanH braaf hondje en ook x2305 wat een leuk stel. Bootsiebob ziet er fijn uit in de bergen Wij hadden stal, paas brunch, verder met vlonder slopen bij vijver en paas borrel. Lil heeft tussendoor lekker bewogen en gelegen. Ik toch ruim 13000 stappen. (stal) (op jacuzzi) ( paasborrel) Ik weet niet of zij ook 13000 stappen heeft gezet hoor