Ik ga niet naar het bos vanmiddag, ben uitgeblust na een slechte nacht. In plaats van wandelen wilde ik nog even doorwerken, maar ook dat lijkt er niet in te zitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bootsiebob schreef:Leuk lizard. Veel plezier
Balen van je slechte nacht Jojoleinee… ik had er ook zo een
Eelmo prachtige foto. Ik vroeg me al af huh, wandelen en dan naar bed. Vleermuizen![]()
Bij jou mooi zonnig vanochtend, hier was het zwaar bewolkt maar heerlijk koel
Goof mooi!!
Ik vergeet hopelijk niemand. Had een slechte nacht en een vrij heftig gesprek vanochtend, voel me de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en dat kwam er ineens emotioneel uit. Maar gelukkig zijn daar dan van die reddende engeltjes op vier poten en na een (wel vermoeiende) wandeling van 11 km zojuist, kan ik er weer tegen![]()
De upload doet vervelend, zal de foto’s later uploaden
Bootsiebob schreef:Had een slechte nacht en een vrij heftig gesprek vanochtend, voel me de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en dat kwam er ineens emotioneel uit. Maar gelukkig zijn daar dan van die reddende engeltjes op vier poten en na een (wel vermoeiende) wandeling van 11 km zojuist, kan ik er weer tegen
jojoleinee schreef:Ahh heftig Bootsie, sterkte. Ik dacht even dat de lab naast de koe was gaan liggen![]()
Dit is mijn "tweede enkel". Zit aan twee voeten
[ [url=m/sKklzd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Wat een prachtig ochtendlicht Eelmo!dan weer het voordeel van de nacht werken!
Prachtig Goof! De jeneverbessen zijn idd prachtig op de Veluwe! Geeft een heel eigen sfeer. Jammer dat de wolf zich niet heeft laten zien.
Sterkte Bootsiebobwel heerlijke foto's, wat een leuke leenhond! En kalfje
Hier net een klein rondje van 3km door de "achtertuin". Het wilde, uitgebloeide gras licht nu zo mooi op in de avondzon, niet te vangen met je mobiele telefoon.
[ [url=m/aVEgRm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BBoPmt.jpg]Afbeelding[/url] ]