Gaaf filmpje. Heb gegoogeld. Leuk ziet het eruit. Grappig dat jullie aan me gedacht hebben.
moonsparkle
Geplaatst: 22-05-22 12:38
Lekker met de paarden op pad
Ik had vanochtend voor het eerst dit jaar weer een wildplukwandeling georganiseerd, gelukkig was het echt heerlijk weer de mensen waren helemaal enthousiast, super leuk! Vind het toch altijd weer heel spannend de eerste van het jaar
Succeservaring dus Moonsparkle, leuk! Faringo, zo leuk zeg.
Ik heb vanmorgen eerst een uurtje door het losloopbos gestruind met de honden, 3,5km, en daarna heb ik de racefiets gepakt en een rondje van 35 km gedaan. Wat is het toch genieten op de Veluwe, het is hier zo mooi
Ik geloof dat er van mij vandaag weinig actiefs verwacht moet worden, lag vannacht om 4 uur in bed na een vrijgezellenfeest. Gisteren de hele dag door de stad gewandeld, genoeg foto's maar niet zo geschikt voor hier
Ik had vandaag ook geen zin om ver weg te gaan. Dus naar het Boetelerveld. Dit natuurgebied ligt naast de holterberg. Ik heb minder dan 10 wandelaars gezien. Ik denk dat het op de holterberg met dit mooie weer wel file wandelen is. Mi vlinder.
Toen nog naar een andere parkeerplaats. Bij het Overijsselse kanaal. Tot het veerpontje,en weer terug.
Klinkt als een goede dag Lizard. Vooral die van de libellen vind ik tof.
moonsparkle
Geplaatst: 22-05-22 17:03
Bedankt boots
En lizard prachtige reeks! Leuk afwisselend
pien_2010
Geplaatst: 22-05-22 17:06
Gaaf Goof, lekker sportief.
Lizard erg mooi al jouw foto's.
We zijn helemaal binnendoor naar St Junien gereden. Iedere keer stukje gewandeld. Ik vond het zo mooi... We hebben de witte kwikstaart met 3 jonkies gezien, zwaluwen, prachtige libellen en vlinders zo ah water.
De hengel, prachtig wilde planten
En nu in de chambre d'hotel want we slapen 2 nachtjes hier om morgen ons 14 jarig huwelijk te vieren Aan het bier
En ja Noorwegen is prachtig We gaan over en week of 2 richting NL.Onze 'zomer'vakantie dit jaar. Benelux en een beetje DL. Gelukkig ga ik ook nog met een vriendin hier een week weg en met een nl'se vriendin een lang weekend in augustus.
moonsparkle
Geplaatst: 22-05-22 18:01
Ik ga in het najaar waarschijnlijk naar noord Spanje om te kamperen. Ben heel benieuwd hoe het daar is, mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik ze graag