Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Tja, ze maken ook heel veel keuzes die niet mijn keuzes zijn. Maar dan heb ik niet de illusie dat dat komt, omdat ze niet naar adviezen luisteren.
Popstra schreef:Zebrastreep weet anders wel te vertellen dat mensen zo goed in afschuiven zijn en anderen de schuld geven etc. Snap wel dat je anderen dan op hun verkeerde teen kan trappen daar mee.
Ik zie vooral mensen hier op Bokt die toch al niet veel ondernamen en veelal altijd al voornamelijk thuis zaten met maar één klein kringetje om hen heen het allemaal wel best vinden zo puur omdat er voor hen toch weinig veranderd is.
Geloof me, voor velen is het helemaal niet best! Kunnen komende 10 jaar hun schulden gaan aflossen die ze dit jaar gemaakt hebben want huren, hypotheek, gas licht, belasting gaan gewoon door ookal verdien je nu helemaal niks!
Popstra schreef:Zebrastreep weet anders wel te vertellen dat mensen zo goed in afschuiven zijn en anderen de schuld geven etc. Snap wel dat je anderen dan op hun verkeerde teen kan trappen daar mee.
Ik zie vooral mensen hier op Bokt die toch al niet veel ondernamen en veelal altijd al voornamelijk thuis zaten met maar één klein kringetje om hen heen het allemaal wel best vinden zo puur omdat er voor hen toch weinig veranderd is.
Geloof me, voor velen is het helemaal niet best! Kunnen komende 10 jaar hun schulden gaan aflossen die ze dit jaar gemaakt hebben want huren, hypotheek, gas licht, belasting gaan gewoon door ookal verdien je nu helemaal niks!
Karl66 schreef:@Shadow0, alleen gaat dit topic niet over jouw mening over het kabinet. Het gaat ook niet over de vraag hoe goed ze in het algemeen met advies omgaan. Dit topic gaat over corona en het ging even specifiek over het onderwerp dat het OMT geen breed adviesorgaan is en of dat wel of niet een probleem is.
secricible schreef:Zo voelt het nu ook, maar dan groter . We huilen er soms om, zijn boos, maar beseffen ook dat de enige weg eruit er doorheen is en dat er geen weg omheen bestaat.
Palmera schreef:secricible schreef:Zo voelt het nu ook, maar dan groter . We huilen er soms om, zijn boos, maar beseffen ook dat de enige weg eruit er doorheen is en dat er geen weg omheen bestaat.
Nee. Een groep vindt dat. Een andere groep, o.a ik, vindt dat er een andere weg bewandeld had moeten worden. Deze groep groeit trouwens, iig voor zover ik meekrijg.
Huilen en boos zijn doet ongetwijfeld iedereen, maar niet allemaal om dezelfde reden.
Palmera schreef:secricible schreef:Zo voelt het nu ook, maar dan groter . We huilen er soms om, zijn boos, maar beseffen ook dat de enige weg eruit er doorheen is en dat er geen weg omheen bestaat.
Nee. Een groep vindt dat. Een andere groep, o.a ik, vindt dat er een andere weg bewandeld had moeten worden. Deze groep groeit trouwens, iig voor zover ik meekrijg.
Huilen en boos zijn doet ongetwijfeld iedereen, maar niet allemaal om dezelfde reden.
Earth schreef:Palmera schreef:
Hoe zouden we het dan moeten doen?
verootjoo schreef:De maatregelen zijn niet bedoelt om de bejaarden te beschermen
Dacht eigenlijk dat dat inmiddels algemeen bekend zou zijn.
We beschermen ons land tegen code zwart
verootjoo schreef:De maatregelen zijn niet bedoelt om de bejaarden te beschermen
Dacht eigenlijk dat dat inmiddels algemeen bekend zou zijn.
We beschermen ons land tegen code zwart
secricible schreef:Je bedoelt gewoon een herstel NL Palmera? Waar door experts al van is gezegd dat het onmogelijk is?
https://www.parool.nl/nederland/medisch ... ~b5f8fb19/
Palmera schreef:Ze zijn toch 1 van die meest kwetsbare groepen door wie het land op code zwart zou kunnen komen.
Waarom staan ze anders als eerste op de inentingslijst?
nynke55 schreef:Nee, het zijn de iets jongeren die op de IC en verpleging liggen, de echt ouderen komen daar niet eens.
https://allecijfers.nl/nieuws/statistie ... w_leeftijd