Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Vrij recent bloedonderzoek gehad ook de zeer uitgebreide, maar er waren geen enkele afwijkingen in mijn bloedbeeld aanwezig. Dus inname extra vitamines is niet nodig advies ha.
Janine1990 schreef:Marcella schreef:Vrij recent bloedonderzoek gehad ook de zeer uitgebreide, maar er waren geen enkele afwijkingen in mijn bloedbeeld aanwezig. Dus inname extra vitamines is niet nodig advies ha.
Nah, zei men bij mij ook terwijl ik enorme klachten had die gerelateerd konden worden aan een vitamine D tekort. Mijn waarde was 48, men hanteerde een onderwaarde van 50.
Echter zijn er ook praktijken die 80 of zelfs 110 als onderwaarde hanteren, en praktijken die 20 nog als onderwaarde hanteren.
Men moet er een beetje vanaf dat gezondheid niet gestaafd kan worden op gemiddelden. Als ik bloedonderzoek natuurlijk altijd een goede basis om vanuit te redeneren Marcella. Wellicht zijn er anderen die er wel baat bij kunnen hebben.
Zonnetje81 schreef:Zijn er mensen die een paar weken thuis zijn gebleven van het werk ivm ziek zijn en benauwd etc? Ik voel mezelf een aansteller maar gaan werken zie ik nog niet zitten. Ik sta voor de klas maar als ik een half uur een 'enthousiast' gesprek voer stik ik zowat in hoestbuien en hijgen omdat ik weinig lucht krijg.
Mijn neus zit ook nog veel dicht, ik piep ook nog steeds met ademhalen.
Zonnetje81 schreef:Zijn er mensen die een paar weken thuis zijn gebleven van het werk ivm ziek zijn en benauwd etc? Ik voel mezelf een aansteller maar gaan werken zie ik nog niet zitten. Ik sta voor de klas maar als ik een half uur een 'enthousiast' gesprek voer stik ik zowat in hoestbuien en hijgen omdat ik weinig lucht krijg.
Mijn neus zit ook nog veel dicht, ik piep ook nog steeds met ademhalen.
bigone schreef:Marcella schreef:Dan nog heb er ook niet de financiële mogelijkheden voor.
Wat stond er bij je vit D waarde?
Horseloverl schreef:Even voor degene die vragen hoe kun je er blij mee zijn? Ik voelde me weken ruk. Wist gewoon dat ik een keer ziek zijn nodig had om me weer goed te voelen. Koorts zorgt ervoor dat de rotzooi uit je lijf komt en ziek zijn zorgt ervoor dat je lijf de balans herpakt. Het zou erger zijn als je een virus had waar je lijf niet op reageert. Ziek zijn is harstikke gezond. Ik voel me nu fitter als de weken voor Corona dus ben blij dat mn lijf het weer goed opgepakt heeft
Horseloverl schreef:Even voor degene die vragen hoe kun je er blij mee zijn? Ik voelde me weken ruk. Wist gewoon dat ik een keer ziek zijn nodig had om me weer goed te voelen. Koorts zorgt ervoor dat de rotzooi uit je lijf komt en ziek zijn zorgt ervoor dat je lijf de balans herpakt. Het zou erger zijn als je een virus had waar je lijf niet op reageert. Ziek zijn is harstikke gezond. Ik voel me nu fitter als de weken voor Corona dus ben blij dat mn lijf het weer goed opgepakt heeft
Zonnetje81 schreef:Horseloverl schreef:Even voor degene die vragen hoe kun je er blij mee zijn? Ik voelde me weken ruk. Wist gewoon dat ik een keer ziek zijn nodig had om me weer goed te voelen. Koorts zorgt ervoor dat de rotzooi uit je lijf komt en ziek zijn zorgt ervoor dat je lijf de balans herpakt. Het zou erger zijn als je een virus had waar je lijf niet op reageert. Ziek zijn is harstikke gezond. Ik voel me nu fitter als de weken voor Corona dus ben blij dat mn lijf het weer goed opgepakt heeft
Nou die theorie kan ik totaal niet volgen. En de bevindingen gelden niet voor mij. Nooit.