Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Ik kan me zo voorstellen dat ze daar terughoudend in zijn, wie zegt dat jij het goed uitvoerde en zij zitten met een geopend product.
Ik heb de mijne bij een winkel gekocht.
F_Orumster schreef:Ik kan me zo voorstellen dat ze daar terughoudend in zijn, wie zegt dat jij het goed uitvoerde en zij zitten met een geopend product.
Ik heb de mijne bij een winkel gekocht.
Britt_Sisi schreef:En als ik dan toch vragen aan het stellen ben, wat gebruiken jullie als cleaner/ontvetter? Ik had van die handige doekjes van meanails, die zijn helaas op. Alcohol gehaald bij de kruidvat met gewoon watjes, maar daar krijg ik overal pluisjes van, wat dus de nagellak snel verpest (of een extra moeilijkheidsgraad is)
Shaggy09 schreef:Zetten jullie gelijk een nieuwe set als je de oude eraf haalt?
Ik zou een dagje 'ademen' wel prettig vinden voor m'n nagels maar ze zijn dan zo broos
dat ze bij alles wat ik doe afbreken. Nu dus altijd gelijk een nieuwe set om te voorkomen dat ze breken maar kan niet zeggen dat ik dat ideaal vind.
Glossi schreef:Britt, normaal gesproken schiet gellak niet van je nagel. Het ziet eruit alsof je een te laag toerental gebruikt. Weet niet waar je hem op hebt staan en welk bitje gebruik je? Ik zet mijn Marathon bijna op vol vermogen.
Edit: het ‘randje’ doe ik ook gewoon met de frees. Maar als je daar nog niet zo behendig mee bent kun je dat op gewoon met een 180 gritt vijl doen![]()
En ipv alcohol kun je beter een goeie dehydrator gebruiken of pure aceton. Je moet geen watjes gebruiken, die geven idd pluisjes. Heb je geen celstofdeppers? Zo niet dan moet je die even halen.
Nessa, tof setje![]()
Wijslander, hihi nu weet ik ook wie jij bent. Leuk dat je ook IJslanders hebtSuper leuk setje met stempels!
Balen van die Pink kleurtjes. Helaas lees ik dagelijks op fb mensen die problemen hebben met het merk. Het hard niet uit, het rimpelt, verkleurd, laat los, allergieën op de cleanser, pluisjes etc. Ik hoop dat ze snel wat aan hun formule gaan doen zodat het gefixt wordt.
Ik draag nog steeds mijn rode setgezondheid gaat even niet zo lekker. Hopelijk kan ik later deze week wat setjes maken op press on nagels zodat weer wat heb voor insta
Glossi schreef:Shaggy09 schreef:Zetten jullie gelijk een nieuwe set als je de oude eraf haalt?
Ik zou een dagje 'ademen' wel prettig vinden voor m'n nagels maar ze zijn dan zo broos
dat ze bij alles wat ik doe afbreken. Nu dus altijd gelijk een nieuwe set om te voorkomen dat ze breken maar kan niet zeggen dat ik dat ideaal vind.
Nagels ademen nietdus een dagje ‘rust’ heeft geen zin. Dan moet je het beschadigde stuk eruit laten groeien. Alleen dan heeft ‘rusten’ zin.
Tof kleurtje Jester ❤️ Netjes gezet!
Ik heb wel blooming gel van Indigo Nails. Die werkt top.