Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Ik heb elastieken, springtouw, en van die gekleurde elastieken die je bijvoorbeeld aan een deur kan vast maken maar denk dat ik moeite heb om oefeningen daarvoor te bedenken.
Suuszels schreef:Misschien kan je eens kijken voor elastieken of een TRX?
Hier gaan ze weer bootcamp geven
xxxmh schreef:Ik ben nog niet begonnen omdat mijn vinger moet herstellen van een operatie. Mag sinds deze week eigenlijk weer wat doen maar ga volgende week op vakantie, de hele week paardrijden in Frankrijk dus ben nog even voorzichtig. Had bedacht vanaf 1 augustus. Maar hoor juist bij in de basic fit dat het soms nog drukker is dan voor de corona dus ene kant twijfel ik nog een beetje.
Jester_ schreef:xxxmh schreef:Ik ben nog niet begonnen omdat mijn vinger moet herstellen van een operatie. Mag sinds deze week eigenlijk weer wat doen maar ga volgende week op vakantie, de hele week paardrijden in Frankrijk dus ben nog even voorzichtig. Had bedacht vanaf 1 augustus. Maar hoor juist bij in de basic fit dat het soms nog drukker is dan voor de corona dus ene kant twijfel ik nog een beetje.
Ah joh net als nieuw jaar, goeie voornemens is straks wel weer minder
Jester_ schreef:Ik was ook bang dat ik me er echt weer toe moest zetten maar valt me echt mee!
En love western, dat heb ik ook. Eet keurig en sport veel maar afvallen ho maar. Ga me morgen maar eens opmeten, de laatste x was k steeds wel centimeters kwijt en dat motiveert ook wel