Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jemig wat een heerlijk gevoel is dat zeg.. Ik kom er wel ooit 
Bevalt me echt super dus ik ga er nog even lekker mee door.
Ik houd het mooi bij een tankini nog voorlopig en hoop dat ik volgend jaar in bikini durf.
Hopelijk lukt het je! En dan na je vakantie weer lekker vol goede moed en motivatie aan de slag.
Dus dit is wel een goede oplossing voor mij! Heb nu tussen ontbijt en lunch dus ook geen cravings meer en kan het makkelijk tot 12:00 volhouden gelukkig. Moet wel mijn best doen om in die 8 uur voldoende te eten, maar dat is een leuke uitdaging
Verjaardag hier, feestje daar, BBQtje aan, wijntje op een terras. Nou ja, ik geniet er maar even van, voor we het weten is deze hitte weer voorbij.
)
Heb nogal snel de neiging om het ook echt los te laten en niet meer op te pakken en dat is niet zo handig.
Heerlijk!
Morgen staat er Chinees, pannenkoeken en aardbeientiramisu op het menu. En dan kan je me wellicht rollen hihihi. Ik ga er van genieten
met champigons, courgette, paprika en wat quorn stukjes, parmezaan
Verder heb ik een kantoorbaan, dus ik probeer lekker veel te bewegen in mijn vrije tijd.
En geniet ervan vanavond en morgen, maar zo te lezen moet dat wel goed komen. Yum, cocktails!
Een van de belangrijkste dingen die ik heb geleerd van op eten letten is juist het genieten van lekkers, en dat een keer uitschieten niet het einde van de wereld (of het afvallen) is.
Alvast fijne verjaardag morgen! 
heerlijk lijstje!
Gisteren echt een heerlijke workout gehad.
Ik ben 1.78 en op het moment 77 kg. Ik wil straks als ik tevreden ben over mijn gewicht wel blijven tellen in het begin, zodat ik het kan vasthouden en gevoel kan ontwikkelen over hoeveel mijn lijf nodig heeft.