[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:31

Eight schreef:
Is de makeup van kat ook goed van kwaliteit? :)

Ik hoor er wel hele goede dingen over, ze schijnt fijne liquids te hebben en goede foundation die ultra dekkend is. Ik heb alleen de tattoo eyeliner gehad en die was echt geweldig. Heb er ook super lang mee gedaan, zelfs nog getwijfeld of ik hem uit Amerika zou bestellen maar vond dat qua prijs net iets te ver gaan

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 23:17

Shizzel schreef:
Eight schreef:
Ik vind het eng om te bestellen bij colourpop, Shizzel heeft me echt een heel duidelijke uitleg gestuurd over hoe ik kan bestellen en verzenden via shippito (geloof ik dat het heet :D ) maar ik durf het niet :x

Doen! :j Heb al 2 pakketjes binnen via dat en 2 zijn er nu weer onderweg. *\o/* Friem is ook al aan het bestellen geslagen. _O- Maar inderdaad, via de Colourpop groep op Facebook worden veel groepsorders gedaan, zoals via Kim zoals Astrid zei. Da's ook makkelijk.

Colourpop is idd een merk waar ik ook nog wel eens van zou willen dat het makkelijker verkrijgbaar zou zijn. Hoor en zie veel goeds over die oogschaduws!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 23:22

_Friemel schreef:
Damned schreef:
@eline: het is ook niet voor hem dat ik het doe maar voor de dieren :+

Ik meen me te herinneren dat je MAC lipsticks had toch? Mac is namelijk niet dierproefvrij, al een hele tijd niet meer geloof ik...

Er is echter wel een verschil tussen dierproefvrij en diervriendelijk geloof ik, je hebt veel liquids die zijn cruelty free maar wel getest op dieren geloof ik.. moet dat ff opzoeken

Ja dat weet ik, zo goed al alles wat je gewoon koopt van make-up wordt getest op dieren, dus daarom vond ik het een pluspunt dat het bij Jeffree niet zo was, al heb ik het er niet voor over om speciaal merken op te zoeken die diervriendelijk zijn... (mocht er nu in de kruidvat vb 1 merk zijn dat dierproefvrij is, zou ik uiteraard zoveel mogelijk daarvan kopen)
ik zou het wel heel erg en eigenlijk wel oplichterij vinden als cruelty-free niet dierproefvrij betekent...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 23:29

Dit is hoe ik de cake face mensen eruit zie vinden :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 00:57

Shizzel schreef:
Vind die gele van het Electric Palette zo gaaf, maar zo op je arm vind ik 'm eerder groenig worden. Weet niet of dat komt omdat je daarvoor met je vinger groen had geswatcht of niet. :))

Noope :D alles heel precies schoongemaakt tussen het swatchen haha, hij is ook wel een klein beetje groenig. Misschien maakt het licht of mijn arm het nog erger :)

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 01:09

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:17

Dat filmpje heb ik gister ook gezien.
Waar komt die hype van 100 lagen... ineens vandaan?

Waarom zou je dat willen?
Iedereen weet van te voren dat het er niet uit ziet, het is mega slecht voor je huid en je verspilt alleen maar product.

Vandaag Orange Tangerine.
Ik dacht dat hij op de swatch op mijn arm nog wel wat rood in zich had... nope... knaloranje.
I love it <3

Afbeelding

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:23

Moooi! en meestal vind ik dat oranje je tanden wat gelig maakt enz, maar bij jou staat het prachtig

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:34

Heel gaaf! Love orange. 1 van de mooiste felle kleurtjes

Ik snap die 100 lagen gedoe ook niet. Bij die nagellakjes vond ik het er nog wel leuk uitzien, maar de rest snap ik niet. Leuk als in grappig enz, niet als in mooi haha!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:37

Iedereen de Jeffree vid gezien? Zo'n engeltje is Kat dus ook niet... Waar twee vechten hebben natuurlijk twee schuld.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:40

Tuurlijk Is Kat geen heilige...nobody is ,
Maar ik blijf JS gewoon een kwal vinden :+
Mijn issues met wel of geen producten kopen van hem hebben ook weinig te maken met kvd haar vid.
Zijn eigen video's zijn reden genoeg ;)

Edit :en daarnaast, wat kun je nu eigenlijk echt voor exacte waarheid aannemen?
De video's zijn sowieso niet objectief want Ze worden allemaal vanuit eigen beleving gemaakt , of dat nu JS, kvd of wie dan ook is die een video plaatst
Ik was er niet bij , dus kan alleen maar mijn eigen gevoel en beoordelingsvermogen mee laten wegen uiteindelijk.
En verder boeien de persoonlijke vetes me niet zo veel eigenlijk ... Zullen zat Dingen voorvallen die te maken hebben met ego's van verschillende mensen gok ik zo maar
Weet alleen dat het extreme materialisme van JS me ontzettend tegenstaat , het hele kijk mijn Chanel tas en mijn Rolls " ain't i fabulous" . Het reclameren met vegan en crueltyfree maar er ondertussen geen reet om geven aangezien hij daar Zelf verder helemaal niet mee bezig is .

Voor mij is dat gewoon een hele grote irritatie factor ... Een ieder zijn ding toch?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:48

En het gaat toch meer dan het kat von d gedoe, eerlijk gezegd ik denk dat hij nu gewoon goed begeleid word. Het gedoe van een paar weken geleden heeft denk ik al genoeg geld gekost, schadebeperking inplaats van de hele rants zijn denk ik nu terecht.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:03

Woooow rustig, vond het gewoon wel op zijn plaats om te zeggen dat Kat dus ook niet zo'n engeltje is als zij doet overkomen in haar video.

Jeffree's video maakt niet opeens alles goed, maar hij heeft zeker goede punten wat betreft Kat. En vice versa. Maar de echte waarheid kom je toch nooit te weten en beide hebben gewoon positieve en negatieve punten.

Daarbij lees ik hier en op o.a. Twitter dat er heel gauw aannames gedaan worden die niet waar zijn. Dat is waarom ik me er verder niet echt over uitlaat, omdat ik niet de volledige waarheid weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:08

Het zijn beide niet echt lieverdjes, ook Kat is niet altijd een heel aangenaam persoon.
Maar weet je, de enige reden dat je weet dat de personen achter het make up merk niet heel vriendelijke zijn, is omdat ze op de voorgrond treden.

Coco Chanel schijnt ook niet echt heel aardig te zijn geweest, Karl Lagerfeld is een eikel, Marc Jacobs is absoluut geen lieverdje en zo kan ik nog wel even door gaan.
Misschien is de CEO van MAC wel een enorme racist... dat weet je niet, omdat die persoon niet op de voorgrond treedt ;)

Ik hoef de persoon niet aardig te vinden om het merk te kunnen waarderen.
De kwaliteit en customer service van het merk vind ik veel belangrijker.

De reden dat ik geen Lime Crime meer koop, is omdat de customer service van dat merk echt om te huilen is en er een flink aantal klanten benadeeld zijn en er geld gejat is van hun credit card.
Maar dat Doe Deere een poedersuiker is.. tja, dat zijn er meer ;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:12

Weten we dus wel hoor, effie recap op het galliano schandaal bij dior :=

Maar goed, ieder zijn ding. Ik steun liever mensen die niet te koop lopen met hun schandalig gedrag en er dan nog eens mee wegkomen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:27

Ik kan al die vetes inmiddels niet meer volgen eigenlijk :=

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:49

Lijkt wel het EG beutyblogtopic hier.. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 10:59

DnT, klopt , heeft niet zoveel met merk of product te maken maar met ego vrees ik.
Maar goed... Chanel en Lagerfeld komen er hier ook niet in... Budgettair niet verantwoord en merken kunnen me echt niet boeien dus heb het er ook gewoon echt niet voor over
Mac ook niet meer ivm China verkoop en bijbehorende consequenties
Maar zo valt er best een hoop af
Ik ben nu op jacht naar een crueltyfree waterproof mascara die blijft zitten
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan :')
Dat word weer reviews spitten

Drunksheep , mijn post zat trouwens geen emotie of wat achter hoor :)
Ik dwaalde gewoon weer eens gruwelijk af(ben ik heul goed in _O- )

(Ik neeg trouwens sowieso al richting crueltyfree maar kwam de afgelopen tijd wel een paar keer in de verleiding met alle Ali liquids bijvoorbeeld
Maar goed, toch maar niet
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 21-07-16 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:01

Ach, ik hou wel van een beetje drama op zijn tijd :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:02

Drama vanaf de zijlijn kan ik ook best waarderen af en toe :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:04

Ik vind wel de tekst raar van mac, we willen dierproevenvrij zijn maar we willen graag onze producten in china hebben.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:11

Furrow schreef:
Ik vind wel de tekst raar van mac, we willen dierproevenvrij zijn maar we willen graag onze producten in china hebben.

buissness is buissness, de China markt zorgt natuurlijk wel voor enorme omzet. En om nou geen make-up te kopen omdat ze aan China leveren gaat me toch echt wel een beetje ver.
MAC is dierproefvrij, China alleen niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:17

MAC producten die je hier koopt, zijn niet getest op dieren en dus dierproefvrij.
Alleen de producten die verkocht worden in China zijn getest op dieren, omdat dat daar vereist wordt.

Qua mascara: Catrice is dierproefvrij, Charlotte Tilbury, Essence, Hourglass, Inglot, Kiko...
En nog veel meer!
Hier zijn alle merken te vinden: http://naoki.nl/nederlandse-dierproefvr ... ica-lijst/

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:19

Eigenlijk ben ik super blij dat ik op mijn handen heb gezeten met die charlotte tilbury, als je ziet dat hij toch vaak smudged

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:21

De markt in China is gewoon zo enorm groot. Als winstgericht bedrijf is het heel erg moeilijk om die markt te negeren. Dan verliezen ze gewoon een flinke portie winst en zullen ze een minder sterke concurrentiepositie krijgen tov andere merken die daar wel verkopen. Heel jammer, maar het is hoe de markt werkt. :(