@cardy aiii dat ziet er pijnlijk uit! Heb je heb inmiddels al gewisseld?
@pluisje1998 dat probleem heb ik ook. Extreem ontstoken piercing en ik kan nergens terecht. Ik hoop dat een van de dames hier advies heeft.
Mijn conch is gigantisch ontstoken. Ik gebruik altijd de LITHA methode maar ben erg ziek geweest. Het begon met een vochtbultje en ineens binnen een dag was het bultje echt 3x zo groot als de piercing zelf. Toen begonnen met zoutspray maar hij leek nog groter geworden. Gestopt en met rust gelaten. Na een paar dagen voorzichtig met een wattenstaafje gevoeld en toen knapte hij. Eerst wat pus maar aan de onderkant leek het bultje los te komen en het bloedde echt gigantisch. Ben me rot geschrokken. Een paar dagen met een kamille thee zakje op telefonisch advies van de shop behandeld maar er veranderd echt helemaal niks. Blijf er nu al bijna een week vanaf maar wederom totaal geen verbetering. Ik snap dat ik geduld moet hebben maar het lijkt erop dat er e.e.a. afsterft en dat baart me toch wel zorgen. Het bultje is echt keihard, bovenop is het dus al helemaal zwart aan het worden. Pijn doet het niet behalve als ik er perongeluk met mijn arm tegenaan tik ofzo. Zou iemand mij kunnen adviseren en/of geruststellen?