Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxcleeoo schreef:Gaaf die veer tattoo!
Jesz: ik heb mijne bij kingdom laten zetten! Ik ben heel erg tevreden over hun! Als ik mijn nieuwe laat zetten doe ik het zeker weer bij hun!
Over de sauna: je krijgt altijd advies mee om het minimaal 6 tot 8 weken te laten rusten met dat soort dingen
Nuray schreef:Ik ben niet meer zo blij met mijn tattoo... Hij staat nu drie weken en is ook al verveld, maar hij wordt steeds minder strak. De shop ook al even gecontact dus ben benieuwd... Baal er wel van.
[ [url=m/Sw85qs.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Sannne schreef:Oei zo letterlijk gekopieerd vind ik niet zo netjes om eerlijk te zijnsnap ook niet waarom een artist dat zou doen.. Er zijn zo veel mooie lettertypes.
Neemt niet weg dat hij wel erg mooi gezet is.
vigo_is_lief schreef:__Sannne schreef:Oei zo letterlijk gekopieerd vind ik niet zo netjes om eerlijk te zijnsnap ook niet waarom een artist dat zou doen.. Er zijn zo veel mooie lettertypes.
Neemt niet weg dat hij wel erg mooi gezet is.
Maar als dat het lettertype is wat je echt wil moet je dat toch gewoon doen? Anders krijgt ze een tattoo die ze helemaal niet mooi vindt
Yonker schreef:Wat maakt het uit? Als je iets mooi vind dan is het toch prima
Je weet nou eenmaal als het op internet komt dat het gekopieerd kan worden, ik zou me er niet zo druk om maken, hoe groot is de kans dat je de persoon die het gekopieerd heeft tegen komt?? Leven en laten leven, als mensen willen kopiëren lekker laten doen