[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:28

Ik ga zo langs inkstitution, in ieder geval even voor info en als ze tijd hebben laat ik m gelijk zetten :)

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:47

Ik heb een vraagje.
Heb precies 3 week geleden mijn tattoeage laten zetten. Nu vroeg een vriendin van mij of ik aankomende dinsdag met haar mee ga naar de sauna/thermaal bad. Dan zit ik op bijna 4 week. Wat denken jullie kan ik dan mee? Dit is mijn eerste tattoeage dus niet veel verstand van. Volgens mij is hij wel helemaal genezen, zo ziet hij er momenteel uit
Afbeelding

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:22

samiratjj : Lijkt mij niet zo handig .... Maar wacht nog maar andere reacties af hahahaha

Ik heb ook weer een afspraak gemaakt voor 3 november bij Red Hot Tattoos :D
Ik heb er vet veel zin in!!!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:50

Gaaf die veer tattoo!

Jesz: ik heb mijne bij kingdom laten zetten! Ik ben heel erg tevreden over hun! Als ik mijn nieuwe laat zetten doe ik het zeker weer bij hun!

Over de sauna: je krijgt altijd advies mee om het minimaal 6 tot 8 weken te laten rusten met dat soort dingen

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 18:16

Wauw, heel mooi die veer!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 19:57

xxcleeoo schreef:
Gaaf die veer tattoo!

Jesz: ik heb mijne bij kingdom laten zetten! Ik ben heel erg tevreden over hun! Als ik mijn nieuwe laat zetten doe ik het zeker weer bij hun!

Over de sauna: je krijgt altijd advies mee om het minimaal 6 tot 8 weken te laten rusten met dat soort dingen

Oke, goed om te horen! Het maakt natuurlijk wel uit wat voor tattoo jij hebt laten zetten.

Ik had ook naar l'extremiste gemaild, waar Vincent van dorresteijn werkt, heel verhaal gedaan, krijg ik echt zo'n mega nikszeggend antwoord terug. Ik snap dat ik moet langs komen, maar iets meer info had wel gemogen. Tis ook niet echt om de hoek voor mij, zo'n 2 a 3 uur met de trein.
Die reactie was niet van Vincent hoor trouwens.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:05

Ik zag de veer voorbij komen op Facebook. Echt een kunstwerk.

Ik ben vandaag bij Inkstitution geweest. Mijn tattoo is precies geworden hoe ik hem wilde. Ben er echt heel blij mee.
Afbeelding

Edit: hij is een beetje verkeerd gefocusd waardoor hij in het midden dikker lijkt en mn arm is wat dik, maar hij is heel strak.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:13

Heel erg mooi! Ik vind het een mooi woord en een mooi lettertype.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:22

Dus toch letterlijk gekopieerd. :+ dacht dat je wat andere stijl wilde laten zetten? Wel mooi hoor, mooi strak!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 20:36

Ik vond dat lettertype het mooist, we hebben de o wat dichter bij de rest van de letters gezet en hem verder zo gelaten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:30

Oei zo letterlijk gekopieerd vind ik niet zo netjes om eerlijk te zijn :o snap ook niet waarom een artist dat zou doen.. Er zijn zo veel mooie lettertypes.

Neemt niet weg dat hij wel erg mooi gezet is. ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:33

Ik ben niet meer zo blij met mijn tattoo... Hij staat nu drie weken en is ook al verveld, maar hij wordt steeds minder strak. De shop ook al even gecontact dus ben benieuwd... Baal er wel van.
Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:38

Oeh, dan mag ik wel stoppen met klagen over mijn tattoo. Snap inderdaad dat je er zo niet echt blij meer mee bent. Hopelijk kunnen ze er wat mee! Balen zeg..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:40

Nuray schreef:
Ik ben niet meer zo blij met mijn tattoo... Hij staat nu drie weken en is ook al verveld, maar hij wordt steeds minder strak. De shop ook al even gecontact dus ben benieuwd... Baal er wel van.
[ [url=m/Sw85qs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh wat zonde zeg.. Hoop dat ze er nog iets moois mee kunnen, al zou ik denk ik niet terug durven naar een shop die dit werk levert.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:42

Ik ga sowieso niet terug naar dezelfde artist, maar wil ze wel de kans geven dit op te lossen. Denk haast dat hem inkleuren de enige oplossing is.

Baal er echt flink van aangezien er voor mij een heel verhaal achter zit, maar nu stoort het me gewoon. :(

De artist die hem heeft gezet is beginner (hoorde ik van mijn oom die daar regelmatig komt) en daar is het waarschijnlijk fout gegaan. Her vertrouwen is ook wel weg, maar wil even afwachten wat zij zeggen en horen. Mijn oom vond hem ook vreselijk gezet.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 06:26

Lijkt wel met eyeliner getekend...vreselijk. Ik vrees dat het een cover up moet worden.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 07:37

__Sannne schreef:
Oei zo letterlijk gekopieerd vind ik niet zo netjes om eerlijk te zijn :o snap ook niet waarom een artist dat zou doen.. Er zijn zo veel mooie lettertypes.

Maar als dat het lettertype is wat je echt wil moet je dat toch gewoon doen? Anders krijgt ze een tattoo die ze helemaal niet mooi vindt

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 08:24

Nuray: ai toch, wat sneu! Vind dat ze je wel voor ze aan de tattoo beginnen mogen laten weten dat je artist nog maar net begonnen is...en je dan de kans laten om te kiezen of je dat wil of niet. Hopelijk kunnen ze er nog wat moois van maken!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 08:55

vigo_is_lief schreef:
__Sannne schreef:

Maar als dat het lettertype is wat je echt wil moet je dat toch gewoon doen? Anders krijgt ze een tattoo die ze helemaal niet mooi vindt

Er is nog wel een verschil tussen een lettertype mooi vinden, en een tattoo kopiëren (zelfde lettertype + woord). Rijst natuurlijk wel de vraag of dit een bestaand lettertype is of dat dit handlettering is van de originele artiest :) In dat eerste geval is het openbaar beschikbaar voor iedereen (je kunt nou eenmaal moeilijk copyright claimen op het woord love in times new roman bijvoorbeeld), in het tweede geval is dit een niet zo nette (en strafbare) actie van amandanana en de artiest in kwestie.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:44

Ja is dat zo, ook als je het zo op pinterest zet zonder copyright? Daarbij zit er wel een klein verschil in.
Vind het erg overdreven, er worden zo veel dezelfde tattoo's gezet.
Ik vind het een mooie tattii

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:48

Er zit gewoon copyright op hoor, als jij een foto van je tattoo op fb/instagram/pinterest zet betekent dat niet dat iedereen die zomaar mag kopiëren.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:52

Maar er zijn echt zo veel mensen met dezelfde tattoo van een zelfde tekst + lettertype en bepaalde figuurtjes etc zoals hartjes of maantjes...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:03

Wat maakt het uit? Als je iets mooi vind dan is het toch prima :Y)
Je weet nou eenmaal als het op internet komt dat het gekopieerd kan worden, ik zou me er niet zo druk om maken, hoe groot is de kans dat je de persoon die het gekopieerd heeft tegen komt?? Leven en laten leven, als mensen willen kopiëren lekker laten doen :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:20

Vind het juist debiel als je een tattoo mooi vindt en er dan maar iets stoms bij gaat zetten zodat ie weer origineel is. Gewoon lekker zetten wat je mooi vindt!

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:22

Yonker schreef:
Wat maakt het uit? Als je iets mooi vind dan is het toch prima :Y)
Je weet nou eenmaal als het op internet komt dat het gekopieerd kan worden, ik zou me er niet zo druk om maken, hoe groot is de kans dat je de persoon die het gekopieerd heeft tegen komt?? Leven en laten leven, als mensen willen kopiëren lekker laten doen :Y)

Precies!