Ik ben even afwezig geweest, sinds oudjaarsdag al ziek (migraine) en sinds vandaag weer iets beter.
Heb niet alles doorgelezen, sorry. Maar om nog even terug te komen op een nieuwe challenge. Ik zou een thema challenge wel leuk vinden. Denk aan vintage (Marilyn Monroe of audrey hepburn). Of glamour, of shine to the max (extreem highlighting) of zoiets?
Ik bedenk maar wat, met mijn hoofdpijn hoofd ben ik niet helemaal bij dus kan best dat ik onzin uitkraam. Sorry dan!
En die tas van DnT, waar is ie van, echt wauwie!
Sonja_vR
Geplaatst: 05-01-16 23:18
kaatje888 schreef:
Suus, als velvet teddy je niet staat wil ik hem denk ik wel van je overnemen.
en anders ben ik nog kandidaat velvet teddy is onmisbaar hier
Geen aan of afraders Suus. De drie die ik heb zijn allemaal goed! Grandstand wil ik ook heel graag en Mesmerized wil Michelle ook bestellen. Is er weer veel op voorraad?
Nee, Russian Red heb ik niet. Staat wel al heel lang op mijn twijfel, maar denk dat hij echt hetzelfde is als Kinky.
Eigenlijk moet ik Kinky een keer mee nemen naar de MAC counter en ze dan naast elkaar swatchen
Je precies mijn dilemma dus ook En via Google kan ik maar een swatch vinden..
BelleTessa
Geplaatst: 06-01-16 10:33
Ik zal ze zometeen maken voor je! Bij deze, van links naar rechts: Prom Night - Homecoming - Moondust
Prom Night is paars grijzig op swatch, op ooglid vooral donker grijs, erg mooi. Homecoming is rosé goud. Moondust is grijs met een hele lichte gouden ondertoon.
En Soar is binnen! Vanmiddag proberen met Faux.
Djilna
Geplaatst: 06-01-16 14:25
Soar bezorgd maar ik was niet thuis. En morgen ook niet dus dat wordt vrijdag bij postkantoor
Ik mag van MAC nav mijn klacht en uitgebreide feedback mail ook een lipstick uitkiezen Nu eens bedenken welke..
Laatst bijgewerkt door Djilna op 06-01-16 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik hoop bijna dat mijn pakketjes vandaag weer niet komen en weer omgezet worden naar morgen zodat ik ook een klacht in kan dienen
Djilna
Geplaatst: 06-01-16 14:57
Haha Susem jij ook al
Ze had natuurlijk al gelezen dat ik er al 30 heb dus dan is het niet geheel risicoloos om er zomaar 1 op te sturen Ik denk idd VG III al vind ik dat uit principe lastiger omdat de opbrengst naar een goed doel gaat. Anders zou het denk ik Dark Side of Hang Up worden. Of Sin of Instigator.. Keuzes Oja of Mehr natuurlijk. Koop ik 1 of 2 andere via de Douglasbonnen