Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:58

Jaime_ schreef:
Spieren zijn zwaarder dan vet, dus dat kan ook nog uit maken :-)

Heel mooi tussenresultaat sall!

Thanks!
Bij 25 minuten shredden per dag valt volgens mij het gewicht aan spieren wat erbij komt te verwaarlozen.
Dacht ooit te hebben begrepen, dat dat pas bij echt serieuze krachttraining om de hoek komt kijken.
Maar misschien heb ik het mis :+

Hey babe! Goed bezig!!!

Monster_tos

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:01

Mooi lijstje babe!!

Ik heb vanochtend stiekem even op de weegschaal gestaan ( 2 dagen te vroeg ) Maar was weer 0,7 kilo kwijt. Gaat niet hard, maar het gaat wel naar beneneden! Nog een halve kilo en ik zit voor het eerst sinds mijn auto ongeluk een half jaar geleden weer onder de 90!!!

Heb ook de stoute schoenen aan getrokken en contact gezocht met een dietiste. Wil toch iets meer inzicht in wat ik wel en niet kan eten.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:02

Super monster_tos!

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:11

Leuk! Allemaal nieuwe mensen die zijn begonnen :D

Wat een mooi resultaat Babe! En ik zag ook foto's van Loes voorbij komen, bij jou zie je ook echt verschil zeg! :j

Morgen is mijn laatste dag shredden, dus maandag zal ik ook mijn resultatenlijstje en foto's laten zien.
Ik ben in cm. en kilo's niet veel kwijtgeraakt, maar vind mezelf er wel strakker uit zien en voel me fitter!

Voor iedereen die vandaag nog "moet", succes!! :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:25

net dag 6 gehad, ging weer lekker. :D

Mooie resultaten komen hier voorbij zeg! *\o/*
Ik ga me maandag weer wegen, en me over 4 dagen weer meten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:40

Britt90 schreef:
Wauw, wat een mooi resultaat Babe!

Jildau, meet je je ook? Kan je wat delen met ons? Motiveert ons allemaal weer zo! :D

Nee wij hebben helaas geen meetlint. Ik doe het dus alleen met foto's!

Heb je een PB gestuurd! :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:46

Ben even gestopt (3 dagen) omdat ik steeds zo duizelig was, vermoed van vermoeidheid.
Wilde het vandaag weer proberen, maar vind het heel moeilijk om weer te beginnen. :o
Probeer nu toch maar gelijk te gaan, ben ik er van af. :o

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:59

spieren wegen inderdaad meer als vet dus daarom kun je in het begin wel minder verschil zien in gewicht.

net in het bos gewandeld een anderhalf uur route van een 7.5km maar lekker bult op en bult af. en moet eigenlijk nog shredden vandaag maar dat zou wel voor het avond eten worden denk ik.
maar voel me benen nu al

duizelig ben ik ook vaak maar of het van vermoeidheid komt weet ik niet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:25

Hoera babe, Sall en Monster! *\o/* Mooie resultaten! En heel dapper dat je naar de dietiste gaat Monster, dan kan het alleen nog beter gaan :D

@Jaime: gewoon even doorbijten. Ik kon tem dag 3 niet meer normaal de trap op, maar daar moet je gewoon eventjes doorheen. Nadien heb je niet meer zulke spierpijn, en omdat de trainingen kort zijn is het absoluut niet schadelijk voor je lichaam om verder te trainen

@ Britt: focus je enkel op het meetlint, er zijn zoveel redenen waarom je plots een beetje meer kan wegen (vocht, ongesteld...). De meesten verliezen niet veel gewicht door de shred maar wel hopen cm's, dus dan moeten er toch spieren bijkomen :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:07

Zo dag 4 geshred.
Ging best lekker :-)
Morgen waarschijnlijk niet, maar maandag fysio en sporten daar, en dan smiddags weer shred en misschien de yoga er achteraan.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:07

Thanks Bhriseis! Je hebt gelijk... ga gewoon lekker verder en meten op dag 10, 20 en 30. :D

En Monster, ook top!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:15

Super resultaten weer zeg! :D
Zelf heb ik net een keer Banish Fat gedaan voor de afwisseling, was level 2 een beetje zat. Ik vond 'm in ieder geval erg leuk! Dan doe ik maar een dagje langer over de shred. En nu lekker douchen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:32

xxitsmexx schreef:

Tijdens het shredden of in het algemeen?

Weet het bij mij wel zeker. Ben erg druk geweest, wat stress en te weinig rust gepakt.
Lijf gaf op allerlei manieren aan meer rust te willen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:49

Ik ben ook vaak tijdens en even na het shredden duizelig. Ik drink dan veel en eet wat.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:54

Ik heb ook altijd twee flesjes water van een halve liter bij de hand. Dit heb ik echt wel nodig tussen de oefeningen door.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:05

Dag 12 zit er op. Ging beter dan 11. :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:07

Oeh dat belooft dan veel goeds voor strakjes, Mandy. Dan begin ik ook aan dag 12. ;)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:52

Dag 3 is klaar, maar nu ben ik wat draaierig. Ik vond deze dag het lastigste, maar morgen beter :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:13

Ik heb zoveel pijn dat ik vandaag maar even oversla. Mijn linker kuit voelt echt niet goed, kan amper lopen. Moet er niet aan denken om nu te gaan hupsen en springen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:43

Ah wat jammer Marjan! Als het niet goed voelt kun je beter een rustdag nemen, hoewel dat natuurlijk niet te vaak moet. Het gekke is, wegens overmacht heb ik vorige week 4 dagen niet kunnen shredden. Ik heb toen 5 dagen opnieuw gedaan en sindsdien heb ik geen spierpijn meer. :D

Wauw! Ik ben er echt flink tegenaan gegaan vandaag, ik had er eigenlijk geen zin in. Was poep chagrijnig maar ik ben echt even over die grens heen gegaan en nu voelt het super. Alleen die laatste buikspieroefening van de plankpositie lukt maar niet, ik krijg mn buikspieren maar niet aan het werk. Dus ik heb daarna nog 2 minuten extra de buikspieren aan het werk gezet: 1 minuut waarbij je, je benen en je schouders omhoog moet drukken en 1 minuut waarbij je, je gewichtjes omhoog moet houden en je benen heen en weer moet zwaaien. Nu voelt het net alsof ik een flinke stomp in m'n buik heb gehad. :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:08

Dat is jammer marjan! 1 rustdaggie is helemaal niet erg.
Goed zo Jolien87:D

Oke dag 19 here we go!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:14

xxitsmexx schreef:
spieren wegen inderdaad meer als vet dus daarom kun je in het begin wel minder verschil zien in gewicht.

net in het bos gewandeld een anderhalf uur route van een 7.5km maar lekker bult op en bult af. en moet eigenlijk nog shredden vandaag maar dat zou wel voor het avond eten worden denk ik.
maar voel me benen nu al

Als vrouw moet je bijna een heel jaar elke dag in de sportschool aan de gewichten hangen om 1 kilo spier aan te komen.
Het is dus niet mogelijk om van het shredden een kilo spieren aan te komen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:19

Gisteren fanatiek aan dag 1 begonnen en daarna nog een poging tot de Yoga meltdown. Vanmorgen direct weer hetzelfde en daarna nog 5 paarden getraint, mij kan je opvegen!

Vind het shredden erg leuk, het is goed te doen en de spieren voel je daarna wel even. Yoga is nog moeilijk, want dan sta je dus heel geconcentreerd in zo'n houding, en ondertussen nog een poging doen om op de laptop te kijken hoe het moet...heel onhandig. Een tablet/ipad op de grond zou makkelijker zijn.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:42

tijdens het sporten maar nu ook gewoon (sinds ik met het shredden ben begonnen is het erger geworden)
ik drink na het shredden een halve liter citroenwater weg. lijkt me wel genoeg.

wilde net na het avond eten nog shredden dacht eerst even stofzuigen en was opvouwen/strijken maar werd met toch misselijk dus maar lekker gaan douche en maar een dagje overslaan (wel anderhalf uur in het bos bult op en af gelopen dus benen hebben wel iets gedaan)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:48

Raponsje schreef:
Als vrouw moet je bijna een heel jaar elke dag in de sportschool aan de gewichten hangen om 1 kilo spier aan te komen.
Het is dus niet mogelijk om van het shredden een kilo spieren aan te komen.

Damn, het mooie excuus zo het raam uit :D

Ik ben wel wat afgevallen gelukkig. Ik weeg nu weer even veel als toen ik negen maanden zwanger was :+ maar toen was ik negentien. Ik wil er nog een kilo of drie af hebben.
Na mijn griepje gaat het schredden niet meer zo fijn, ik krijg amper lucht en dat is vooral tijdens de cardio erg lastig...