Ik heb ook de update gedaan en hij is en was inderdaad sloom met GPS verbinding maken.
Het is het beste om buiten op een open plek te staan, dan pakt hij het snelst de GPS.
Maar je hebt gelijk bij mij heeft die ook zeker 4-5 minuten nodig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeEenhoorn schreef:net even gelopen
ong. 400 m inlopen, dan bijna 1,1 hardlopen en dan bijna 1 km uitlopenwas toch best trots dat ik die 1 km redde, al was ik wel best uitgeput hierdoor..
Lumea schreef:DeEenhoorn schreef:net even gelopen
ong. 400 m inlopen, dan bijna 1,1 hardlopen en dan bijna 1 km uitlopenwas toch best trots dat ik die 1 km redde, al was ik wel best uitgeput hierdoor..
Ben je aan het opbouwen en alleen hardlopen of lopen met wandelen afwisselen? Gebruik je een bepaald schema oid?
mellen95 schreef:Vandaag mijn eerste loop, ik doe de 6 km lenteloop in Eerbeek.
Ik vind het best spannend, en dan niet de afstand, maar meer hoe alles voor en na de start werkt.
Ach ik zie wel.
chanelle14 schreef:Welkom Natasja91 en haaaaay Caro!
Ik moest gister eigenlijk lopen, maar dat ging helaas niet door omdat ik de hele dag moest werken
en daarna meteen door moest naar een feestje. Dus nu vandaag maar les 9 van Evy lopen!
Ik ga denk ik maar weer een keer met mijn hartslagmeter lopen en bijhouden wat mijn hardslag tijdens
het lopen/wandelen is. Moet me nog wel een beetje gaan verdiepen in die hartslagen, want weet niet
wat 'goed' of 'fout' is.
Verder heb ik al 3 wedstrijden uitgezocht die ik kan gaan lopen, alleen zijn ze helaas heel dicht bij elkaar
dus zal ik er 1 moeten laten vallen. Volgens mij waren het er 3 verspreid over 2,5 week, dat wordt toch een beetje te gek.
Naborah schreef:Meer interval, iemand om je op te jagen en toch even sterven
- Loop 5 minuutjes, dan een minuut wandelen, herhaal een aantal keer. Als je dit saai vindt, 3/1/4/1/5/1/6/1/7/1/6/1/5/1 kan ook, of welke variant je ook verzint.
- Loop je met een sporthorloge/app? Zo ja: niet naar kijken, dan ga je (onbewust) aftellen op een negatieve manier.
- Ben je snel afgeleid? Loop met muziek in, dit helpt mij. Ik loop met klassieke muziek op en dan raak ik niet zo gefocussed op hoever/hoelang ik nog moet. Doe ik alleen bij duurlopen, btw.
- Eindig je looprondje met een eindsprint. Dit is voor iedereen anders, genoegen nemen met wen kleine versnelling is ook goed, als je nog maar even lekker aanzet! Ja, ook als je echt-niet-meer-kan!
- Loop samen, of in jouw geval, zoek eens iemand die met je meeloopt. Iemand die aan het einde meefietst mag ook, zolang hij je maar na die 32e minuut nog even een minuut of drie laat lopen. Laat hem iets harder dan jij loopt voor je fietsen of op je hielen, instinct reactie: even doorlopenJe lichaam kan echt nog wel even een stukje verder als je al langere tijd deze afstand/tijd loopt (en rustig hebt opgebouwd)!
Menino schreef:ik heb er van genoten en weer een mijlpaal bereikt![]()
nu ben ik heel erg trots....
Van ernstige obesitas en na een minuut hardlopen op de vloer ligt vanwege ademnood ( op welk tempo dan ook ) naar een bijna gezond gewicht en 5 km kunnen hardlopendat had ik zó nooit van mezelf verwacht