[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:04

Jaajaaa het is weer zover... Dinsdag kapper! Highlights bijwerken (weer wat meer caramel in, vind dat zo mooi <3 ) en knippen... Maarja in welke lengte? Sowieso niet teveel laagjes, heb al volume genoeg van mijzelf haha. Misschien weer iets van een lok/schuine pony.. Ofzo :')

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:17

okeey, heb me haar dus met de middenblonde verf gedaan. eerst op het rode gedeelte, en later ook op de bovenkant. het is nu midden/donker bruin met een rode gloed .. ;(
hopelijk krijg ik dat rode met een bleek eruit later.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:21

Nou daar zou ik niet vanuit gaan. Behalve als je het helemaal 100% ontkleurd ga je die rode gloed er niet uit krijgen, maar gaat het eerder oranje worden.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:25

Celiien: Leuk, ben heel benieuwd hoe het wordt!
Ik moet binnenkort ook weer naar de kapper, het model is er echt helemaal uit bij mij -O-
Ook wil ik een wat warmer kleurtje, misschien ook wat karamel highlights er in, t is nu heel koel blond met heul veel uitgroei, wat gelukkig mooi valt (uitgroei is ongeveer 15 a 17 cm). Iemand nog leuke ideeën voor mij? :)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:26

Zelfs zonder rode gloed werd mijn haar oranje bij het bleken, dus ga er maar niet vanuit dat het er zomaar uit gaat. Zoals ik eerder zei: rood is er echt heel moeilijk uit te krijgen

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:39

Weet iemand hoe ik er dan vanaf kom ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:46

Niet. Uit laten groeien. Heb ik ook moeten doen. Rode gloed blijf je altijd houden, is ook al 1000 keer gezegd in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:51

Ik ga morgen m'n haar denk ik weer verven, dit keer echt donker. Gezien het weer ook wat slechter begint te worden vind ik dat het mag van mezelf. Bij Kruidvat is de Olia verf in de aanbieding en die vind ik heel fijn, dus ga denk ik weer voor IJs-chocolade-bruin :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:03

Oeh, klinkt gaaf! Wel fototje sturen he!
Ik ga denk ik dit weekend mn haar in de head and shoulders gooien,
vind t paarse heel erg leuk maar ik wil het er toch wel een beetje uit hebben of op z'n minst lichter voor de zitcompetitie :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:08

Fotootje zal zeker komen! Mijn haar is op dit moment echt drama, heb zelf een dipdye gezet en nu wilt geen enkele verf meer pakken op het stuk wat ik ontkleurd heb. Op dit moment is het dus groenig, en overduidelijk lichter dan het bovenste stuk. Dat is eigenlijk ook waarom ik het weer donker wil, boeit mij niet als het bijna zwart is, als dat kleurverloop maar weg gaat _O- Morgen dus eerst onderkant verven en dan de bovenkant, en hopen dat het dan gaat zoals ik wil...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:22

Hier even een vraagje:
ik heb laatst een krultang van de action gekocht maar dat is zo een onding dat ik maar op zoek ga naar een duurdere en goede krultang. Die wel handig wil meewerken :p
Iemand suggesties ? Liefst iets van 50 euro aangezien ik hem niet zo vaak gebruik.
Iemand ook nog goede middeltjes van Heatingspray voor bescherming tegen de hitte aangezien mijn haar doder dan dood is

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:56

Emmaa_ schreef:
Fotootje zal zeker komen! Mijn haar is op dit moment echt drama, heb zelf een dipdye gezet en nu wilt geen enkele verf meer pakken op het stuk wat ik ontkleurd heb. Op dit moment is het dus groenig, en overduidelijk lichter dan het bovenste stuk. Dat is eigenlijk ook waarom ik het weer donker wil, boeit mij niet als het bijna zwart is, als dat kleurverloop maar weg gaat _O- Morgen dus eerst onderkant verven en dan de bovenkant, en hopen dat het dan gaat zoals ik wil...

Hm, heb je de verf al gekocht?
Want ik heb een keer mijn haar geverfd met die shwartzkopf foam dingen (die in die leuke milkshake bekers), en dat pakte op alles, ook de ongelijke kleur stukken, echt perfect! helemaal 1 kleur, gebruikte toen de kleur blueberry crush :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:57

Ik zweer echt bij de krul/stijltangen van Remington, vind die echt geweldig. De Remington pearl wand (dan heb je wel een wand, dus een krultang waarbij je je haar er met je handen omheen moet draaien en het moet vasthouden - geen klipje) en die is geloof ik maar 30 euro ofzo. Ik gebruik de heat protector van Syoss, die heb ik al intens lang en vind ik eigenlijk wel fijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:57

CuteApplePie schreef:
Emmaa_ schreef:

Hm, heb je de verf al gekocht?
Want ik heb een keer mijn haar geverfd met die shwartzkopf foam dingen (die in die leuke milkshake bekers), en dat pakte op alles, ook de ongelijke kleur stukken, echt perfect! helemaal 1 kleur, gebruikte toen de kleur blueberry crush :j

Die heb ik ook al eens gehad ja, maar vind de textuur van schuim echt niet lekker om mijn haar mee te verven. Ik ben altijd heel tevreden over de kwaliteit van Olia, dus hoop dat het nu gewoon werkt. Koop sowieso twee pakjes, een hele aan de onderkant en dan een hele op de bovenkant zodat het een kleur wordt _O-

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:59

Precies wat emma zegt, remington en syoss!

--

Oh ik vond dat schuim wel fijn werken! Ik had daar 2 pakjes van, omdat ik best lang en dik haar had, super fijn om mee te werken dan, hoef je niet steeds met dat rottige kwastje een heel plukje te doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:01

Ik gebruik sowieso geen kwast, en ik doe het ook niet bepaald pluk voor pluk. Verdeel het gewoon over mijn haar en masseer het dan in alsof het shampoo is zeg maar. Dan ga ik alle plukjes na en kijk ik of plekjes heb overgeslagen, dan pak ik die extra. Ook verdrink ik mijn haar als het ware in de verf, omdat ik idd erg dik haar heb en het gewoon niet pakt anders :=

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:03

Hahaha ja mijn moeder verft meestal mijn haar, en begint altijd netjes met de kwast maar het eindigd altijd wel met de hand :')
Ik heb altijd aan 2 pakjes net aan genoeg, maar 3 pakjes vind ik weer te overdreven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:07

Ik heb mijn haar nu tot net iets over mijn schouders en ik heb al twee pakjes nodig := Toen ik het tot mijn taille had moest ik echt wel 3 pakjes hebben, en dan was het nog krap meestal. Daarom ben ik toen ook alleen m'n uitgroei gaan bijwerken, was het echt zat en m'n haar bleef toch dezelfde hele donkerbruine kleur. Ga nu weer terug naar hetzelfde kleurtje, vind dat echt de mooiste haarkleur bij mezelf. Dit was ook met Olia:

Afbeelding

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:11

Oh wauw staat je zeker goed!
Ik had mijn haar tot ik weet niet hoe lang, erg lang iig.. heb er laatst 30 cm af geknipt, maar alsnog krap met 2 pakjes :') Lijkt wel of ik meer haar gekregen heb sinds ik het geknipt heb :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:14

Weet iemand nog leuke modeltjes voor meisjes die kort haar willen? Ik heb geen flauw idee van wat ik wil, behalve dat ik het kort wil.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:21

Als je op pinterest "bob hair " in tikt krijg je hele leuke kapsels :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:23

Misschien het model van Kendall Jenner?
Afbeelding

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:25

Finliox schreef:
Weet iemand nog leuke modeltjes voor meisjes die kort haar willen? Ik heb geen flauw idee van wat ik wil, behalve dat ik het kort wil.

Dit heb ik gekozen toen ik mijn haar kort wilde knippen, net iets boven de schouders dus niet heel kort
AfbeeldingAfbeelding
http://www.prettydesigns.com/wp-content ... rstyle.jpg

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:26

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 21:35

Misschien handig te vermelden dat ik mijn haar echt kort kort wil, heb al wel een paar mooie dingen gezien. Bedankt +:)+