Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Fotootje zal zeker komen! Mijn haar is op dit moment echt drama, heb zelf een dipdye gezet en nu wilt geen enkele verf meer pakken op het stuk wat ik ontkleurd heb. Op dit moment is het dus groenig, en overduidelijk lichter dan het bovenste stuk. Dat is eigenlijk ook waarom ik het weer donker wil, boeit mij niet als het bijna zwart is, als dat kleurverloop maar weg gaatMorgen dus eerst onderkant verven en dan de bovenkant, en hopen dat het dan gaat zoals ik wil...
CuteApplePie schreef:Emmaa_ schreef:Fotootje zal zeker komen! Mijn haar is op dit moment echt drama, heb zelf een dipdye gezet en nu wilt geen enkele verf meer pakken op het stuk wat ik ontkleurd heb. Op dit moment is het dus groenig, en overduidelijk lichter dan het bovenste stuk. Dat is eigenlijk ook waarom ik het weer donker wil, boeit mij niet als het bijna zwart is, als dat kleurverloop maar weg gaatMorgen dus eerst onderkant verven en dan de bovenkant, en hopen dat het dan gaat zoals ik wil...
Hm, heb je de verf al gekocht?
Want ik heb een keer mijn haar geverfd met die shwartzkopf foam dingen (die in die leuke milkshake bekers), en dat pakte op alles, ook de ongelijke kleur stukken, echt perfect! helemaal 1 kleur, gebruikte toen de kleur blueberry crush
Finliox schreef:Weet iemand nog leuke modeltjes voor meisjes die kort haar willen? Ik heb geen flauw idee van wat ik wil, behalve dat ik het kort wil.