Gisteren bij Lush geweest en bij de MAC in de Bijenkorf van A'dam. De Plumful lipstick gehaald, mooie kleur!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kleurtje beetje vasthouden!

Helaas kapot laten vallen en toen wegens geldgebrek er eentje van het Douglas huismerk gekocht en die is best prima! Ik gebruik hem alleen in de zomer omdat mijn gezicht veel slechter bruin wordt dan de rest van mijn lijf. Gebruik de bronzer dus voor de "touch of sun" 
ik ga eens even rondkijken bij bronzers! Djilna schreef:Ik heb de bronzer(s) van Estee Lauder, maar ik gebruik ze over mijn hele gezicht voor een zomerse gloed en niet om te shapen. Prachtige bronzers vind ik dat. En heb er nog 1 van een ander merk, maar die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, misschien ook eens testen
Gisteren bij Lush geweest en bij de MAC in de Bijenkorf van A'dam. De Plumful lipstick gehaald, mooie kleur!

Thuis pas verpakking geopend
Gelukkig staat hij mooi!

voor minder dan 14 euro deze bronzer/highlighter met een prachtige goude kleur en 28 GRAM!! (had hem eigenlijk niet moeten halen maar hij is zo mooi!)
Een lichtrose, lichtkoraal en een behoorlijk felrose. Mooi
Er waren ook hele mooie nagellakjes van Dior..
En de lichtste bronzer. Vind Guerlain ook niet veel duurder dan andere high-end merken bij douglas, ici-paris, etc.
39 euro bij ici wel of niet doen ik ben er nog niet uit