Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MichieldeM schreef:Zeker leuke foto's! Dat bij Laag Soeren, is dat de mountainbikeroute die je bedoeld?
Ik ben net weer met een vriendin naar de route van Ede geweest, zij was op haar gravel bike. De route lag er wat glibberig bij, maar het ging zeker lekker!
https://youtu.be/AoazdfHvP0I
Susan88 schreef:Ik heb zelf in de eerste week van januari de nieuwe natuurtrail bij Laag Soeren uitgeprobeerd. Die is echt nog in ontwikkeling. Je fietst nu eigenlijk gewoon dwars door het bos, over een small kaler pad (beetje veepad achtig). Veel klimmetjes, hobbels en kuilen dus goed afzien. Als het pad lekker ingereden is en gladder is, wordt het vast een heel mooi rondje (6 km). Wel toen alle Strava QOM'tjes gepakt, terwijl ik voor mijn gevoel echt een slak was![]()
Afgelopen zaterdag ook weer een MTB wedstrijdje van Veluwse Wintercompetitie gereden. Dit maal in Hardewijk. Leuk parcours en fantastische vrijwilligers. Echt een leuke sfeer!
[ [url=m/hXXVe3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sDHewa.jpg]Afbeelding[/url] ]
MuSLi schreef:Inderdaad leuke actiefoto's van je wedstrijd!
Ik heb net die ladies ride op Zwift gedaan. Was leuk. Alleen m'n fietstrainer was nog niet goed gekalibreerd, dus beeld was een beetje vertekend. Ging iets te makkelijkvolgende keer beter..
Weissjee schreef:Zwift lijkt mij echt ontzettend leuk maar zo prijzig om er alles voor aan te schaffen. Zet je dan je gewone fiets erop of heb je daarvoor een ander gekocht? Dat steeds omwisselen lijkt mij namelijk vervelend.
Suzan dat rondje bij Laag Soeren klinkt leuk. Waar is dat precies? En heb je daar een vignet voor nodig? Aangezien het op de Veluwe (bijna?) is.
Lauraennala schreef:T2T toch fijn om die luxe te hebben om binnen te trainen, succes vandaag!
En ik heb in die 2,5 uur lekker programma's terug zitten kijken, was goed te doen
Musli, volgens mij fiets jij met CS010 mensen op de baan
Weissjee schreef:Suzan dat rondje bij Laag Soeren klinkt leuk. Waar is dat precies? En heb je daar een vignet voor nodig? Aangezien het op de Veluwe (bijna?) is.
Lauraennala schreef:Wat een super leuke foto's! Je zit er echt heel blij op![]()
He en QOMmetjes zijn altijd leuk
MuSLi schreef:Lauraennala schreef:T2T toch fijn om die luxe te hebben om binnen te trainen, succes vandaag!
En ik heb in die 2,5 uur lekker programma's terug zitten kijken, was goed te doen
Musli, volgens mij fiets jij met CS010 mensen op de baan
Dat zou zomaar kunnen. Als het vrouwen zijn? Is een speciale vrouwen training
Susan88 schreef:Weissjee schreef:Suzan dat rondje bij Laag Soeren klinkt leuk. Waar is dat precies? En heb je daar een vignet voor nodig? Aangezien het op de Veluwe (bijna?) is.
Het is deze route https://mtb-nationaalparkveluwezoom.nl/nieuws/. Het valt binnen het Veluwezoom gebied dus je hebt inderdaad een vignet nodig (€12,50). Ik hem 'm braaf aangeschaft voor 2019. Niet dat ik ooit een boswachter ben tegengekomen, die het heeft gecontroleerd, maar zeker nu ze zo goed bezig zijn met opknappen vind ik dat het geld wel waard.
Weissjee schreef:Ah klinkt leuk. Vignet moet ik inderdaad nog aanschaffen maar die 12.50 is het vast wel waard.