Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
of lange stukken over drukke fietspaden
. Mijn blaas was er helemaal klaar mee.

Supervixen schreef:Hee suusje, welkom terug, ik vroeg me al af hoe het met je ging.
Heb je een doel op het oog waar je naartoe wilt trainen?

En die foto van Preikestolen
.
Echt heel dom.
(niks dan respect voor die mensen hoor!).
Hij loopt over 2 weken een 75km met 2800hm en deze zomer loopt hij 3 maanden trails in de Alpen. Next level...

tegenwoordig ligt die gemiddeld zo rond de 6.45-7.00. Dusja, uitdaging en eigenlijk wist ik wel dat onder het uur niet echt zou lukken. Nouja m'n collega's hadden een plan, gewoon op 6.00 beginnen en zien hoelang we t zouden volhouden. Ik was na 2km al leeg, dus even gewandeld en daarna op mijn tempo gaan lopen, maar als je een keer tussendoor gewandeld hebt, is het eigenlijk ook wel al klaar, dus daarna nog een paar keer een stukje gewandeld. Nouja niet helemaal hoe ik het voor ogen had, maar wel m'n pr verbeterd (1.07.19)
.

). Je voelt het kennelijk wel.
) dus even kijken wat die zegt.
En mooi tempo op de tweede helft van je 5 km!
Het ging een tijd goed, maar ik ga er een mail aan wagen, hopelijk hoe meer ze gespamd worden, hoe sneller ze er wat aan doen.
Ook wel een betere maand om naar een toeristische plek als Preikestolen te gaan!
Met asfalt al helemaal, volgens mij heb je tot nu toe je meeste afstanden onverhard gedaan en de monotone hardere impact van asfalt is echt even wat anders. Maar, je hebt het uitgelopen, op een net tempo, daar gaat het om! Ik ben benieuwd hoe je benen vandaag en morgen gaan voelen. De eerste keer zo'n afstand op asfalt, ja, dat geeft wat overbelasting voor je lijf en die stuurt dan snel protesterende alarmsignalen, maar die kan dat echt wel handelen, geef het een paar dagen.
Overigens is dit ook hoe je je eigen zwakke plekken leert kennen, maar die kunnen echt sterker worden!
Afgelopen week 5 keer gerend en 61 km aangetikt, gaat best lekker zo het volume aan kilometers opkrikken. Ik hoop dat het steeds meer standaard wordt om 50+ per week te lopen (los van marathontraining, volgens het schema moest ik deze week 35 km lopen, maar daar zit ik dus ruim overheen
). Nu merk ik wel dat mijn lijf zegt, hallooo, dat is best veel. Heb opeens wat meer spierpijn overal, terwijl ik dat eigenlijk niet vaak meer heb, niet alleen in mijn benen, ook mijn core en rug doen mee. Deze week iets minder vaak lopen, maar op zaterdag verder. Vandaag herstel, moet 30 km fietsen voor een werkafspraak, perfect!
En zooo mooi in het ochtendzonnetje!

Goede sprint work-out dus.
. Die voelen echt nog heel goed aan! Wel heb ik wat spierpijn in mijn core/schouders/nek en ribbenkast. Ook heb ik iets of wat last van mijn voeten (verwaarloosbaar). Mijn Hrv is dan ook totaal niet gedaald dus garmin kijkt maar, ik ga lekker trainen deze week
. Ik ben gewoon in onbalans blijkbaar.
vlagverovertje. Gaan we doen als we gaan meeten met zijn allen. Onze interval training. Maar lekker gelogeerd en wat ben je toch fanatiek bezig. Heerlijk