Ik zwaai ook weer eens om het hoekje en hoop weer te kunnen aanhaken. Word zo enthousiast van jullie mooie foto's en verhalen
Vorig jaar de marathon van Rotterdam gelopen maar sinds september zit ik een beetje in de lappenmand. Elke keer als ik weer probeer op te bouwen dan gebeurd er wel weer wat maar we gaan er weer voor.
Vandaag de eerste van de 5 vestinglopen gehad in Gorinchem. Kinderen deden mee met de kidsrun en ik rustig begonnen met de 5. Het was aardig warm maar ben zeer tevreden.
Hopelijk kan ik jullie weer een beetje bij gaan houden
Goof en Sherivey, mooie tempo's hebben jullie gelopen!
Danseresje
Geplaatst: 09-03-25 19:02
SV, boodschappen doe ik vaak doordeweeks. Heb een supermarkt letterlijk naast één van mijn werklocaties .
Prachtige foto's Lies. Lekker genieten daar van je vakantie! Het zijn alleen wel heel andere temperaturen
Lekker Eef! Ik vind de tussenperiode met vaak wisselingen qua temperatuur veelal lastig in te schatten qua kledingkeuze. Qua verveling, dat wisselt. Gister was ik met mijn wandelmaat op pad en dan wordt er gekletst, gezwegen en de flauwe grappen komen ook vaak langs In mijn eentje hangt het er vanaf, maar anders zet ik muziek op of een luisterboek. Met georganiseerde wandeltochten kan het zijn dat je met iemand aan de praat raakt en dat je verder samen (een stukje of helemaal) oploopt.
Germie, ik hou ook niet van zuurkool hoor. Dat ik het broodje zuurkool gemist heb, vond ik dan ook niet zo erg
Goed gedaan Goof, echt knap dat tempo
Knappe loop ook Sherivey. Dat tempo doe ik je absoluut niet na. Je ziet ook echt in tempo ineens het moment dat je besloot tot de vlotte 5km!
Hoi Suus, wat vervelend van die lappenmand. Leuke foto met die mooie medailles zeg! En natuurlijk knap gedaan
Ik heb mijn laatste dag van 4 gelopen. Een groot deel van de tocht was genieten, een deel had er van mij echt niet in gehoeven met lange stukken langs een snelweg etc of lange stukken over drukke fietspaden De pauzeverdeling was ook echt teleurstellend (op 5 en op 22). De tocht bleek ook nog eens een kilometer langer te zijn en toen was ik er ook echt klaar mee . Mijn blaas was er helemaal klaar mee.
Ben er wel schiet dat mijn voeten het vrouwenmodel van mijn schoen niet meer echt kunnen waarderen. Vandaag mannenmodel aan gedaan en voeten zijn een stuk blijer Conditie gaat ook echt in grote stappen vooruit, vandaag ruim een uur in zone 1 gewandeld en wederom 5,7km/u gemiddeld Hersteltijd was gister nog 33u, vandaag nog steeds maar 31u. Ook mijn training readiness zit niet in het diep rood, maar slechts hoog in het oranje
Enige waar ik een beetje last van heb, is van mijn kleine teen die vrijdag bleef haken tijdens mijn rondje hardlopen. Denk dat het wel meevalt, maar hoop dat ik niets echt beschadigd heb met die actie
Morgen weer hardlopen, mijn eerste 7 minuten
suusje26
Geplaatst: 09-03-25 19:05
Supervixen schreef:
Hee suusje, welkom terug, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Heb je een doel op het oog waar je naartoe wilt trainen?
Thanks
Ik zou heel graag de midwintermarathon Apeldoorn willen lopen februari 2026. Afgelopen keer Iris aangemoedigd en toen begon het echt wel weer te kriebelen. Maar voor nu is het gewoon weer even stapje voor stapje. Eerst maar weer eens naar die halve toewerken, kijken hoe dat gaat.
Waren er hier nou eigenlijk nog deelnemers van de CPC?
En Leonie, is jouw 32km gelukt? Dat stond voor vandaag op de planning toch?
Samantha_
Geplaatst: 09-03-25 21:22
Wauw wat top gelopen Iris! Wat knap ook van dat meisje!
Super zeg SV, heel zwaar inderdaad, en zeker zo met het temperatuur verschil ook! Super gelopen allebei!
O wauw Germie dat is wel dik zeg. Top gelopen ook!
Wauw danseresje echt knap hoor al die afstanden!
Lekker lies, fijne vakantie!
Super gedaan Goof! Knap gedaan die sprintjes!
Lekker Sherivey, lekker snel gelopen ook!
Welkom terug Suusje!
Ja Danseresje ik heb CPC gelopen. Bedoeling was halve maar dat mocht nog even niet dus ticket omgezet naar 10 km. Het was pittig door de warmte, had geen drinken bij me en ging bij 5 km echt stuk door de dorst, gelukkig bij 6 km drink post dus toen ging het daarna weer top. En oja, ik mocht van de arts 6:00/km lopen toch. Dat is niet helemaal gelukt, oeps.
germie
Geplaatst: 09-03-25 21:25
Wat gaan jullie weer snel.
Die vestingloop heb ik ook nog overwogen, maar is me toch wat te gortig, meer dan 200km van huis. Maar de medaille vind ik zo mooi. Een stuk beter dan die mislukte sleutelhanger van vorige week waarbij ze ook nog de verzorgingsposten opgeruimd hadden. En mede daarom vond ik het niet erg dat ik dus gisteren gewoon zelf gelopen heb.
Hier lijkt m'n enkel en onderbeen weer iets dunner te worden, de jeuk komt en gaat. Heb vannacht in m'n slaap weer liggen krabben. Niet de bedoeling, maar ja, ik merk niet dat ik het doe. Maar het lijkt dus weer af te zakken gelukkig.
Ik heb vandaag alleen gewandeld. Even naar een gebied geweest met konikpaarden. Nou, die 'wilde' paarden waren niet bepaald wild, voor ik het wist had ik er 3 om me heen staan te snuffelen. Maar goed, was wel even grappig.
leonie87
Geplaatst: 09-03-25 21:30
Heerlijk Sherivey. als je er gewoon zo van kan genieten heb je niks anders nodig. En een lekker vlotte 5km. Wat heb je flink versneld op het einde
Samantha hoe waren je schoenen? Nou 5:$4 is bijna 06:00 toch?
Wauw wat een lekkere tijd ieris! Zeker als er ook nog wat heuvels in zaten. Gefeliciteerd met je 2de plaats. Heel knap.
Sv zou het kunnen dat het gewoon te kort op je vorige marathon was die je laatste hebt gelopen? Jij bent wel wat gewend in afstanden maar het is toch een heel eind natuurlijk.
Pfff Danseresje wat een afstanden toch. Hoeveel heb je nu gelopen in deze 4 dagen? Allemaal 30/35km toch?
Geniet van je vakantie Lies! En heerlijk dat je daar ook nog beetje kan lopen. Idd kwa weer is het hier wel beter En die foto van Preikestolen
Ah Eef ja het is warm genoeg! Maar toch lekker gelopen.
Toch goed gekopen Goof!
Welkom terug suusje26. Hopelijk kun je blessure vrij gaan opbouwen.
Voor mij vandaag mijn 32km op de planning. Ik was me een potje nerveus! Alsof ik voor een belangrijke wedstrijd aan het voorbereiden was! Gister echt flink veel koolhydraten gegeten en wat extra gedronken om mijn lijf een beetje te helpen. De sfeer was top en er waren mega veel lopers! Denk 600+ met 20 tempo groepen om uit te kiezen? De organisatie was top met 2 pacers, een voor fietser en 5 drinkposten waar ook allerlei soorten eten was. En dat voor €7,50!
Iedereen was heel erg aan het "mopperen" want we gingen 2 x de van brienenoordbrug over en er zaten een paar heuvels in. Nou dat boeide mij uiteraard totaal niet! 150hm . Wat me wel boeide was de afstand. Vanaf 20/22 waren mijn beide knieen echt niet meer blij. Ik denk door de impact van het asfalt? Misschien door een mindere techniek in het lopen door wat langzamer te lopen? Ik weet het niet maar ik kan nu echt bijna niet lopen van de pijn. Hopelijk trekt het vannacht wat weg want dit is wel echt een ding.
Verder had ik mijn t-shirt binnenstebuiten aan blijkbaar dus heb me goed opengeschuurd Echt heel dom. Zo rond de 27km liepen de pacers verkeerd waardoor we een km extra liepen. Ik kan je zeggen, daar was ik niet heel blij mee (niks dan respect voor die mensen hoor!).
Ik heb wel weer super gezellige mensen leren kennen en liep naast een ultra lopers die doodleuk zei, ow dit is mijn 4de 30km deze week Hij loopt over 2 weken een 75km met 2800hm en deze zomer loopt hij 3 maanden trails in de Alpen. Next level... Anyway, hierdoor had ik goede afleiding maar zo na die 22km (ik weet het niet previes, horloge had ik afgezet en op hartslagscherm zodat ik niet zag hoe ver nog) zat ik mentaal wel echt te kloten ivm de pijn. Ik heb de 32km gehaald, maar het heeft me niet echt het vertrouwen gegeven waar ik op had gehoopt. Mentaal en conditioneel kan ik het wel, maar kan mijn lijf het ook?
Laura_
Geplaatst: 09-03-25 22:27
Hier ook de cpc gelopen. De 10km, allereerste evenement oom. Vorig jaar met m'n collega's t dealtje gemaakt dat ik mee zou gaan lopen en we voor onder t uur zouden gaan. Echter had ik dit gezegd na m'n 1e les van evy in de opbouw van evy en had ik nog geen flauw benul van m'n tempo tegenwoordig ligt die gemiddeld zo rond de 6.45-7.00. Dusja, uitdaging en eigenlijk wist ik wel dat onder het uur niet echt zou lukken. Nouja m'n collega's hadden een plan, gewoon op 6.00 beginnen en zien hoelang we t zouden volhouden. Ik was na 2km al leeg, dus even gewandeld en daarna op mijn tempo gaan lopen, maar als je een keer tussendoor gewandeld hebt, is het eigenlijk ook wel al klaar, dus daarna nog een paar keer een stukje gewandeld. Nouja niet helemaal hoe ik het voor ogen had, maar wel m'n pr verbeterd (1.07.19)
Had zelf gehoopt om onder de 1.05 te kunnen, maar daar was het misschien te warm voor en dan hadden we op 6.30 moeten starten.
Nouja fair enough, voor iemand die in mei nog 0 km liep, mag ik best trots zijn en volgend jaar gaan we voor onder dat uur proberen
Supervixen
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-25 22:53
Goed gelopen allemaal bij de cpc!
Samantha dat is toch redelijk in de buurt van de 6 min/km .
Superknap je 33km leonie! Je shirt binnenstebuiten, hoe krijg je het voor elkaar Je gemiddelde hartslag is superlaag bij dat tempo, dus het lijkt alsof je lijf aangeeft dat je het wel kunt.
Nee deze marathon zat zeker niet te dicht op de vorige, het was gewoon pech van zware benen en hitte. Achteraf gezien had ik meer moeten drinken en wat meer tailwind met mijn water moeten mixen voor de zouten. Dat had al gescheeld. Ach, van elke marathon leer je.
Ik heb wel een tip, we hadden blarenpleisters mee en toen ik een beginnende schuurplek kreeg op de binnenkant van mijn bovenarm heeft mijn vriend een blarenpleister op die plek geplakt bij me. Dat hielp enorm want die dingen plakken als een malle.
Ik zag vooral op Strava heel veel CPC voorbij komen. En een hele hoop gemopper over de temperatuur.
Heb zelf 2 jaar terug de CPC gelopen, de 10 en halve achter elkaar door. Leuk voor een keertje, maar buiten het stukje langs de kust vond ik eht parcours maar saai.
ieris
Geplaatst: 09-03-25 23:01
Laura, daar mag je zeker trots op zijn! Knap gedaan hoor!
Leonie, wow 33km gelopen, jij bent echt een bikkel, je hebt het toch maar mooi gehaald. Mooi tempo, en nette harstlag, gaat vast goedkomen met de marathon. Het is heel normaal dat je denkt van alles te voelen op die afstanden, maar het trekt meestal ook weer weg na een paar dagen.
Samantha, goed gedaan hoor! Mooie foto!
Germie, fijn dat het nu wat beter gaat met je been.
Danseresje, zo wat een wandeltochten heb jij achter de rug zeg! Knap gedaan.
SV, jee baalen zeg, dat je zo naar werd van de warmte, vervelend. Ondanks dat vind ik het wel heel knap, dat je hem uitgelopen hebt, jij bent mentaal echt sterk!
Suusje, super leuk zeg, weer 5km erop zitten, goed bezig! En inderdaad een hele gave medaille, wat leuk met die molen er op! Dat klinkt leuk voor volgend jaar de midwinter marathon, dan sleep ik jou er door heen!
Hier vandaag alleen maar een stukje uitgelopen op rustig tempo. Heb zelfs in korte broek gelopen, echt zo genoten van het zonnetje!
Ik heb donderdag 8 km gelopen. Voor mij voor het eerst in korte broek haha. Ik had het zwaar, maar was met vrienden, en dat is toch wel een fijne motivatie dan.
Gister de 20 km Salland trail en dat was voor mij voor het eerst zo’n afstand tijdens een evenement. Tot nu toe was dat Max 16 geweest. Ik had een vrij hoge hartslag. Heb het sowieso zwaar als ik loop met warm weer, en werkstress gehad. Uiteindelijk het zwoegen losgelaten en besloten dat ik ontspannen ging lopen. Dan maar langzaam. Heb genoten !
Dat gevoel van 32km lopen en denken dat je er echt geen 10 meer bij kan doen herken ik. Ik had dat ook een paar weken terug toen ik 32.3 liep. Ik ben dan ook 7 uur onderweg voor een hele, en dat is dan zonder rust. Dus dat is dan echt een topprestatie en inspanning zo'n marathon als dat ooit lukt, zo moet je dan maar denken. Maar het gevoel dat het nooit gaat lukken herken ik zeker. En ik moet natuurlijk ook echt nog zien dat het ooit lukt
Ik heb een hele rare droom gehad. Hij was alleen wel levensecht toen ik wakker werd, haha. Ik zou over 1.5 week een marathon lopen en had er voor getraind. Maar er was iets gebeurd waardoor ik dus wakker werd en m'n enkel in het gips zat. Ze zeiden dat ik een ongeluk gehad had en dat ze er pinnen in gezet hadden. Ik kon gewoon op die voet lopen en ook hardlopen, en wilde dus dat gips er af en een oplossing voor die marathon. Dus ik ging hardlopen met de voet in het gips naar het ziekenhuis om verhaal te halen. Die pinnen moesten er uit en ze moesten maar zorgen dat ik die marathon kon lopen, want ik ben klant en de klant betaalt en dus bepaalt. En als ik die marathon niet kon lopen dat ze me dan maar een spuitje moesten geven. En toen werd ik wakker. En gelukkig geen voet in het gips, wel wat spierpijn van zaterdag
Mijn onderbeen heeft genoeg korsten van het krabben, maar wordt wel weer dunner en de jeuk neemt echt af. Daar ben ik wel blij om. Maar wat me nu gestoken heeft tijdens die training? Geen idee. Gezien dat het 4 plekken zijn op m'n been waar ik gestoken ben (dat kun je nu goed zien) vermoed ik dat iets onder m'n loopbroek is gekomen ofzo, maar ja, dat was weer een legging dus een vrij strakke broek, dus hoe dan?
horsii
Geplaatst: 10-03-25 09:11
Ik ga weer lekker mee kletsen. Nadat ik vorig weekend wou beginnen met hardlopen dit uit moeten stellen door de griep en keelontsteking. Vandaag weer het eerste rondje ruim 11 weken na mijn bevalling. Merk nu naderhand nog wel de bloedarmoede maar het ging super fijn. Heerlijk om weer te lopen. Gestart met Evy les 1 na veel verschillende opbouw schemas te hebben vergeleken.
leonie87
Geplaatst: 10-03-25 09:48
Nou SV dat shirt is een van de weinig die ik heb zonder printjes. Ik vind dat trailvest zo lelijk met dat geel dat ik neutrale shirts eronder doe. En deze heeft dus ook geen label of niks. Ik denk dat mijn man met de was vouwen hem binnenstebuiten heeft opgevouwen (ik check het dan altijd al) en dat ik slapend dus dat shirt aan heb gedaan. Op de foto die ik postte is hij dus nog steeds binnenstebuiten. Je ziet het echt bijna niet (was ook niet de eerste keer ). Je voelt het kennelijk wel. Ahhh wel zonde dan dat je zulke slechte benen had! En ja de temperatuur was ook wel opeens heel hoog. Als ik dan dat mulle zand zie van jouw foto’s snap ik wel dat je het zwaar krijgt. Maar je loopt hem wel uit!
Haha Ieries ik zou willen dat ik alleen dacht het te voelen. Helaas was de pijn er echt en ook echt heel fors. Ik weet niet of het van de impact komt, van de non stop dezelfde beweging, mindere techniek, combinatie van factoren. In het bos loop ik natuurlijk veel vaker met paslengte verschil en tempowisselingen. En natuurlijk een meer dempende ondergrond. Anyway, het is nu alweer een stuk minder gelukkig. Alleen draaien en traplopen doet nog heel veel pijn. Vanavond sowieso weer de fysio gepland voor blessure preventief (en weer dry needleling ) dus even kijken wat die zegt. Wel lekker dat je nog even bent gaan lopen. Het weer was zooo heerlijk. En die korte broek kon echt wel ja! Zelfs ik had hem aan.
Suliko
Geplaatst: 10-03-25 12:19
Wat een prestaties zijn er neergezet dit weekend
Ik ben ook team fusion broek.
Sherivey, wat een tof plan die halve marathon in 6 steden! Zijn er dan ook verschillende data van halve marathons in die steden, dat je een beetje kan plannen, of zijn de opties gelimiteerd? Kopenhagen, Praag, Lisabon en Berlijn zijn echt fantastisch in ieder geval! Je trail ziet er heerlijk uit, genieten zo in de ochtendzon. En mooi tempo op de tweede helft van je 5 km!
Danseresje, heerlijke wandelingen zo! Vervelend dat garmin weer uitviel, ik had het afgelopen donderdag ook, richting het einde van 24 km rennen waarop ik mijn tempo vast wilde houden, maar was ook moe aan het worden, dus zo pissig dat ik moest wachten tot hij weer was opgestart. Het ging een tijd goed, maar ik ga er een mail aan wagen, hopelijk hoe meer ze gespamd worden, hoe sneller ze er wat aan doen.
Sall, dikke en/of tintelende vingers heb ik ook wel eens last van, vooral bij warmte of juist als het koud is en mijn handen te vaak te van warm naar weer koud gaan. Met rennen gaat je bloed het minst naar je handen, dus niet heel gek dat die een beetje raar kunnen doen. Soms gaat het ook even niet, je had in ieder geval een lekker weekend voor de boeg!
ieris, dat jij eigenlijk pas 2 jaar geleden begonnen bent met rennen, vind ik echt bizar! Ik weet dat ik zelf ook hard ben gegaan, maar had de indruk dat jij al jaren bezig was met de afstanden en tempo's die je loopt. Maar zo waar, je moet iets echt voor jezelf doen, dat maakt ook de zwaardere momenten draagbaar. Fijn om te lezen dat het langzaam weer beter gaat met de kat, top dat hij zelf kan plassen! En gefeliciteerd met je nieuwe PR, heel goed gedaan! En superknap van de twaalfjarige, heerlijk als je zo jong een sport inrolt.
SV, respect dat je een hele marathon hebt gelopen terwijl het bij 1 km al bagger voelde, dat is doorzettingsvermogen. Die plotse omslag in warmte zal wel niet geholpen hebben, de luchtvochtigheid is ook heel laag opeens las ik, maakt het ook zwaar! Ik weet dat trails vaak afwijken in de afstand, maar een marathonafstand net onder de marathonafstand laten uitkomen zou ik ook niet goed op gaan. De omgeving ziet er heerlijk uit in ieder geval en volgens mij was je in goed gezelschap!
Germie, vervelend dat je zo gestoken bent. Wel lekker gelopen in mooie gebieden! Ik weet wel dat horzels, muggen en andere beestjes kunnen prima door een legging heen steken.
Lies, oeh jaloers, veel plezier in Noorwegen Ook wel een betere maand om naar een toeristische plek als Preikestolen te gaan!
Goof, wat fijn dat het zo goed ging ondanks de vermoeidheid! Lekker is dat.
Suusje, wat leuk om weer eens wat van jou te lezen! Vervelend dat je zo in de lappenmand zit, hopelijk kom je nu weer in een stijgende lijn terecht. Supergoed gedaan, die 5 km onder het halfuur!
Samantha, ik vind het dicht genoeg bij 6:00 zitten, lekker hoor!
Leonie, ongemak op zulke afstanden, al helemaal als je het nog niet gewend ben, is echt niet zo gek hoor! Ik heb nog geen 30+ afstand gelopen zonder dat er iets oncomfortabel voelde in voet/knie en andere gewrichten. Met asfalt al helemaal, volgens mij heb je tot nu toe je meeste afstanden onverhard gedaan en de monotone hardere impact van asfalt is echt even wat anders. Maar, je hebt het uitgelopen, op een net tempo, daar gaat het om! Ik ben benieuwd hoe je benen vandaag en morgen gaan voelen. De eerste keer zo'n afstand op asfalt, ja, dat geeft wat overbelasting voor je lijf en die stuurt dan snel protesterende alarmsignalen, maar die kan dat echt wel handelen, geef het een paar dagen. Overigens is dit ook hoe je je eigen zwakke plekken leert kennen, maar die kunnen echt sterker worden! Altijd heerlijk om met een ultra renner in gesprek te komen die absurde afstanden loopt, zet je weer even met beide voetjes op de grond. Je t-shirt binnenstebuiten vind ik wel echt briljant trouwens.
horsii, welkom terug met je mooie duo!
Ik had werkweekend, dus vandaar mijn late grote bijleespost. Afgelopen week 5 keer gerend en 61 km aangetikt, gaat best lekker zo het volume aan kilometers opkrikken. Ik hoop dat het steeds meer standaard wordt om 50+ per week te lopen (los van marathontraining, volgens het schema moest ik deze week 35 km lopen, maar daar zit ik dus ruim overheen ). Nu merk ik wel dat mijn lijf zegt, hallooo, dat is best veel. Heb opeens wat meer spierpijn overal, terwijl ik dat eigenlijk niet vaak meer heb, niet alleen in mijn benen, ook mijn core en rug doen mee. Deze week iets minder vaak lopen, maar op zaterdag verder. Vandaag herstel, moet 30 km fietsen voor een werkafspraak, perfect!
Gisterochtend trouwens ook wat sprintjes getrokken. We deden met de zorggroep vlagverovertje in het bos op een grote zandvlakte. Alleen hadden we de teams niet zo goed verdeeld en bestond mijn team uit niet zulke fanatieke/sportieve meiden. We werden flink ingemaakt. Dus toen heb ik in het laatste potje even mezelf ingezet om ons team te laten winnen, maar moest daarbij 5 fanatieke tikkers omzeilen en afschudden.
Zaterdag voor het ontbijt op werk een snellere 7,5 km gelopen in het bos, dit rondje heb ik inmiddels gefinetuned op de leukste singletracks, je rent één heuvel op en weer af, 41 hoogtemeters in totaal, heerlijk om daarin wat tempo te maken. En zooo mooi in het ochtendzonnetje!
En dit reetje gespot, bleef lang staan en rende toen rustig weg
Gister eindmiddag na werk een iets rustigere loop gedaan in het Panbos, daarbij voelde ik wat meer dat mijn lichaam vermoeid was van de eerdere kilometers, maar ging alsnog wel lekker. Plan was 15 km, het werd 16 door een paar leuke steile miniheuveltjes
suusje26
Geplaatst: 10-03-25 12:52
Leuke foto Samantha, en fijn dat je je ticket om kon zetten.
Laura, toch knap dat je in die warmte een PR gelopen hebt en zo dicht bij je doel. Goed gedaan hoor en zeker mag je trots zijn op elke km die je loopt en opbouwt.
Ah wat vervelend van die schuurplekken Leonie, had je onderweg niets door van je shirt? Goede tip van die blaarpleisters. Hoe voel je je nu na ene nachtje slaap?
Lekker bezig Suliko, jij gaat ook echt goed. 5 x rennen en dan 61 km, goed idee om even iets rustiger aan te doen als je lichaam dat aangeeft. Vlagverovertje.. hoe leuk is dat Goede sprint work-out dus.
Jij gaat dan toch gewoon meelopen Iris! Alhoewel, dan ben ik je zo kwijt met die tempo's en afstanden van jou.
XxLMMxX Stress doet veel met je lopen he, heb ik ook gemerkt. Maar fijn dat je lekker genoten hebt, en langzaam is ook maar zo'n relatief begrip.
Horsi, wat een heerlijke foto's met de honden. Elmo is helaas niet echt meer in staat mee te gaan, maar de buren hebben een airdale pup (nja, 9 maanden alweer) en die ga ik maar meenemen in het canicrossen denk ik. Vind het zo lekker om met de honden op pad te gaan.
Voor deze week is mijn plan om dinsdag, vrijdag en van het weekend een rondje te lopen. Twijfel of ik een training van Garmin ga starten of dat ik even lekker op gevoel ga lopen.
leonie87
Geplaatst: 10-03-25 13:09
Thx voor je berichtje Suliko! Geeft wel weer vertrouwen dat het helemaal niet gek is eigenlijk. Iets meer perspectief. Ik snap ook wel dat mijn lijf denkt van wtf ben jij aan het doen, maar had dit dan weer niet verwacht. Iig nu voorlopig maar even heel veel op de weg lopen (behalve dan in Limburg ) hoewel ik het idee heb dat dit dus maar beperkt effect heeft. Het was echt de lengte van de run.
Grappig genoeg, heb ik behalve pijn in mijn knieën, 0 last van mijn benen . Die voelen echt nog heel goed aan! Wel heb ik wat spierpijn in mijn core/schouders/nek en ribbenkast. Ook heb ik iets of wat last van mijn voeten (verwaarloosbaar). Mijn Hrv is dan ook totaal niet gedaald dus garmin kijkt maar, ik ga lekker trainen deze week . Ik ben gewoon in onbalans blijkbaar.
vlagverovertje. Gaan we doen als we gaan meeten met zijn allen. Onze interval training. Maar lekker gelogeerd en wat ben je toch fanatiek bezig. Heerlijk
Ja mijn shirt had ik zeker wel door Suusje want het deed echt gewoon pijn. Wel te negeren pijn overigens en het werd zwaar overschaduwd door mijn knieën, maar ik had dus niet door dat het kwam omdat ik hem binnenstebuiten aan had Nachtje slapen was wel nodig maar valt me echt niet tegen.
En Garmin volgen, ik kijk per dag wat ie zegt en wat ik eigenlijk wil doen. Nu met mijn marathon voorbeireding kan ik het vaker niet dat wel volgen maar soms heeft ie echt leuke voorstellen!
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 10-03-25 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Suliko, in theorie zou je ze alle 6 in 1 jaar kunnen lopen. Maar dat kost wel klauwen met geld. En je moet op tijd zijn met boeken/ inschrijven. Mooie routes heb je gelopen