Ik ben ook in mijn achtertuin geweest. Iets groter rondje vandaag. Heerlijk wandelweer. Geen vos gezien. Wel 2 reeën, veel ganzen en de zwarte specht.
boedjang
Geplaatst: 18-04-25 13:35
Heerlijk he SusanH Ik heb vriendje van lil vandaag. Dus ik ben lekker lopend met ze naar Spaarnwoude gegaan( maar 11 min lopen) en dan daar lekker gestruind, waar mocht en kon , fijn los De boomgaard staat ook al zo mooi in bloei
Heerlijk allemaal. Ja joh Faringo, is het zulk lekker weer? Het was hier vanmorgen echt nog grauw. Ik ben vanmorgen in het bos gaan wandelen met Marlinde en Jozi en de fosterpuppy. En mijn honden uiteraard. Ze vonden elkaar allemaal leuk!
Hier was het vanmorgen ook grauw, nu een heerlijk zonnetje en weinig wind. Zonde om binnen te zitten. Gezellig een rondje met Marlinde en fijn dat honden elkaar allemaal leuk vonden.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-04-25 16:23
Wat gezellig Goof. Leuk, ik zag foto’s van de fosterpup. Altijd fijn wanneer alle honden met elkaar overweg kunnen
Boedjang die salade ziet er heerlijk uit!
Lizard prachtige macro opnamen
SusanH zwarte specht en reeën gezien!
Wij zijn in naar Tirol gereden en hebben van de Walchsee naar de Ottenalm gewandeld
Hier helemaal geen mooi weer haha, alleen maar regen en bewolking vandaag. Hopelijk vanavond wat droger, ik heb een kantoor dag dus kan pas vanavond wat wandelen.
Ach dat smoeltje Bootsie Prachtige foto's ook . En tof dat je een vos hebt gezien.
Wat leuk dat je met Marlinde ,Jozi en Lizzy op pad bent geweest,Goof. Is Lizzy in het echt net zo schattig als op de foto's? Ik vind haar zo leuk
Mooi SusanH,leuk dat je reeën hebt gezien.
Ook weer mooie foto's Lizard.
Gezellig Boedjang.
Nala heeft morgen een playdate. Een collega komt met haar hond op bezoek. Ben benieuwd. Vandaag weer heerlijk weer en dus weer op pad geweest.
We begonnen vlakbij een meertje waar nogal wat amoureuze padden bezig waren Vervolgens zijn we een pad gaan volgen die niet op de kaart stond,maar was een heel toffe wandeling. Nala moest natuurlijk weer in het water. Tja Leuke paden Het pad volgde de tømmerrenna (weet geen nl's woord,maar hier werden vroeger de stammen/hout in 'vervoerd') Deze zijn van 1890 t/m 1965 in gebruik geweest en is 3km lang Genoeg water voor Nala
gaucho
Geplaatst: 18-04-25 21:27
Wat gezellig Goof!
Hier ook vanochtend wat regen, in de loop van de middag zon.
Net nog ff anderhalf uur op pad geweest met weer een andere rugzak om te proberen, en 6 liter cola uiteraard.
Wordt denk ik deze rugzak of die van vorige week, beide prima opties denk ik. Zondag ga ik een flinke wandeling maken met Faringo, dan gaat 1 van de 2 weer mee.
Noordje,wat een mooie,en interessante foto's weer. Van gaucho ook.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-04-25 08:35
Nou idd het was heel fris gisteravond ik had een buiten activiteit met scouting en was compleet verkleumd. Ik dacht dat mijn winterjas te warm zou zijn.
Noordje hele leuke wandeling ook voor Nala
Gaucho fijn dat de rugzak beviel.
Goof
Geplaatst: 19-04-25 09:50
Mooie wandeling Noordje! En Gaucho ook, met je 6 liter cola haha. Veel plezier zondag met Faringo.
Ik ben vanmorgen al lekker het bos in geweest. Prachtige ochtend.