Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 03:51

linda2008 schreef:
Toch een reactie van mij nu er weer wat leven in het topic zit :P

Ballard, veel succes, hopelijk zet het lekker door vanacht :):)

Fijn om je weer te zien!! Hoe gaat ie?

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:22

Spannend Ballard hopelijk ondertussen al (bijna) nieuws!

Charlotte gefeliciteerd nog! Fijn dat het iets beter gaat.

[***] fijn dat het zo goed gaat!

Hier was I al 6 weken oud afgelopen dinsdag, tijd vliegt echt. Het is echt een sterk meidje, ze rolde gewoon al van buik naar rug :') We dachten eerst een per ongelukje maar ze deed het echt bewust, hebben het zelfs kunnen filmen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:44

Gnome schreef:
linda2008 schreef:
Toch een reactie van mij nu er weer wat leven in het topic zit :P

Ballard, veel succes, hopelijk zet het lekker door vanacht :):)

Fijn om je weer te zien!! Hoe gaat ie?

Euhm nou per dag een beetje beter.. ik ben inmiddels trotse mama van zoontje Yairo <3
(Maar ik wilde niet komen binnenvallen om alleen mijn eigen verhaal te delen dus ik dacht dat komt later wel ;) )

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:19

linda2008 schreef:
Euhm nou per dag een beetje beter.. ik ben inmiddels trotse mama van zoontje Yairo <3
(Maar ik wilde niet komen binnenvallen om alleen mijn eigen verhaal te delen dus ik dacht dat komt later wel ;) )

Gefeliciteerd, prachtige naam! Alles goed met mama en de kleine? Heb je een goede bevalling gehad, kijk je er goed op terug?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 22:22

linda2008 schreef:

Ben je mal! Lekker delen dat baby nieuws. Van harte gefeliciteerd. Wanneer is ie geboren en hoe is het met jullie?

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:23

linda2008 schreef:

Gefeliciteerd, alles goed met jullie?

Marlis

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:26

Gefeliciteerd Linda.

En voor Ballard succes mocht je nog niet bevallen zijn

Verder hier te druk met een zieke Soof, zh opname, hap, kinderarts.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:33

linda2008 schreef:

Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhaal

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:02

Gefeliciteerd met Yairo! <3

MissAnnemijn schreef:
Hier was I al 6 weken oud afgelopen dinsdag, tijd vliegt echt. Het is echt een sterk meidje, ze rolde gewoon al van buik naar rug :') We dachten eerst een per ongelukje maar ze deed het echt bewust, hebben het zelfs kunnen filmen.

Zo, die is vlot! *\o/*

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:45

Wat knap Annemijn!

Van harte gefeliciteerd Linda2008! Is alles goed gegaan?

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 00:48

Gefeliciteerd!! <3
Prachtige naam!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 04:27

Gefeliciteerd Linda! En je had gewoon binnen moeten vallen hoor.
Benieuwd hoe t met Ballard gaat

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 04:46

Gefeliciteerd Linda! Mooie naam.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 08:44

Linda Gefeliciteerd met Yairo!

[***] schreef:
Gefeliciteerd met Yairo! <3

MissAnnemijn schreef:

Zo, die is vlot! *\o/*

Gisteren lukte het weer niet hoor. Maar gelukkig hoeft het ook nog lang niet.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:04

Hier ook babynieuws :) gistermiddag is onze dochter Esra geboren. Het was een hele voorspoedige thuisbevalling en ze doet het erg goed. Dus nu lekker genieten en herstellen <3

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:13

Gefeliciteerd met Esra! Fijn dat het goed ging en thuis kon! Geniet ervan! <3

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:24

Gefeliciteerd <3

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:26

Gefeliciteerd Linda en Ballard <3
Hoe gaat het met jullie?

Jeetje Marlis, dat is rot. Hopelijk knapt Soof snel op!

Ben ik dan de enige (actief) in het topic die nog moet bevallen? :P
Gisteren had ik indalingsweeën, jeetje wat was dat pijnlijk.
Gelukkig goed geslapen en de baby was vanmorgen met wakker worden enorm actief. Normaal is hij rond 10:00-11:00uur pas actief.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:42

Gefeliciteerd Ballard! Geniet ervan <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:49

Ballard, oh wauw wat fijn zeg! Gefeliciteerd! *\o/*

Marlis, he gadsie beterschap :(:)

Annemijn, die is vlot haha!

Bedankt allemaal ! <3
Zal ik dan toch mijn verhaal maar plaatsen? :o

Ik had helaas een iets minder voorspoedige bevalling :=
Donderdagavond en vrijdag de hele dag heb ik weeën gehad. Maar het deed helaas niks, nam niet toe in sterkte en zaterdag was het weg. Het werd op “oefenweeen” gegooid en zondagmiddag heb ik een ballonnetje gekregen. Ook daar kreeg ik (zeer pijnlijke!) weeen op maar dat werd ook afgedaan met “dat zijn geen weeen”. Nouja ik heb geen ervaring dus daar ga je dan maar van uit :=

Maandagochtend om 7u terug voor verdere inleiding. Gelukkig had de ballon wel zijn werk gedaan, 2cm ontsluiting en mijn vliezen konden gebroken worden. Hij had in het vruchtwater gepoept maar er vanuit gaande dat wij smiddags of savonds toch lekker als gezinnetje naar huis konden, was dat verder ook geen ramp :P

Voor mij even een opluchting dat ik na het verwijderen van de ballon even geen buikpijn meer had, maar de weeen kwamen niet zelf op gang dus aan de wee opwekkers. Daar ging het even mis := de weeen werden heftiger en heftiger, maar mijn ontsluiting vorderde niet en er werd dus nog altijd gedacht dat ik geen goede ontsluitingsweeen had. Na een paar uur stond ik trillend en huilend op de badkamer en werd er pas eindelijk ingezien dat ik wel degelijk sterke weeen had, ze deden alleen niet wat ze moesten doen. Het werd duidelijk dat het langer zou gaan duren dan “gepland” en dat terwijl ik al vanaf donderdag nauwelijks had geslapen…

Ik heb toen voor een ruggeprik gekozen en daarmee heb ik gelukkig nog wat uren “rust” kunnen krijgen. Heel blij met die keuze. De ontsluiting vorderde nauwelijks. Uiteindelijk haalde we wel 8cm maar zelfs met de wee opwekkers zo hoog als de baby maar net aankon, bleef het op 8 hangen.
Daarnaast lag de baby ook nog steeds net niet goed voor de uitgang, waardoor ik de hele nacht steeds op een zij gedraaid werd. Maar daar daalde de hartslag van de baby enorm van dus dan moest ik weer terug, en zo werd er de hele avond en nacht iedere 20 minuten van alles geprobeerd…

Uiteindelijk rond 4u kwam de gynaecoloog op gesprek… een goed gesprek en ze gaf ons alle opties die er nog waren. Helaas was dat niet veel soeps en leek het ons voor de gezondheid van de baby beter om over te gaan naar een keizersnede. Een beetje paniek vanuit mijn kant want daar ga je natuurlijk helemaal niet van uit…

Ik vond dat enorm heftig met zo veel mensen op die OK. Maar achteraf gaf de gynaecoloog aan dat ik hem er nooit uit had gekregen met een vaginale bevalling, dus dat gaf mij wel een geruststellend gevoel; we hebben de juiste beslissing genomen en het is goed zo :j
Dus op 11-7 (de verjaardag van mijn moeder) om 5.35u is Yairo geboren, hij woog 2880gr. <3

Het herstel vind ik momenteel zelf wel pittig. Ik heb veel pijn en ben ontzettend emotioneel. Ik heb het gevoel niet goed voor de kleine te kunnen zorgen terwijl mijn vriend ermee doet alsof hij nooit anders gedaan heeft… dus het gevoel van falen zit bij mij niet bij de bevalling, maar heb ik nu wel alsnog last van…

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 09:59

Weer wat baby’s geboren! Gefeliciteerd allemaal <3

Wat een heftige bevalling Linda! Ik herken je laatste stukje heel erg goed. Ik had een spoedkeizersnede en de dagen daarna ook zoveel pijn dat ik bijna niet voor mijn zoontje kon zorgen. Dat gevoel van onmacht vond ik het ergste aan mijn hele bevalling/kraamdagen, kon ook alleen maar huilen… Dikke knuffel! :knuffel:

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-23 10:00

Jeetje Linda wat ontzettend heftig om te lezen. Rot dat je zo lang met die pijn ook hebt moeten lopen voordat ze het serieus namen.

Kan me goed voorstellen dat alles nu even zwaar valt. Hopelijk herstel je voorspoedig en geef jezelf ook de tijd om te herstellen. De hele weg naar de keizersnede is al een aanslag op je lichaam en dan nog daar bovenop de keizersnede zelf.

Je hebt het super gedaan!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-23 10:01

Ballard_L schreef:
Hier ook babynieuws :) gistermiddag is onze dochter Esra geboren. Het was een hele voorspoedige thuisbevalling en ze doet het erg goed. Dus nu lekker genieten en herstellen <3

Gefeliciteerd met Esra!! Fijn dat alles voorspoedig is gegaan :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:11

Jeetje Linda, wat vervelend dat ze het erg duwde dat het maar oefenweeen waren.

Ik snap je gevoel, maar je lichaam heeft zo hard gewerkt en dan ook nu nog een groot litteken te hebben. Voor je kleintje zorgen is ook gewoon lekker in bed liggen en knuffelen en lekker bij je houden hè! De rest komt later wel zodra jij aangesterkt bent.
Jou tijd om te verschonen te doen noem maar op komt wel. Probeer er van te genieten als hij lekker bij je ligt!
Dikke knuffel :knuffel:

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 10:19

Ballard_L schreef:

Gefeliciteerd