[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:49

Damned schreef:
Waarom zijn zijn liquids nou juist zo goed en diervriendelijk -O-

Diervriendelijk en vegan is puur voor marketing. Hij geeft er zelf niks om en support gewoon andere merken die alles behalve diervriendelijk zijn, niet alleen qua make-up maar ook tassen, schoenen en andere items. Hij heeft er zelf niet om. Dus die diervriendelijk liquid, dat geld wat hij van je krijgt gaat uiteindelijk naar producten die dat allesbehalve zijn.

Ik heb een badje buiten voor de hond

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ElineS op 20-07-16 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:51

Elk, wat gaaf! Dat lijkt me zo bizar lastig

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:04

jessdaniels schreef:
Swatches! Sorry als de foto's niet zo mooi zijn, moet nog wennen aan de iPhone camera hahaha.

[ [url=m/I7eKhx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bVONo0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iHPaNE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links is zonder primer en rechts is met primer.
K zou dit pallet altijd aanraden maar je moet er wel rekening mee houden dat sommige kleuren een klein beetje een stain achter kunnen laten omdat ze zo fel zijn. Als je echt een bloedhekel aan kwasten schoonmaken hebt ga je ook niet vrolijk zijn met deze kleurtjes hihi :D

Edit: oeps, pallete ondersteboven gefotografeerd :') nja je haalt er vast wel uit wat welke kleur is.

Wauw die zijn gaaf! <3
velvetblack schreef:
Hele gave kleuren! En goed pigment inderdaad! Daar kun je hele vette looks mee maken!

Ik heb gister mijn eerste eigen facechart gemaakt!! Ben niet 100% tevreden, maar het begin is er :D
[ [url=m/1R25EL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat grappig! allemaal met echte make-up?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:12

ElineS schreef:
Hij pest, hij valt mensen fysiek aan, hij is een racist en een sexist

Precies. Ik hoef geen bedrijf te supporten wiens frontman zegt dat een donkere vrouw haar huid gebleekt moet worden met batterijzuur. Of die vrouwen constant aanvalt om hun uiterlijk, enorm beledigende dingen tegen jonge meiden zegt en een heel verknipt beeld van schoonheid heeft.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:22

Meelezer met een vraagje;

Vandaag BBcreme van Garnier besteld voor een vette huid. Doen jullie bij dragen van BBcreme ook iets contouren? En dragen jullie hierbij ook (naam kwijt, voor onder de ogen/tegen wallen)? Is afpoederen een must? Kun je bbcreme mengen met foundation?

En hebben jullie ervaring met de maybelinne stettingspray? Deze heb ik vandaag ook ontvangen maar twijfel nog of ik de deslick meeneem naar een evenement of deze.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:43

eenitraM schreef:
Meelezer met een vraagje;

Vandaag BBcreme van Garnier besteld voor een vette huid. Doen jullie bij dragen van BBcreme ook iets contouren? En dragen jullie hierbij ook (naam kwijt, voor onder de ogen/tegen wallen)? Is afpoederen een must? Kun je bbcreme mengen met foundation?

En hebben jullie ervaring met de maybelinne stettingspray? Deze heb ik vandaag ook ontvangen maar twijfel nog of ik de deslick meeneem naar een evenement of deze.

Ik contour niet nee,ik draag wel een beetje concealer bij mijn ogen en op een pukkel bijvoorbeeld. En dat is het. Geen bronzen, blush, contouren etc. Alleen afspreken wel en setting spray. Afpoederen omdat met een warme dag ik snel ga glanzen anders.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:56

Ik gebruik vaak die balm van givenchy (tussen bb en foundation) of de bb van guarlain en daar controur ik wel op en concealer gebruik ik ook dan.
Verder poeder ik ook wel af, gewoon om het beetje mat te houden en te setten.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:05

Eline, dat badje heb ik ook... Ze is er alleen nogal uitgegroeid inmiddels :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:42

Thanks voor jullie reactie!

Dragen jullie onder BBcreme ook een primer?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:44

Nope :) Wel dagcreme

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:19

Eight schreef:
De enige reden dat ik geen makeup heb van kat is omdat er gewoon erg slecht aan te komen is, of je betaalt er gewoon echt veel voor :)
Als het goed is ga ik volgend jaar op vakantie naar Canada, ik hoop dat ik dan wat makeup kan scoren waar hier moeilijk aan te komen is.

Even heel offtopic, maar dat mag wel een beetje sinds we hk tag hebben. Hoe doen jullie het vandaag met de diertjes met die hitte? Gisteren zijn we lekker gaan varen met de honden maar vandaag blijven ze koel binnen. De paarden kunnen in de schaduw staan, en ik denk dat ik na het werk even langs ga om ze koel af te spoelen :j

Londen gaat eind dit jaar ook KvD doen *\o/* En mijn kat heeft niet veel nodig, constant koud water (eens in de 1 à 2 uur verversen) en verder kiest hij lekker zelf koele plekjes. Katten zijn daar wat makkelijker in dan honden.

Vind die gele van het Electric Palette zo gaaf, maar zo op je arm vind ik 'm eerder groenig worden. Weet niet of dat komt omdat je daarvoor met je vinger groen had geswatcht of niet. :))

Eight schreef:
Ik vind het eng om te bestellen bij colourpop, Shizzel heeft me echt een heel duidelijke uitleg gestuurd over hoe ik kan bestellen en verzenden via shippito (geloof ik dat het heet :D ) maar ik durf het niet :x

Doen! :j Heb al 2 pakketjes binnen via dat en 2 zijn er nu weer onderweg. *\o/* Friem is ook al aan het bestellen geslagen. _O- Maar inderdaad, via de Colourpop groep op Facebook worden veel groepsorders gedaan, zoals via Kim zoals Astrid zei. Da's ook makkelijk.

Elke, hé, een andere brow dan die ik toen bij je eerste oefenchart zag toen ik er was! :)) Mooi hoor!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:25

Ja baal dat londen dat pas eind van t jaar doet, ik ga in augustus *huilt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:38

Zo zie ik er uit op een warme dag. Wenkbrauwen een beetje, BB cream, concealer voor pukkels en beetje onder mijn ogen, poeder voor glans om deze warme dagen, mee in mijn tas en een simpele liquid en klein beetje mascara.

Maar heel vaak ook gewoon make-up loos, als ik ga zonnen etc, vanwege zonnebrand smeren
Afbeelding
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:45

Erg he Suus? Ik ben er ook juli/augustus, veel te vroeg weer -O-

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:52

wanneer was het er ookal weer? ik ben er eind oktober :P

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:02

@eline: het is ook niet voor hem dat ik het doe maar voor de dieren :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:26

Nee, dat snap ik. Maar ik bedoel, hij geeft geen barst om die dieren, anders zou hij niet al die merken supporten die wel tests met dieren hebben. Dus ja, hij doet het niet, maar alleen als marketing strategie. Maar hij koopt gewoon net zo hard iets van een niet diervriendelijk merk. Dus ja, leuk, dierproefvrij, maar je support dan wel iemand met een levensstijl die niet vies is van dingen kopen met dierproeven.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:38

Damned schreef:
@eline: het is ook niet voor hem dat ik het doe maar voor de dieren :+

Ik meen me te herinneren dat je MAC lipsticks had toch? Mac is namelijk niet dierproefvrij, al een hele tijd niet meer geloof ik...

Er is echter wel een verschil tussen dierproefvrij en diervriendelijk geloof ik, je hebt veel liquids die zijn cruelty free maar wel getest op dieren geloof ik.. moet dat ff opzoeken

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:57

Ik draag al dagen geen makeup, veel te warm... hooguit een beetje poeder tegen de glans maar als ik echt wat moet doen dan zweet ik toch wel :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:59

Afbeelding

Mijn zomerlook, alleen eyeliner is hier niet on fleek. :')
Ik gebruik bb creme, kat von d concealer, beetje gecontoured en lipbalm van dior

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:00

MAC is idd niet dierproefvrij. Komt omdat zij veel verkopen in oa China, en daar moet make-up verplicht getest worden op dieren voor het op de markt moet komen. MAC had eerder aparte productie, maar dat was kostentechnisch niet bepaald handig en dus zijn ze overgestapt op een gezamenlijke productie.

Kat von D is overigens ook dierproefvrij, zij is een behoorlijk overtuigde veganist en dierenvriend en haar make-up is dus ook dierproefvrij uit diervriendelijke overwegingen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:09

Meeste grotere merken zijn niet dierproefvrij, idd vanwege het verkopen in China. Chanel, ysl..

Ik was vandaag ook naakt, gisteren op kantoor echt inimini beetje mascara en ik denk dat ik morgen weer voor inimini beetje mascara ga :D ff het weer checken zo maar met dit soort dagen vrijwel niets.. heerlijk!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:11

Shizzel, ik kwam dit tegen en moest gelijk aan je denken. Ik hoop dat je minder verdrietig bent en dit je doet lachen :)

Ik schater nog :o :+ :DAfbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:13

Is de makeup van kat ook goed van kwaliteit? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:15

Whahahaa dat plaatje..

Dacht dat kvd november/december werd verwacht.. helaas
ik ben ook makeuploos, restaurant is bloedheet ondanks de airco :=
Mooie meid ben je furrow! Lijkt alsof je enkel eyeliner aan de zijkant hebt of is dat door de foto?