Zending is inderdaad nog steeds niet ontvangen door PostNL, alleen aangemeld. Al staat hij bij mij wel nog steeds op vandaag. Zal zo wel veranderen. Duurt erg lang!
Ik zou idd naar een andere gaan. Heb je er wel voor moeten betalen? Niet meteen bij de pakkenier zitten en doorzoeken, zou ik zeggen. Zoiets moet zeker wel lukken met dikkere haartjes. Super mooi juist!
Ik heb ook op 29 december besteld, en in PostNL staat nog steeds als verwachte bezorgdatum 31 december. Inmiddels staat wel op site van MAC dat pakket verzonden is, dus we wachten nog een paar dagen af.
Gewoon doen Suus! Voor dat geld zeker, als hij je niet staat raak je hem ook wel weer kwijt. Misschien kun je er tzt iemand hier in het topic blij mee maken
lovelucydan
Geplaatst: 05-01-16 19:21
wat mij trouwens opvalt (zat net op veracamilla.nl te kijken) en zag dat doir een nieuw ogenschaduw palletje uitbrengt en dat er amper kleur van af komt alleen glitter.
maar nu snap ik dus daadwerkelijk niet hoe kun je het uitbrengen en 58 euro voor vragen??? kan me ook niet voorstellen dat het niet van te voren getest/ goed uitgedacht word voor je een product op de markt brengt??
dit doen natuurlijk meer merken, maar een 5 tal schaduws voor 58 euro dan wil je natuurlijk dat het goed is