Al aardig wat mensen lekker buiten geweest. Goed bezig!
Ik stapte om 8.10 in m'n auto. Heerlijk 8,5 kilometer langs de buitenrand van Spijkenisse gewandeld. Ik liep heerlijk, totdat ik terug moest en tegenwind had, veel ijs op het fietspad. Dus koud en ploeteren door een zware berm. Ach, goed voor de spieren. Met deze wandeling sluit ik januari af met bijna 171 gewandeld kilometers.
Ja was heel mooi zo met dat laagje ijs op het water. Vandaag voor het eerst dat ik daar andere mensen met camera tegen kwam zo vroeg. Was wel gezellig, nog even een praatje staan maken.
pien_2010
Geplaatst: 31-01-21 14:57
Ntlie mooi. Faringo wouw die zonsondergang
Hier lekker rondje gedaan
Uitdragerij hierboven en onder dat je vaak ziet hierbij de huizen
Even de stal kak opgeslagen buiten de wei (tjonge jonge en stinken)
Mando
Geplaatst: 31-01-21 15:53
Mooie foto's. Het was schitterend vanochtend.
Het is dat wij op stal tijdslots hebben en dat ik om 10.15 te paard moest anders was ik vroeger gegaan.
Getracht Mando weer eens leuk op de foto te zetten... bijna gelukt.
Daarna thuis even iets gegeten en half uurtje rust genomen en toen toch nog rondje van 6 km in een uurtje gedaan. Lekker muziekje op en wandelen maar. Wilde niet naar het bos want het zal daar wel mensen ontwijken zijn dus rondje om het huis gedaan zonder file wandelen.
Ik moest even flink aan de bijlees, sorry als ik iemand oversla dat is niet met opzet!
Ik zag mooie kootwijkerbroek foto's dank daarvoor, heb daar ook veel mooie herinneringen liggen met de haflingervakanties, stiekem hoop ik dat we daar nog eens naar terug gaan, het is zo mooi daar!
Oef die blubberpaden bij Faringo, alles is zo vies nat, blehg gelukkig nu met de vorst heel even van af!
Gaucho was leuk aan het spelen met de pony
Bij Pien was het ook een natte boel maar wel lekker gewandeld!
Noordje plaatste mooie indrukwekkende foto's van het Trandum bos, wauw!
Mando ook lekker aan de wandel thuis! Prachtige uitzichten zo over de weilanden.
Hillary flinke wandeling gemaakt!
SdapheneS was in Beesterzwaag, ook een erg leuk bos om te lopen. Wij zijn er vorig jaar eens geweest, we hadden alleen niet door dat we op een gegeven moment op de golfbaan liepen totdat 1 van de honden achter zo'n balletje aan sprinte, gelukkig kon die meneer er wel om lachten
Er waren een aantal vroege vogels, heerlijk om zo vroeg op pad te zijn. De zonsopkomst foto's zijn echt prachtig!
silby
Geplaatst: 31-01-21 23:56
Wij zijn gisteren en vandaag lekker met de honden op pad geweest. Ze hebben hier in Leeuwarden iets leuks bedacht om de horeca een beetje te ondersteunen door in de weekenden de mensen een stadswandeling te laten lopen, je kunt je opgeven en dan krijg je voor een klein bedrag een route door de stad, een quiz en een menukaart van wat horecazaakjes waar je onderweg een take-away kunt halen, ook voor een klein bedrag. Hartstikke leuk initiatief dus wij deden mee. De honden keken enigzins teleurgesteld toen ze uit de auto kwamen maar toch vonden ze het ook wel interessant zo in een stad
Maar oke, we hadden wat goed te maken met ze want in een stad kun je niet even lekker los en rennen en vies worden Dus vanochtend in de auto gestapt en naar het Drents Friese Wold gereden, heerlijk een 14 km gelopen, op en top genoten
Faringo haar teller eindigde deze maand op 171 km, petje af Mijn teller eindigt op 136 km!
Mando
Geplaatst: 01-02-21 07:17
Ahhh mijn 2 kleine lieve vriendinnetjes Ja je had inderdaad wat goed te maken
Heerlijk hoor.
Kom ik aan met mijn 30,3 km deze maand
Eens zien wat ik in februari bij elkaar loop. Volgende week gaan we weer 3 halve dagen beginnen na 3,5 maand thuis geweest te zijn.
Leuk Silby even wat foto's van Leeuwarden, hier hoor je ook steeds meer van zulke initiatieven. Je foto's van het winterse Drents Friese Wold zijn ook echt prachtig.
Haha joh dat is mijn lockdown leven....werken en wandelen (oh ja en Netflix), zo maak ik wel kilometers. Komen vast andere maanden dat ik echt veel minder kilometers maak maar voor nu houdt dit me op de been.
Hier is het nu weer gewoon een natte bedoeling. Voor wie elders in het land de weg op moet. Doe voorzichtig!!
Ik zie steeds meer van die wandelingen voorbij komen met take aways! Wilde hem in omgeving Rhenen ook doen, maar de informatie is zo beperkt en onduidelijk. Het kost €6 per culinaire stop, maar het is niet duidelijk hoeveel stops er op de route zitten. Bij de info staat dat er geen wachtrijen zijn want er is vooraf betaald. Dat betekent dat je dus verplicht elke stop moet betalen en stoppen? Er zouden tussen de 4 en 7 stops zijn afhankelijk van de lengte van de route. Dus dat zou €24 tot €42 per persoon zijn. Nou ik ben absoluut bereid om de horeca te steunen, maar dat wordt me toch iets te gek.. Jammer.
Hier gisteren trouwens superleuke nieuwe paadjes ontdekt!
Wat een leuk idee Silby. En ruimschoots goed gemaakt voor de honden. Die van mij vindt stadswandelingen zeer interessant vanwege al de luchtjes enzo,dus die vind het niet zo erg. Prachtige foto's ook.
En mooie foto's van Ghostattack ook!
Ik vergeet heel vaak mijn app aan te zetten bij wandelingen. Daardoor heb ik maar 49km op de teller staan. Maar er komen vast nog heel veel km's bij