Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nouja dan maar online inderdaad
Heeft iemand van jullie ervaring met Kiko foundation?
en Amstelveen.. Tsja had liever Adam gewild maar je hoort mij niet klagen
Het is alleen elke keer zo ontzettend druk dat ik nog niet ben geweest.
Emmaa_ schreef:Licht op donker pakt idd over het algemeen niet, behalve als het een oplichtende verf is. Kijk er dan wel mee uit dat hij op je uitgroei veeeeeel sterker pakt. Ik had echt hoogblonde uitgroei, terwijl de rest van mijn haar amper was meegekleurd
Iemand ervaringen hiermee? Anthea misschien?(Aangezien ze vooral in Amerika heel populair zijn!)
Eight schreef:Kiko trekt me niet heel erg. Ik heb er een oogschaduw van die kwa pigment zo tegenvalt.. wat vinden jullie van e.l.f? Gotta glow schijnt een dupe te zijn van albatross, iemand ervaring?
Op je gezicht vind ik 'm mooi, of het een dupe is weet ik niet want ik heb Albatross niet. Tytonidae schreef:Ik ben echt heel erg tempted om een Becca Shimmering Skin Perfector te kopen als cadeautje voor het overleven van mijn toetsweek!Iemand ervaringen hiermee? Anthea misschien?(Aangezien ze vooral in Amerika heel populair zijn!)
Denk dat ik de volgende keer alleen zou gaan voor een poeder variant. Maar ze geven zo'n mooie glow en niet glitterig.