pff zo lang kan ik ze echt niet hebben. Splijten al veel eerder, of worden gewoon te slap. Zullen vast wel wat middeltjes voor zijn, maar dat vind ik niet nodig . Speel ook gitaar trouwens, dan zijn lange nagels ook niet handig.
Was ook met een knipoog bedoeld hoor haha, net als toen ik in een optiekzaak werkte het niet over plastic brillen had, maar over kunststof
LadyMadonna
Geplaatst: 13-11-15 16:03
Toen ik net begon kwam ik op de groothandel dat ik een andere kwast wilde. "Aan het eind van de straat zit een Gamma, hebben ze daar wel"
LadyMadonna
Geplaatst: 13-11-15 19:51
Dames, weten jullie welk make-up merk losse oogschaduw heeft die niet vet is, zo goedkoop mogelijk? Heb nu met die van frederico mehora gewerkt, werkt super!, maar zijn €7 per potje
Ben al bij het kruitvat geweest, maar daar heb ik het niet zien staan helaas. Hema kan ik morgen wel even langs gaan. Sommige oogschaduws zijn vettig waardoor het niet pakt op de nagel
Maar heb nu maar twee kleuren, dus schiet niet op Officieel gebruik je additives van CND. Of pigment poeder. De additives van cnd kan je ook op je huid gebruiken, dus ik dacht, waarom andersom dan niet?
Skessa_
Geplaatst: 13-11-15 20:00
Hmmm Gosh had vroeger mooie fijne pigmenten, verder zou ik het ff niet weten!
Hoe vinden jullie de hema lakjes? Ik heb er nu eentje gekocht en opgedaan en wonder boven wonder blijft hij goed zitten! Normaal 1 á 2 dagen en dan ligt hij eraf. Nu zit hij er al 2 dagen op.
Cchanny
Geplaatst: 15-11-15 02:18
LadyMadonna schreef:
Ben al bij het kruitvat geweest, maar daar heb ik het niet zien staan helaas. Hema kan ik morgen wel even langs gaan. Sommige oogschaduws zijn vettig waardoor het niet pakt op de nagel