[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:16

Ik zou wel iemand meenemen. Is vaak toch wel een fijn gevoel.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:16

@Joolien, bil vind ik niks, maar zit nu inderdaad naar ribben/zijkant te kijken. Dan kan hij toch wat uitgebreider worden, een postzegel is ook weer zo 'net niks'. Wat mij aan het twijfelen brengt is dat de plaatjes die je vindt meestal meiden van 18 met een afgetraind lijf showen. Ik ben zeker niet dik, maar wel in de 40 en heb toch wat 'zachtere' ondergrond....

Ik moet ook gewoon mijn moed bij elkaar rapen en een tekenafspraak inplannen, de tattoodame weet vast wel waar het het beste uit zal komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:17

Je kunt m ook op je rug laten zetten, die huid blijft meestal wel mooi strak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:19

Ik zou ook iemand meenemen, mijn ervaring is dat veel artists niet helemaal snappen hoe veel zeer het misschien doet bij anderen en dan is het fijn om iemand erbij te hebben tegen wie je ook kan vertellen hoe het voelt!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:36

Dat is dus weer heel persoonlijk!
Ik vind het juist fijn om alleen te gaan.
Dan hoef ik me niet "groot" te houden en kan ik af en toe (vaak) wat rare geluiden maken en debiele bellen trekken zonder dat ik me hoef te schamen.
Ik zou het zelfs vervelend vinden om iemand mee te nemen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:58

Emmaa_ schreef:
Ik zou ook iemand meenemen, mijn ervaring is dat veel artists niet helemaal snappen hoe veel zeer het misschien doet bij anderen en dan is het fijn om iemand erbij te hebben tegen wie je ook kan vertellen hoe het voelt!

Onzin, ook tattooartiesten hebben pijn hoor. :D
Daarnaast zal een beetje begripvolle artiest je er echt wel doorheen helpen. Ik had heel erg veel pijn omdat ik gespannen was en mijn artiest praatte op mij in dat ik moest ontspannen en dat hij wist hoeveel pijn het deed.

Ik ga liever alleen, de meeste mensen die bij dezelfde shop komen zijn ook altijd alleen. Zit veel lekkerder imo. Gewoon alles over je heen laten komen. Als ik pijn heb denk ik bij mezelf maar het stopt ooit en straks lig ik lekker in bed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:53

Mijn eerste artist was heel begripvol, de tweede een stuk minder. Die snapte het eigenlijk ook niet dat ik echt wou gaan liggen ipv rechtop zitten omdat ik anders gewoon heel duizelig word :=

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:02

Ik had twee vriendinnen meegenomen. Eén had bij dezelfde shop al eerdere een tattoo laten zetten en de andere had nog nooit gezien hoe dat ging dus die vond het wel interessant :D Reuze gezellig en zij hebben ook gezellig gekletst met de artiest.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:04

Denk dat het inderdaad heel persoonlijk is of je het fijn vindt om iemand mee te nemen.
Ik vond het wel erg fijn en mijn tattoo artist probeerde me ook wel af te leiden.
Er mocht normaal eigenlijk niemand bij het tatoeëren aanwezig zijn in die shop, maar hij was zo lief om een uitzondering te maken :))

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:06

Ik heb tot nu toe altijd mensen mee gehad, echter hebben ze er maar een keer er echt bij gezeten. Ik vind het wel prettig als iemand mee gaat van te voren. Maar er bij zitten hoeft van mij niet.

Hoe doen jullie dat met muziek opzetten? Ik heb dat nog nooit gedaan, voel me dan altijd een beetje asociaal. Vind het praten ook wel leuk.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:34

Ik heb tv gekeken, gebokt,spelletjes op mijn gsm, gepraat met de artist, muziek geluisterd, gebeld, koffie gedronken en vooral pijn geleden.
Maar daar had ik dan ook 5 uur de tijd voor hè.
Dan praat je echt niet aan 1 stuk door.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:37

Nee klopt, ik heb een keer 4,5 uur gelegen. Maar dat was op mijn ribben dus toen mocht ik absoluut helemaal niks doen behalve heel stil liggen :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:40

Mijn moeder was het eerste half uurtje mee en kwam na een paar uur nog ff terug om te kijken hoever we waren. Heb van de 3,5 uur misschien 1,5 uur zitten kletsen, verder zat ik meer in mn eigen wereldje. Na zoveel jaar zat-ie uiteindelijk bijna, kwam erg veel op me af :j. Heb die middag ook heerlijk geslapen _O-

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:02

Ik had iemand mee (nouja was in het buitenland dus ging zowiezo niet alleen gaan) en die zat gewoon foto's te nemen van mij _O-

Al bij al was ik wel blij dat hij meewas, ik voelde me flauwtjes na een tijdje en dan is hij lekker fruitsap en snoep gaan kopen voor me :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:22

De 1e was ik samen met een vriendin.
De 2e was ik alleen. Duurde maar 45 min ofzo. Dus ja.

De volgende worden 3 sessies van 4 uur. Ik wil wel echt muziek op doen, ook al is dat heel aso. Werd zo kort al gek van het geluid. Wil beetje afleiding.
Mijn vriend zal wel meegaan. Maar blijft echt niet 4 uur zitten...

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:22

Tinkerloos schreef:
Ik heb tv gekeken, gebokt,spelletjes op mijn gsm, gepraat met de artist, muziek geluisterd, gebeld, koffie gedronken en vooral pijn geleden.
Maar daar had ik dan ook 5 uur de tijd voor hè.
Dan praat je echt niet aan 1 stuk door.

OW jeutje... Ik heb net zo lang geleden, maar ik kón niet eens praten... Ik heb vooral mn kaak/ hoofd in de kussens van de 'behandeltafel' gedrukt tot ik spierpijn had, vogeltjes gekeken, muziek geluisterd. Als mijn vriend erbij kwam zitten ging de artist mijnszins te 'opgewonden' praten, waardoor het ritme veranderde. Heb direct mn vriend weer gezegd dat hij weg moest gaan :')

Ik heb een tattoo op onderbuik/ liesstreek. Moet je even kijken in mijn berichten. Maar goed, wel redelijk strak velletje... (Daar althans :+ )

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:04

Ik ging bij de eerst een de laatste alleen heen, tweede keer met mijn broertje omdat hij een tattoo kreeg van mij (de eerste krijg je van je broer traditie).

Mijn tattoo-artist ken ik persoonlijk en ik mag hem gewoon uitschelden als het iets te zeer doet (waarna hij doodleuk op facebook zet dat ik na een paar uur huilen weer een nieuw plaatje had :D).

Dus het is heel persoonlijk of je iemand mee wilt of niet.

Ik lees steeds meer dat mensen duizelig worden als ze rechtop zitten.
Dit heb ik zelf ook en is alleen in het eerste half uur, daarna heb ik vijf minuten het gevoel dat ik flauw val en dan is het over. Dit heb ik niet als ik lig. De oorzaak hiervan ligt in het te snel dalen van de bloedsuikerspiegel (wat heel normaal is bij pijn). Zodra je die duizeligheid voelt ff wachten totdat het tegen flauwvallen aanzit en dan even laten stoppen met tatoeëren. Suikerhoudend drinken nemen en als het gevoel weg is weer verder gaan. Je bloedsuikerspiegel houd zich dan rustig en dan heb je er tijdens het verdere zetten geen last meer van.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:12

Ik had een goede vriendin mee die zelf veel tattoos heeft. Wel fijn vond ik, konden we kletsen zodat de pijn niet zo opviel en anders zit je daar toch maar te zitten :P

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:35

Ik ben nog nooit duizelig geweest tijdens het zetten, heb al in aardig wat verschillene posities gezeten en gelegen :P.
Wat betreft meenemen... heb ik 2 keer gedaan. Maar op een 1 of andere manier vind ik het toch fijn om alleen te zijn op zo'n moment :'). Bij het laseren ben ik ook alleen gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:45

Ik heb met die opn rug een film gekeken :') maar toen was m'n vriend mee om met de artiest te praten.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:43

Ik heb er ook 1 op mijn onderbuik/lies. De artist wilde hem niet te laag zetten en door een eerdere keizersnede kon dat ook niet. Hij zit nu net boven mijn broekje en ben er nog steeds blij mee. Heb absoluut geen strakke buik maar ook geen hele dikke. Voor mij is het een prima plekkie :). Heb een tekst die prima met de curve mee gaat en wat vogeltjes erbij.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:28

Ik heb er ook 1 op onderbuik. Ik heb aan weerszijde van mijn keizersnede litteken strikjes laten zetten voor mijn " CaDeautje :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:38

BloemBloem schreef:
Ik heb er ook 1 op onderbuik. Ik heb aan weerszijde van mijn keizersnede litteken strikjes laten zetten voor mijn " CaDeautje :D

Ooh wat leuk bedacht! <3

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:44

Ik zie dat ik die van mij nog niet geplaatst had. Deze tattoo heb ik op mn 18e of 19e laten zetten, inmiddels, euh... Lang geleden :+
Zou bijgekleurd kunnen worden, maar vind ik niet zo nodig eigenlijk. Vind hem nog steeds erg mooi. Voor mij de stap naar volwassenheid. Btw, ik was toen helemaal niet zo precies met shops, dus ben gewoon naar meerdere in groningen gegaan, en die gekozen waar ik me het meest prettig bij voelde.

Afbeelding

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:54

Dus wordt toch wel redelijk vaak geplaatst op de onderbuik, bedankt voor jullie reacties!

Ik heb net 'plakplaatjes' gescoord, kan ik kijken wat ik een goede plek/grootte vind, zodat ik een beetje voorbereid ben voor ik naar de shop ga.