Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor het eerst in mijn CB periode, baal als een stekker, maar ja... gebeurd is gebeurd!
Bonnyyyyyy schreef:Zal ik me ook mogen melden?
Ik moet er heel wat kilo's af hebben.. En dit is in overleg met een sportarts, helaas is mijn doorzettings vermogen als ik alleen ben (tussen uur, thuis zonder ouders) ver te zoeken!
Ik ben17 jaar en 1.67 meter. Weeg (schrik niet!) 68 kilo ongeveer ( schommel tussen 67/69)
Wie heeft er een goede tip voor mij?
Ik doe overigens sport en bewegen, dus sport vrij veel.

Ja een vader met een klein meisje onder de douche in de dameskleedkamer. Vroeg me af of het niet andersom moest, die man met zijn dochter in de mannenkleedkamer. Maar ach, heb me er niet aan gestoord. Baantjes trekken is indd leuk, vooral op je rug is het goed vol te houden lekker relaxed. Ik wil wel altijd spelen (de bodem verkennen, koppeltje duiken en zo) dan gaat me vader mopperen, ... hij is 'n coach geloof ik.
Whoaahhh als ik eenmaal ga babbelen
Maar het was dus wel leuk. Je krijgt het na afloop lekker warm, je kunt na afloop douchen en je voelt je lekker fris (wel lekker voor ons als paardenvrouwen whaha).
reclame wilt ons laten denken dat het allemaal zo gezond en verantwoord is natuurlijk.
) en het is tsja, wat ouder. dus heb maar wat shirtjes bij de h&m besteld. geen flauw idee hoe die gaan vallen.
) en nu eten me ouders en broertje alles op! grr.
) gezond eten is natuurlijk nooit verkeerd en daar kun je nu natuurlijk wel mee starten, als je dat eerder niet deed! 

En ik heb de magische '20-grens' bereikt, ben nu in totaal 20,7 kg afgevallen!!
*doet een dansje voor Joyce!*
) en gelukkig hield het een keer op. Ik was 100 gram afgevallen