[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:43

NICE Friemel!! Wat komt er nog meer bij dan?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 06:57

Dat is bij LA/Miami ink toch ook?
Is ook grof betalen. Voor je tatt én de opnames.

Jeej! Heb mail terug van Martin!!! Daar gaan we dan maar echt werk van maken

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:45

Hallo :) Hoe lang smeren jullie je tats in na het zetten? En kiezen jullie voor vaseline of bepanthen?

Ik heb nu tattoos van meerdere shops en krijg overal ander advies. Zelf merk ik dat ik slecht tegen vaseline kan (krijg er bultjes van) dus smeer altijd bepanthen. De laatste tat heb ik van Kynst en hij raadt dat sowieso al zijn klanten aan.

Wat zijn jullie ervaringen? :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:24

Dit is de eerste keer dat ik bepanthen gebruik, maar vind het veel fijner smeren.
Hoelang weet ik eigenlijk niet meer wat ik normaal deed... Ik denk even aanvoelen hoe snel dat ie geneest

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:25

Ik gebruik ook altijd bepanthen. Van iets anders krijg ik ook bultjes. Ik heb m'n laatste tatt nu 2 weken, en heb hem anderhalve week twee maal daags ingesmeerd.
Ik smeer m'n tatts sowieso wel dagelijks in voor de vocht balans, gewoon met body crème.

@ yolien, wat zei Martin? Gaat hij wat ontwerpen?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:27

Hij wil graag even face-to-face contact voor een wat specifiekere wensenlijst.
Begrijpelijk.
Misschien dat ik het red om einde van de week nog ff langs te gaan.

Ik heb toendertijd gesmeerd met vaseline

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 12:50

JuliaMaria schreef:
Hallo :) Hoe lang smeren jullie je tats in na het zetten? En kiezen jullie voor vaseline of bepanthen?

Ik heb nu tattoos van meerdere shops en krijg overal ander advies. Zelf merk ik dat ik slecht tegen vaseline kan (krijg er bultjes van) dus smeer altijd bepanthen. De laatste tat heb ik van Kynst en hij raadt dat sowieso al zijn klanten aan.

Wat zijn jullie ervaringen? :)

Bepanthen :j
Ik smeerde iedere keer als het droog werd of verschrikkelijk begon te kriebelen.
Bij iedereen zal het weer anders aanvoelen, gewoon zelf kijken wat iemand zelf het prettigste vind ;)

Mijn boom ontwerp is even naar de langere baan in verband met liquide middelen ;(

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:19

Ik smeer ook bephanten, vind dat erg goed werken en werd mij ook beide keren aangeraden.
Ik smeer zo 4x per dag, 's ochtends, na de lunch, bij thuiskomst werk en voor het slapen gaan.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:56

@ yolien, ik heb alles met hem over mail contact gedaan dat het voor mij 2/2,5 uur rijden is. Voor mij was het ook een cover up natuurlijk, is wel iets anders natuurlijk! Wel spannend hoor!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:59

Ik ben in 20 minuten daar, dus ik rij wel ff heen van de week denk ik maar.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 16:19

Hij is idd vrij groot, maar hij is nu wel wat lichter geworden en waziger, nog wel donker, dus iets overheen word moeilijk.
Vind het niet netjes gezet, en de bloem totaal niet netjes gedaan, blaadjes totaal niet gelijk, en te druk onder de bloem met lijntjes, dat heeft hij er ineens zelf bijgedaan, zonder overleg, vond ik ook niet zo leuk, lijntjes vind ik ook niet mooi strak. En is ook niet netjes ingekleurd. Kortom, prutwerk.

Heb wel een artiest gevonden die het zou willen doen, en al wel een idee, word dan idd wel donkerder,
maar dan heb ik het liever donkerder en netjes, dan dat ik nu met iets rondloop waar ik totaal niet blij mee ben.
Betaal dan liever wat meer bij een goeie artiest.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 16:33

@ indilover, heb je dit ook allemaal verteld tege de artiest die je in eerste instantie heeft getatoeëerd? En hoe komt het dat het zo heeft uitgepakt?

@ yolien, spannend, hou me op de hoogte hihi, Martin z'n werk is leuk dus ben erg nieuwsgierig

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 16:40

@dtessage: niet persoonlijk nog, maar vriendin van mij wel aan hem, en ga er van het weekend wel heen, want dan zou hij hem bijwerken en dan vertel ik het hem nog een keer persoonlijk.
Hij heeft er zijn eigen draai aangegeven, was bezig en zei, ja dit lijntje doe ik er nog bij, vind ik leuk en het stond er, zonder overleg. Erg vreemd, want ik moet er mee rondlopen niet hij.
Heeft het met de hand uitgetekend, en totaal anders dan ik eigenlijk wilde maar heeft me overtuigd dat dit mooier was. Dus in eerste instantie, akkoord gegaan, maar achteraf hoe het is geworden, na genezing, beetje jammer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 16:57

Maar hoe gaat dat gecovered worden dan?

Ik smeer bepanthen, gewoon tot het niet meer kriebelt of gevoelig is.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:00

Ben benieuwd of ze het nog een beetje mooi gecovered kunnen krijgen..

Ik smeer ook bepanthen, totdat het genezen is en ik smeer alleen als het jeukt.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:03

daar moet ik nog even persoonlijk voor langs gaan, zodat hij een beter advies kan geven. Maar was zeker te doen, maar werd het wel erg donker, maar dat maakt me niet uit, het is nu ook vrij donker al, het zwarte is meer groenig geworden, dus ws zou het dan minder opvallen met goed zwart erover heen, en donkere kleuren. (altans dat is mij verteld via de mail, rest gaat uiteraard persoonlijk) Dus van de week ff kijken om er langs te gaan voor advies en wat ze voor mogelijkheden hebben.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:09

lonneke_ schreef:
Ben benieuwd of ze het nog een beetje mooi gecovered kunnen krijgen..

Ik smeer ook bepanthen, totdat het genezen is en ik smeer alleen als het jeukt.

Ja ben ik ook benieuwd naar, nog wel ff sparen, want word dan wel iets opvallends, maar hun konden er zeker wat mee, dus afwachten wat ze zeggen, en misschien of ze evt een voorbeeld kunnen maken, hoe het zou worden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:12

Kun je het dan niet beter weg laten flitsen? Anders heb je zo'n donkere vlek op je hand.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:13

denk dat ik met weghalen, meer kwijt ben, dan er iets over heen laten zetten.
Voor zover ik weet was het 100 euro per behandeling, en ligt eraan hoe diep het gezet is, en hoeveel behandelingen er nodig zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:15

Maar het gaat niet om het geld maar om het mooi-zijn toch? Ik vind je tattoo nu al vrij donker van kleur, als dat gecoverd moet worden wordt het dus groter en donkerder, ik vind dat persoonlijk lelijk.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:18

het ziet er nu niet zo donker uit als op de foto toen deze er net stond. Is wat vervaagd.
Gaat me idd om dat het mooi is. Laat me gewoon ff informeren of hun er nog wat van kunnen maken, of een mooie cover eroverheen laten zetten. Kan altijd nog zeggen, dan laat ik hem weghalen en zet er uiteindelijk wat anders neer wat ik wel helemaal zelf gekozen heb, zonder ingeving van een ander.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:20

Ik moet wel eerlijk zeggen dat die bloem op je hand voor mij de mooiste tattoo is die je hebt laten zetten. Kun je niet met de artiest overeenkomen dat je hem nog bij laat werken?

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:25

hij had het over bijwerken, met de lijnen van de bloem nog dikker te maken, vind ze nu al vrij dik, en worden het strax zwarte bloemen ipv ingekleurd, omdat op de hand al sneller uitloopt.
Persoonlijk vind ik deze de lelijkste, die op de binnenkant van mijn onderarm is nog steeds mijn trots, en mijn mooiste..
Maar is natuurlijk ieder eigen smaak.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:08

Ben benieuwd hoe die word indilover!

Ik heb vandaag getattooeerd! Ging echt lekker!
Foto uploaden lukt even niet :(

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:26

@ indilover, mijn tattoo is zelf ook gecoverd, dus ik weet wel beetje waar ik het over heb denk ik.
En ik zeg je eerlijk. Ik betwijfel het of dat die van jou mooi kan worden gecoverd op je hand.. Donkere plekken is niet heel erg maar wel op je hand..