Veel vragen, sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MichieldeM schreef:LuvdaTossa schreef:Zijn er hier mensen die voor hun hobby fietsen? Op welke fietsen dan ook?
Inmiddels heb ik een mooie mountainbike in mijn bezit (merida cross, met wegbanden). Alleen dan ben je er nog lang niet.
Dus ik ben wel heel benieuwd naar ervaringen over broekjes, kleding, klikschoenen en dergelijke. Een halfuurtje kan ik prima met mijn spijkerbroek fietsen, maar we willen toch echt langer onderweg gaan, dus moet er natuurlijk een broekje met zeem komen.
Ik ben benieuwd...
Decathlon! Vooral een goede broek is belangrijk. Bij de Decathlon zijn ze ingedeeld op hoe lang je er comfortabel op zou moeten kunnen fietsen. Als je de beste neemt heb je echt een goede broek voor echt heel weinig geld. Je hebt er ook goede helmen. Vergeet ook geen bril te kopen om je ogen te beschermen tegen takken en steentjes.
Klikpedalen zijn op een gegeven moment vrijwel onmisbaar (vind ik), maar ik zou op gewone pedalen beginnen om lekker te wennen aan het fietsen. Een goede broek, helm en bril zijn wel direct onmisbaar.
Sakura789 schreef:MichieldeM schreef:
Decathlon! Vooral een goede broek is belangrijk. Bij de Decathlon zijn ze ingedeeld op hoe lang je er comfortabel op zou moeten kunnen fietsen. Als je de beste neemt heb je echt een goede broek voor echt heel weinig geld. Je hebt er ook goede helmen. Vergeet ook geen bril te kopen om je ogen te beschermen tegen takken en steentjes.
Klikpedalen zijn op een gegeven moment vrijwel onmisbaar (vind ik), maar ik zou op gewone pedalen beginnen om lekker te wennen aan het fietsen. Een goede broek, helm en bril zijn wel direct onmisbaar.
Dit is een openingspost van 4 april 2010![]()
![]()
MichieldeM schreef:Van de nieuwe mountainbikeroute bij Ede zijn nu nog een paar singletracks vrijgegeven. Het was al een aanrader, maar de nieuwe stukken zijn echt waanzinnig gaaf, met afstand de mooiste mountainbikestukjes van Nederland wat mij betreft.
https://youtu.be/foq7aa-JfKk