F_Orumster schreef:Tot ver in mijn tienerjaren dronk ik ook heel weinig, dronk soms pas mijn eerste drinken in de namiddag als ik uit school kwam. Toen ik steeds in de blaasontstekingen ging lopen heb ik mezelf aangeleerd/gedwongen 1,5-2L water te drinken. Op warme zomerdagen lukt 3L ook nog wel, maar 4-5 L vind ik wel heel veel!
Misschien grappig, dit deed ik tot de middelbare school ook omdat ik bang was ergens anders te plassen
overigens nooit blaasontsteking gehad. Middelbare kwam ik er toch achter dat ik wel ergens anders kon plassen en dronk dan meer want voelde mij daar ook wel beter bij.
Sodera, het is helaas heel beperkend. Denk dat veel mensen zich geen voorstelling kunnen maken. Helaas ben ik in uiterlijk niet extreem typisch en kom ik met de huidige waarde enkel in aanmerking voor medicatie als ik bedlegerig ben. Deels ben ik dat maar ben eigenlijk ook altijd bezig met kijken of ik toch niet beter/meer kan. Iets met aard van het beestje. De medicatie die hier vooral gebruikt word is helaas ook geen banketstaaf medicatie dus ergens snap ik het, andere kant wie weet knapt mijn leven op..
Hoop dat het voor jou in iedergeval goed gaat werken en leuk om te lezen hoe ze er in andere landen mee omgaan