Sherivey schreef:Leonie, mijn vriend had ook echt zoiets van "daar gaan we weer"

Maar hij vind het allemaal wel prima, als ik er maar gelukkig van word en meestal gaat ie wel mee als supporter ook.
Dit zou mijn man kunnen zijn zonder onze dochter
. Dat zijn wel de blijvertjes dus zuinig op zijn
Tiggs schreef:Leonie, bij mij kwam de sportarts toch op vrijwel dezelfde vo2max uit als Garmin (n=1

)
Die van mij vond het dus echt onzin en had een hele andere schaal dan garmin. Wel zat ik bij haar ook extreem hoog.
Sorry Danseresje! Nou ja hele pleidooi had je me echt overtuigd maar dat weer... Ik kon er niet tegen vechten, het riep me gewoon
En wat een heerlijke foto's weer! Ben heel benieuwd als straks alle bloemen opstaan!
Whahaha die actie van die man! SOms zou ik dat wel eens willen als ik zoals altijd, zonder water op pad ben hahaha.
Supervixen schreef:Geweldige finishfoto! Niet onzeker zijn leonie, er gebeurt toch niks als het een keer niet lukt omdatje wat minder energie hebt?
Gewoon gaan! Je kunt het en je bent hartstikke goed bezig.
Dankjewel!
Ik moet ook gewoon echt op mezelf vertrouwen maar dit is nieuw terrein voor mij.
Zou best de hitte kunnen zijn hoor Sall. Het verschil is gewoon echt vreselijk groot.
Fijn dat je geen spierpijn hebt GOof! Zware benen is ook niet gek natuurlijk.
Samantha autch! Hopelijk heb je er niet te veel last van. Succes met je 10km!
Fijn dat je kat beter gaat Ieries en wat jij zegt is het echt! Je moet het voor jezelf doen en helemaal niemand anders. Dankjewel voor je lieve woorden ook!
Puera oeee leuk equitana! Dat is lang geleden voor mij maar wel echt een tog evenement.
Ik had nog wel een foto gemaakt vandaag
Het afsnijd paadje om toch bij het bos te komen in mijn korte run