Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, maar het is wel waar. Je moet het echt zelf willen en niet vanwege dit of dat.
en we moesten echt allebei zo hard lachen
. En dit soort spontane dingen, daar hou ik van
Sherivey schreef:Leonie, mijn vriend had ook echt zoiets van "daar gaan we weer"
Maar hij vind het allemaal wel prima, als ik er maar gelukkig van word en meestal gaat ie wel mee als supporter ook.
. Dat zijn wel de blijvertjes dus zuinig op zijn
Tiggs schreef:Leonie, bij mij kwam de sportarts toch op vrijwel dezelfde vo2max uit als Garmin (n=1)
Supervixen schreef:Dankjewel!Geweldige finishfoto! Niet onzeker zijn leonie, er gebeurt toch niks als het een keer niet lukt omdatje wat minder energie hebt?
Gewoon gaan! Je kunt het en je bent hartstikke goed bezig.
Ik moet ook gewoon echt op mezelf vertrouwen maar dit is nieuw terrein voor mij.
Het afsnijd paadje om toch bij het bos te komen in mijn korte run

. Er zaten 500 hoogtemeters in.

. 

. En het was ook nog eens goed vol te houden
. Uiteindelijk 64% in zone 2 en slechts 25% in zone 3.
. Het laatste stukje door de woonwijk was het ook echt wel warm-warm, maar warmtetraining kan mij niet vroeg genoeg beginnen

Goof schreef:Wel een prachtige route SV. Jammer dat het niet lekker ging. De temperatuur is ook ineens zo omhoog gegaan zonder dat we eraan kunnen wennen.

. Noorwegen is geweldig en op het weer kun je je gelukkig goed kleden. Ik was er in september ook en toen was het ook precies hetzelfde weer als nu. Morgen trekken we wat noordelijker in de hoop op wat sneeuw zodat we nog even kunnen langlaufen of skiën