Ah mooi en lief de lab bootsiebob SusanH heel fijn dat de paarden bij elkaar komen, dat gaat vast goed komen Be funny wat een lief puppekind En banjer al 26 gefeliciteerd Ik was werk met lil , dus met bewoners stukjes gewandeld met lil.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-04-25 06:27
Wow wat een mooie bergen heb je toch in Zuid Limburg haha lekker hoor.
Ik had Banjer ook geen 26 gegeven hij ziet er heel goed uit. Gefeliciteerd!
Die Banjer, 26 al. Gefeliciteerd nog! Ja, heerlijke achtertuin Boots. Lekker bezig zo in de ochtenden Faringo. Goede start van je dag.
Ik heb vakantie, dus ik ben lekker op de Veluwe sinds vandaag. Vanmiddag anderhalf uur hardgelopen door het Speulderbos en langs het Solse gat. Heerlijk stuk en doodstil.
Faringo de werkdag weer goed doorstaan? Ondanks het saaie weer toch een mooie foto en veel stappen gezet
Max is zó schattig. En de kuikentjes ook, de natuur kan hard zijn…
Goof knap 1,5 uur hardlopen en een heerlijk rustig bos. Vanmiddag heb ik een uur hardgelopen in het bos. Door nare omstandigheden had ik dat al bijna een half jaar niet gedaan (8 december voor het laatst). Het ging niet bepaald vanzelf, maar ben toch best trots dat ik dit aankon. Al het wandelen, fietsen en de krachttraining hebben toch hun effect. En kwam een vos tegen
Wat gaaf bootsiebob een vos. Die kom ik hier ook nooit tegen. Knap dat je weer bent gaan hardlopen
boedjang
Geplaatst: 17-04-25 18:11
Ah leuk , vosjes zitten veel hier in de duinen. En goof ik vind het speulderbos ook altijd heel fijn lopen Bootsiebob fijn als je weer t hardlopen kunt oppakken Faringo wat schattig die pulletjes Faringo ook weer 10000 stappen Ik moest hele dag werken en toen naar pony toe. Lil heeft even lekker gevoelbald met pony daarna nog even een rondje bij het kanaal gelopen