Huilt als ze fles wilt en te lang duurt en wakker wordt
Klein kikkertje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ballard_L schreef:Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warmkan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.
Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.
Charlotte446 schreef:Hopelijk vind Boris snel weer zijn ritme met slapen Gnome! Hadden jullie enkel op zijn kamer een airco genomen?
Dat klinkt als een droombaby Hancox! Dat zou ik ook wel willen
Lief klein kikkertje Freekie![]()
Wij zijn vandaag getrouwd, een eenvoudige ceremonie dus niet veel bijzonders. Daarna lekker gaan lunchen met de aanwezigen.
Ik had al die tijd vreselijk veel vocht in mijn enkels, zondag mijn hakken/sandalen gepast en mijn enkels hadden vetkwabbenVandaag paste ik ineens redelijk normaal, zonder vochtkwabben in die schoenen, zo bijzonder
![]()
Verder helemaal kapot nu, Sjakie is ook vreselijk aan het bewegen en doen. We hebben ook een datum voor de keizersnede gekregen, uiterlijk de 2e week van Augustus kan ik ook babyknuffelen
Charlotte446 schreef:Hopelijk vind Boris snel weer zijn ritme met slapen Gnome! Hadden jullie enkel op zijn kamer een airco genomen?
Wij zijn vandaag getrouwd, een eenvoudige ceremonie dus niet veel bijzonders. Daarna lekker gaan lunchen met de aanwezigen.
Ik had al die tijd vreselijk veel vocht in mijn enkels, zondag mijn hakken/sandalen gepast en mijn enkels hadden vetkwabbenVandaag paste ik ineens redelijk normaal, zonder vochtkwabben in die schoenen, zo bijzonder
![]()
Verder helemaal kapot nu, Sjakie is ook vreselijk aan het bewegen en doen. We hebben ook een datum voor de keizersnede gekregen, uiterlijk de 2e week van Augustus kan ik ook babyknuffelen
Ballard_L schreef:Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warmkan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.
Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.
![]()
HappyBuddha schreef:Ballard_L schreef:Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warmkan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.
Heel veel succes! Hopelijk ontmoeten jullie jullie kleine snel!Charlotte446 schreef:Hopelijk vind Boris snel weer zijn ritme met slapen Gnome! Hadden jullie enkel op zijn kamer een airco genomen?
![]()
Gefeliciteerd!!
Hier gaat het erg goed. Jari is een hele makkelijke baby gelukkig. De eerste dagen spuugt hij erg veel en dronk hij slecht, waardoor hij heel hard afviel. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken maakte hij een ommekeer en drinkt hij steeds beter gelukkig! Morgen komt het consultatiebureau, ik ben erg benieuwd wat hij nu weegt.
Zelf kan ik nog wel echt de gevolgen van al het bloedverlies merken. Ik ben echt nog erg moe en duizelig, dat is soms wel heel frustrerend. Maar dat heeft gewoon nog eventjes de tijd nodig.
Wel verbaas ik me echt wat zo’n zwangerschap en bevalling met je lichaam doet. Het moment dat de placenta eruit was, was mijn bloeddruk weer normaal. Volgende week moet ik dit even checken bij de huisarts en dan kan ik hopelijk ook de medicatie afbouwen. En ik ben vanaf de bevalling, 8 dagen geleden, al 17 kg kwijt![]()
Dus ik heb gewoon ontzettend veel vocht vastgehouden, kan me nu echt niet voorstellen hoe ik die warme dagen hoogzwanger heb volgehouden haha!
QueenE schreef:Hier juist een baby die steeds meer begint te huilenwas zo blij de eerste 2 weken.. gaan vandaag naar de osteopaat en anders ga ik toch ook even de huisarts vragen want ze spuugt ook vrij veel vind ik. Gelukkig gaat het in de nachten meestal wel goed en kan ik zelf redelijk slapen steeds
Nicje87 schreef:Ballard hoe is het strippen gegaan? Spannend hoor!!!
Ballard_L schreef:Nou hij had wat slaap in te halen duslekker dat je wat hebt kunnen doen in huis.
Strippen is gelukt. De baarmoedermond was erg week al, dus ze acht de kans groot dat het wat gaat doen. En anders mag ik vrijdag weer.
![]()
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Nou hij had wat slaap in te halen duslekker dat je wat hebt kunnen doen in huis.
Strippen is gelukt. De baarmoedermond was erg week al, dus ze acht de kans groot dat het wat gaat doen. En anders mag ik vrijdag weer.
Heel spannend! Zou fijn zijn. Voel je je er een beetje klaar voor? Wil je ook het ziekenhuis of thuis bevallen?