Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:57

Hancox, hier precies zelfde baby. Heeel af en toe dat ze huilt. En dat mag, maar even bij je en het is goed. Al kan ze dan wel vechten tegen der slaapt.
Huilt als ze fles wilt en te lang duurt en wakker wordt

Klein kikkertje
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 17:43

Hier was Boris ook zo dus hoop dat ie met het koelere weer gewoon weer in z'n hum is. Hij zit zichzelf ontzettend in de weg.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 18:02

Hopelijk vind Boris snel weer zijn ritme met slapen Gnome! Hadden jullie enkel op zijn kamer een airco genomen?

Dat klinkt als een droombaby Hancox! Dat zou ik ook wel willen :D

Lief klein kikkertje Freekie <3

Wij zijn vandaag getrouwd, een eenvoudige ceremonie dus niet veel bijzonders. Daarna lekker gaan lunchen met de aanwezigen.

Ik had al die tijd vreselijk veel vocht in mijn enkels, zondag mijn hakken/sandalen gepast en mijn enkels hadden vetkwabben :+ Vandaag paste ik ineens redelijk normaal, zonder vochtkwabben in die schoenen, zo bijzonder _O-

Verder helemaal kapot nu, Sjakie is ook vreselijk aan het bewegen en doen. We hebben ook een datum voor de keizersnede gekregen, uiterlijk de 2e week van Augustus kan ik ook babyknuffelen *\o/*

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:32

Ballard_L schreef:
Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warm :) kan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.

Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.

Heel veel succes! Hopelijk ontmoeten jullie jullie kleine snel!

Charlotte446 schreef:
Hopelijk vind Boris snel weer zijn ritme met slapen Gnome! Hadden jullie enkel op zijn kamer een airco genomen?

Wij zijn vandaag getrouwd, een eenvoudige ceremonie dus niet veel bijzonders. Daarna lekker gaan lunchen met de aanwezigen.

Ik had al die tijd vreselijk veel vocht in mijn enkels, zondag mijn hakken/sandalen gepast en mijn enkels hadden vetkwabben :+ Vandaag paste ik ineens redelijk normaal, zonder vochtkwabben in die schoenen, zo bijzonder _O-

Verder helemaal kapot nu, Sjakie is ook vreselijk aan het bewegen en doen. We hebben ook een datum voor de keizersnede gekregen, uiterlijk de 2e week van Augustus kan ik ook babyknuffelen *\o/*

Gefeliciteerd!!

Hier gaat het erg goed. Jari is een hele makkelijke baby gelukkig. De eerste dagen spuugt hij erg veel en dronk hij slecht, waardoor hij heel hard afviel. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken maakte hij een ommekeer en drinkt hij steeds beter gelukkig! Morgen komt het consultatiebureau, ik ben erg benieuwd wat hij nu weegt.
Zelf kan ik nog wel echt de gevolgen van al het bloedverlies merken. Ik ben echt nog erg moe en duizelig, dat is soms wel heel frustrerend. Maar dat heeft gewoon nog eventjes de tijd nodig.

Wel verbaas ik me echt wat zo’n zwangerschap en bevalling met je lichaam doet. Het moment dat de placenta eruit was, was mijn bloeddruk weer normaal. Volgende week moet ik dit even checken bij de huisarts en dan kan ik hopelijk ook de medicatie afbouwen. En ik ben vanaf de bevalling, 8 dagen geleden, al 17 kg kwijt :=
Dus ik heb gewoon ontzettend veel vocht vastgehouden, kan me nu echt niet voorstellen hoe ik die warme dagen hoogzwanger heb volgehouden haha!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 22:14

Charlotte446 schreef:

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Ideaal dat je hakken nu net vandaag weer passen haha.

We hebben een mobiele airco dus kan overal wel staan. Hebben 'm nu bij ons in de kamer gezet omdat ie bij ons slaapt tot ie weer zichzelf is.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:21

Ballard hoe is het strippen gegaan? Spannend hoor!!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 02:57

Ballard_L schreef:
Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warm :) kan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.

Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.

Spannend!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 02:58

Charlotte446 schreef:

Gefeliciteerd!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 03:00

HappyBuddha schreef:
Ballard_L schreef:

Heel veel succes! Hopelijk ontmoeten jullie jullie kleine snel!

Charlotte446 schreef:

Gefeliciteerd!!

Hier gaat het erg goed. Jari is een hele makkelijke baby gelukkig. De eerste dagen spuugt hij erg veel en dronk hij slecht, waardoor hij heel hard afviel. Toen we ons echt zorgen begonnen te maken maakte hij een ommekeer en drinkt hij steeds beter gelukkig! Morgen komt het consultatiebureau, ik ben erg benieuwd wat hij nu weegt.
Zelf kan ik nog wel echt de gevolgen van al het bloedverlies merken. Ik ben echt nog erg moe en duizelig, dat is soms wel heel frustrerend. Maar dat heeft gewoon nog eventjes de tijd nodig.

Wel verbaas ik me echt wat zo’n zwangerschap en bevalling met je lichaam doet. Het moment dat de placenta eruit was, was mijn bloeddruk weer normaal. Volgende week moet ik dit even checken bij de huisarts en dan kan ik hopelijk ook de medicatie afbouwen. En ik ben vanaf de bevalling, 8 dagen geleden, al 17 kg kwijt :=
Dus ik heb gewoon ontzettend veel vocht vastgehouden, kan me nu echt niet voorstellen hoe ik die warme dagen hoogzwanger heb volgehouden haha!

Ja bizar he, hier ook na een paar dagen al het vocht kwijt en bijna weer op startgewicht

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 03:03

Hier juist een baby die steeds meer begint te huilen -O- was zo blij de eerste 2 weken.. gaan vandaag naar de osteopaat en anders ga ik toch ook even de huisarts vragen want ze spuugt ook vrij veel vind ik. Gelukkig gaat het in de nachten meestal wel goed en kan ik zelf redelijk slapen steeds :z

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 04:48

QueenE schreef:
Hier juist een baby die steeds meer begint te huilen -O- was zo blij de eerste 2 weken.. gaan vandaag naar de osteopaat en anders ga ik toch ook even de huisarts vragen want ze spuugt ook vrij veel vind ik. Gelukkig gaat het in de nachten meestal wel goed en kan ik zelf redelijk slapen steeds :z

Goed om te doen. Zou een (verborgen) reflux kunnen zijn. Geloof dat een osteopaat daar wel bij kan helpen vaak of andere voeding maar ben even kwijt of je wel of niet borstvoeding geeft.

Hier zakt m'n broek even af. Boris wilde echt niet slapen ineens terwijl ie normaal direct in coma ligt na z'n laatste fles. Uiteindelijk sliep ie rond 11 uur gelukkig toch en meldde ie zich half 3. Even speentje gegeven zodat ik z'n flesje klaar kon maken. Bij terugkomst sliep ie weer dus nog even gewacht want meestal komt ie dan toch binnen een minuutje weer.

Maar nee, bleef stil dus heel voorzichtig weer gaan liggen en verdomd.. Meneer komt pas na half 5 weer. 7 uur tussen de voedingen ineens en ook niet in paniek wakker. Wel flink honger maar dat is hartstikke normaal natuurlijk. Hoop zo dat we ons mannetje nu weer terug hebben.

Hij heeft bovenop ons dekbed geslapen met een romper aan. Geloof dat ie erg gelukkig was haha.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 08:52

Nicje87 schreef:
Ballard hoe is het strippen gegaan? Spannend hoor!!!

Ik moet vandaag pas :) wel lekker geslapen nog, dus dat is fijn!

QueenE: wat vervelend dat ze opeens meer gaat huilen. Kan inderdaad geen kwaad om het eens na te laten kijken. Misschien is het wel iets heel simpels.

Gnome: wauw wat fijn voor jullie! Hopelijk heeft hij nu weer door hoe hij moet slapen :D

Charlotte: gefeliciteerd met jullie huwelijk! En wat fijn dat je nu een datum hebt, kan je er in ieder geval naar uit kijken :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 11:03

Mooizo! Veel succes alvast!

Hier een lekkere ochtend tot zover. Hij was zo moe dat ie nog van half 9 tot 10 heeft geslapen in z'n bedje. Heb gewoon het hele huishouden al kunnen doen. Geeft me zoveel rust als het huis gewoon aan kant is. Alles dat ik nu kan doen is extra :). Hopelijk wil ie straks nog minimaal een uurtje pitten.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 12:10

Nou hij had wat slaap in te halen dus :) lekker dat je wat hebt kunnen doen in huis.

Strippen is gelukt. De baarmoedermond was erg week al, dus ze acht de kans groot dat het wat gaat doen. En anders mag ik vrijdag weer.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 14:32

Ballard_L schreef:
Nou hij had wat slaap in te halen dus :) lekker dat je wat hebt kunnen doen in huis.

Strippen is gelukt. De baarmoedermond was erg week al, dus ze acht de kans groot dat het wat gaat doen. En anders mag ik vrijdag weer.

Heel spannend! Zou fijn zijn. Voel je je er een beetje klaar voor? Wil je ook het ziekenhuis of thuis bevallen?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 14:41

Charlotte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Ballard, het einde is in zicht. Hopelijk doet het strippen zijn werk.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 15:27

Charlotte446 schreef:

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Fijn dat je een datum hebt. Daar leef je dan echt naar toe!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 16:56

Gnome schreef:
Ballard_L schreef:

Heel spannend! Zou fijn zijn. Voel je je er een beetje klaar voor? Wil je ook het ziekenhuis of thuis bevallen?

Ja ik ben er voor mijn gevoel al weken klaar voor :P als alles goed gaat hoop ik thuis te bevallen. Ik heb wel het idee dat het strippen wat heeft gedaan. Heb al een paar uur weeën, maar nog niet echt hele heftige, dus wellicht vannacht

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:30

Super spannend Ballard! Succes :)

Hoe is het bij de osteopaat gegaan QueenE?

Vandaag heb ik een belabberde dag. Vreselijk moe en als ik iets wil ondernemen gelijk hondsberoerd. Blij dus dat we het trouwen gisteren zo simpel hebben gehouden :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:32

Gefeliciteerd met jullie huwelijk Charlotte! Fijn dat jullie nu een datum hebben. Waarom wordt het ook alweer een keizersnede?

Wat spannend Ballard_L, dat gaat zo te horen niet heel lang meer duren voordat jullie je kleine gaan ontmoeten.

@Gnome fijn zo'n goede nacht!

Hier gaat het ook nog steeds heel goed. 20e Naar het consultatiebureau, ik ben benieuwd hoeveel ze dan weegt. Mijn vriend is deze week en volgende week nog vrij. Daarna gaat hij weer werken 4 dagen. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:46

Gefeliciteerd met de trouwerij! :D

Fijn dat er veel blije babies zijn hier :) en hopelijk helpt de osteo bij niet blije babies ;-)

En leuk dat er op korter termijn weer extra babies arriveren. *\o/*

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 19:27

Bedankt allemaal :D Ik voel me sinds de avond iets beter. Heb gelijk weer allemaal dingen in mijn hoofd die ik morgen dan wil gaan doen :+ Mijn moeder is al het textiel nu aan het wassen. Ze verdeeld het over deze week zodat ze bijna elke dag een wasje kan draaien. Ze vind het helemaal heerlijk om met de kleertjes, knuffeltjes etc in de weer te zijn, zo lief <3

Dat is mijn eigen keuze Nicje :)

Zeker leuk om te lezen al die blije babies Hancox :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 20:12

Fingers crossed Ballard!!

@charlotte fijn dat je je iets beter voelt. Die kleertjes zijn ook super vertederend.. Kunt je niet voorstellen dat ze daar in passen haha.

Hier een goede dag. Hij loopt nu wel weer te spoken maar hij heeft ontzettend kramp helaas dus ik ben maar bij 'm gaan liggen. Hopelijk pakt ie zo nog een uurtje slaap.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 01:29

Toch een reactie van mij nu er weer wat leven in het topic zit :P

Ballard, veel succes, hopelijk zet het lekker door vanacht :):)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 03:16

Hopelijk zet het nu door Ballard!