Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:29

Vergeet niet dat spieren ook wat wegen he. En Rome is niet in een dag gebouwd!

Ik moest wel lachen, ik stond te rekken en ik ben vrij lenig voor zo een kleine dreumes op varkenspootjes. Komt de instructeur langs met ogen op schoteltjes: zoooo Jij bent lenig. :oo

Ja. Als mijn benen niet zo kort waren had ik ze in m'n nek kunnen leggen maar daarvoor kom ik een stuk te kort. :')

Morgen ga ik eens even lekker naar de kapper. Daar heb ik behoefte aan. :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:38

Fijn dat het eerste keren zo goed bevallen al Roos, en een fijn schema is sowieso erg prettig
Ik ga straks nog even elegant spartelen op mijn matje :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:03

Ik ben net even wezen sporten, tegelijk met de intake. Ook een mooi schema :D Had gisteren ook al flink getraind dus dat wordt spierpijn. Meteen ingeschreven voor bodypump lessen, dat vind ik echt leuk. Zwemmen eigenlijk ook nog even doen.

En nu nog even wat met de pony, ik zal ook wel goed slapen :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:19

Goed bezig allemaal!

Hier een spier verrekt dus even geen klimmen. Wel lekker in de pauze wezen wandelen, samen met vriendlief.

Gisteren ook weer gewandeld met m’n moeder en pony :). Morgen denk ik ook weer met pony.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:12

Wauw, wat fijn dat jullie ook allemaal zo lekker doorpakken nu de sportscholen weer open zijn! Toch wel een heel fijn gevoel.

Ik heb vandaag veel gewandeld en gespeeld met de kleine man. En vanavond heb ik een uurtje gekickboxt bij de sportschool. Flink stuk gaan, maar met een glimlach weer naar buiten. Volgende week ga ik een paar nachtjes naar de camping, dus een beetje schuiven met trainingsmomenten :Y)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:19

*\o/* Ik mag morgen vrij van Chloe ;)

Maar het kan zijn dat ik de work out van de dag er na even pak en de vrije dag 1 dag op schuif
Even kijken hoe ik qua tijd zit morgen

En van het weekend even een nieuwe challenge voor na deze uitzoeken... iets met een stuk minder planks :')

Ik merk wel trouwens dat met best fanatiek aan het spartelensporten zijn
Het braaf eten ook veel makkelijker vol te houden is voor me
Fijne bijkomstigheid

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 07:52

Het sporten mag bij ook wel :') durfde vanochtend op de weegschaal te staan na mijn vakantie, 2 kilo erbij >;) Maar zit weer lekker in de flow van eten en bewegen, dus dat komt wel weer goed.

Snippergroen

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:15

Dat is gegarandeerd voornamelijk vocht gaucho :j om echt 2 kilo aan te komen in zo'n korte tijd moet je echt heel goed je best doen haha. Dus waarschijnlijk is het er snel weer af :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:17

Volgens de weegschaal is het inderdaad met name vocht, maar het moet er toch wel ff af :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:18

Zou mij ook zo gebeuren, na een leuk weekend zit er bij mij regelmatig iets soortgelijks bij. Ik schijn heel goed te kunnen aankomen maar niet zo goed te kunnen afvallen. :')

Je bent toch lekker bezig hoor gaucho, gewoon zo doorgaan. :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:19

Goed dat je weer in een ritme zit Gaucho! Die 2 kilo is inderdaad veel vocht en dat is er (bij mij) vaak snel weer af. Moet dan alleen 1000000x plassen op een dag :') .

Hier staat de teller sinds vorige week maandag op -1,5 *\o/* . Daar ben ik blij mee, nu vasthouden

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:35

Ik heb de afgelopen tijd wel mee gelezen maar had de puf niet om hier te reageren.
Heb de afgelopen 3 weken beetje vervelende weken gehad.

Eerst mocht ik een week aan de prednison en antibiotica. (prednison = vocht vasthouden)
Daarna mocht ik gaan opstarten met nieuwe medicijnen (bijwerking = vochtvasthouden) en vervolgens overleed mijn oma, en kwam het er gewoon niet van om mij netjes aan het gezond eten te houden.
Ze is gisteren begraven en savonds met de familie hebben wij chinees gegeten bijv.
Om ook nog andere medicijnen erbij te krijgen (hormonen...) dus ik ben gewoon in een status, ik weet het gewoon even niet meer... Ik was zo gemotiveerd, en ik zag resultaat op de weegschaal, maar dat resultaat is echt verdwenen.

Dus vandaag is een nieuwe dag met nieuwe kansen, en we gaan er maar weer voor.
Maar ik moet wel echt de motivatie even vinden.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 07:23

Sterkte Ivy_power, en kleine stapjes hoor. Eerst weer even in een ritme, dan pas de weegschaal?

Ik barst van de spierpijn :') en zo aan de slag in de tuin, en een uur body pump := Maar tov gisteren ben ik al een halve kilo kwijt. Dat zal dus wel vocht zijn.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:43

Sterkte Ivy :(:). Rustig aan doen hoor!

Succes met de spierpijn Gaucho! Wel lekker weer om in de tuin bezig te zijn :).

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 18:42

Zo, geprobeerd redelijk verantwoord te bbqen. Misschien een broodje teveel, maar dat smaakte me heerlijk. Rest echt super gezond en normale hoeveelheden. En 0.0 bier, vind de Virgin desperado echt lekker.

Afbeelding

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:28

Oh Virgin Desperados is hier mijn favoriete 0.0 biertje waar ik echt van kan genieten! Veel biertjes zonder alcohol vind ik te zoet of hebben een gekke nasmaak...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:37

Ik vind Nonnetje van Jopen ook erg lekker, en Jopen heeft nu ook een IPA met gember zonder alcohol, die is ook erg goed.

Lekkere Rode wijn zonder alcohol heb ik nog niet gevonden.

Zo, net besloten dat ik morgenochtend lekker ga hardlopen ipv krachttraining in de sportschool met dit weer.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 20:03

gaucho schreef:
Ik vind Nonnetje van Jopen ook erg lekker, en Jopen heeft nu ook een IPA met gember zonder alcohol, die is ook erg goed.

Lekkere Rode wijn zonder alcohol heb ik nog niet gevonden.

Zo, net besloten dat ik morgenochtend lekker ga hardlopen ipv krachttraining in de sportschool met dit weer.

Groot gelijk. Zonde om binnen te sporten, als het ook buiten kan :j ik heb vanmiddag een ronde hardgelopen. Was flink zweten, maar wel fijn gelopen. Had 5km in gedachten, maar pakte er een lusje bij, want ging lekker. Uiteindelijk 7,77 :Y) km gelopen {:}

En vanavond patat gehaald bij de snackbar, want daar waren we gewoon aan toe :') lekker in de tuin gegeten. Heerlijk dat dat allemaal weer kan....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 09:45

Wie heeft er zin om te lachen?

Tweede week van sporten aangebroken voor me.
Scheur ik gisteren waarschijnlijk mijn buikspier door een mega onhandige move op de loungeset.

Gok dat ik mijn uur sporten en zwemmen wel kan vergeten, al kijk ik het vanmiddag nog even aan. :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 10:40

Oh noooo -O-
Het is inderdaad wel grappig, maar ook balen. Hoop dat het meevalt.

Ik heb voor vrijdag avond maar eens even lekker zwemmen + bubbelbad geboekt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 10:51

Beterschap Roos, ik loop vandaag rondjes op mijn werk. Zaterdag is het in mijn rug geschoten toen ik mijn matras om wilde draaien.
Dus fietsen kan ook even niet nu...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 10:58

Beterschap roos!

Kreupele meldt zich! Ik ben tijdens boulderen lekker op m’n plaat (enkel gegaan) en deze is nu lekker verstuikt -O- . Alle kleurtjes van de regenboog en lekker dik... en ik was net zo lekker bezig

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 11:10

Oh wij gaan lekker!! :') rustig aan allemaal!

Ik heb besloten toch naar de sportschool te gaan en gewoon alles wat met de buik te maken heeft te mijden. Kom er vanzelf wel achter wat wel en niet gaat.

Dus live vanuit de sportschool!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 11:21

Goed bezig Roosch. Doe voorzichtig. Als het zeer doet, zeker niet doorgaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 11:22

Gelukkig inderdaad nog geen klachten. Ook even afgestemd met de juffrouw hier.

Nog geen spijt van :))

Zwemmen later vanmorgen geboekt maar dat kijk ik dan nog even aan.