Fearn schreef:Even vraagje, hoe doen de mensen hier het die alleen wonen?
Ik ben gelukkig niet zo ziek als sommigen hier maar voel mij toch wel best beroerd, ben erg moe.. Maar het huishouden doet zichzelf niet en koken ook niet.. vind dat wel lastig want ik wil niet in een enorm smerig huis zitten, en probeer nog een beetje gezond te eten (alleen maar kant-en-klaar eten lijkt me ook niet bevorderlijk voor je herstel ), maar schoonmaken en koken is nu toch best een opgave..
Ik had gelukkig een lieve buurvrouw. Een vriendin heeft een oproepje op Facebook gezet. Mensen zijn echt wel bereid te helpen

En als je niks vies maakt hoef je ook niet schoon te maken.
) en zelf niet te moeilijk maken. Buren die boodschappen voor me doen. Als ik ze had gevraagd gingen ze ook voor me koken.
En als er iets is wat wel lukt, dan is dat mooi meegenomen toch?
en de vieze pannen staan er nog. Pff
. Mijn prioriteiten liggen gelukkig ergens anders, om schoonmaken maak ik me sowieso nooit druk. 
En dat kan in mijn geval echt weken aanhouden. Dus ik heb de huisarts gebeld of ik weer codeine op recept kan krijgen. Dat heb ik tot m'n 20e ofzo gehad (alleen gebruik als ik erg aan het hoesten was natuurlijk), geeft me in ieder geval in de nacht rust en daarmee het lichaam ook meer ruimte voor herstel.