Enige waar ik mee zit is kinder opvang, en daar komen we ook wel weer uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ik had het inderdaad al gelezen van de VS. Hopelijk heeft de bokker die wilde omboeken van Taiwan naar de VS dit not niet gedaan.
Waarom is 15 seconden te lang, Germie?
nenahdm schreef:@Marie_Anne, mijn bokt vriendinneke zou mij komen bezoeken woensdag voor 3 weken
Echt balen.
Op de kaart van de VS zijn er zogezegd nog geen cases in AL, overigens wel helemaal omsingeld haha. Ziet er zo dramatisch uit
Zelf merk ik er niet echt veel van hier.
Libera schreef:
germie schreef:Destination schreef:Ik had het inderdaad al gelezen van de VS. Hopelijk heeft de bokker die wilde omboeken van Taiwan naar de VS dit not niet gedaan.
Tel maar eens. Van 3 seconden ga je naar 5 tot 7. Ik heb gisteren even geteld. Ook anderen komen er niet aan.
Maar ja, beter iets dan niets. Er wassen nog steeds mensen geen handen.
germie schreef:Destination schreef:Ik had het inderdaad al gelezen van de VS. Hopelijk heeft de bokker die wilde omboeken van Taiwan naar de VS dit not niet gedaan.
Tel maar eens. Van 3 seconden ga je naar 5 tot 7. Ik heb gisteren even geteld. Ook anderen komen er niet aan.
Bubblewrap schreef:Libera schreef:
Krantenartikel, dus het is even wachten op officiele rapporten voordat we in paniekmodus schieten.
Destination schreef:germie schreef:Tel maar eens. Van 3 seconden ga je naar 5 tot 7. Ik heb gisteren even geteld. Ook anderen komen er niet aan.
Huh, maar hoe is 15 seconden te lang dan? Als in, niemand telt tot 15 of wat?
germie schreef:Destination schreef:
Huh, maar hoe is 15 seconden te lang dan? Als in, niemand telt tot 15 of wat?
Tel gewoon maar eens en kijk om je heen. Dan zie je dat er nu bereikt is dat velen handen wassen, maar de 15 seconden wordt niet gehaald.
Is gewoon een observatie. Dus er is al besef bereikt.
Kaus schreef:germie schreef:Tel maar eens. Van 3 seconden ga je naar 5 tot 7. Ik heb gisteren even geteld. Ook anderen komen er niet aan.
Maar zoveel moeite is het toch niet om 15-20 seconden je handen te wassen? Ik denk dat ik normaal gesproken mijn handen rond de 10 seconden was. Maar nu ik me er bewust van ben besteed ik wel even extra aandacht aan polsen, handpalmen, tussen de vingers, vingertoppen zelf, goed afspoelen. Dan zit je toch zo aan 20 seconden?
Daenerys schreef:germie schreef:Tel gewoon maar eens en kijk om je heen. Dan zie je dat er nu bereikt is dat velen handen wassen, maar de 15 seconden wordt niet gehaald.
Is gewoon een observatie. Dus er is al besef bereikt.
Hoe kom je aan deze conclusie? Waar heb je dit geobserveerd?
Neonlight schreef:Raket, blij dat je je goed genoeg voelt om thuis te blijven en lekker met de kat op schoot kunt zitten.
Pepperrr, slaat de AB al aan en voel je je al beter?
Tja, en mijn man zegt hier altijd, ik ben de enige normale, de rest is gek. Klopt dat dan toch? Hij is een Groninger die in Brabant woont.