Ik ben er inderdaad achter dat Rosalind alleen gellak verkoopt. Ik heb via Alie nu wel andere lakjes gevonden en besteld. En misschien toch maar eens in de Etos kijken. Bedankt voor je antwoord! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben er inderdaad achter dat Rosalind alleen gellak verkoopt. Ik heb via Alie nu wel andere lakjes gevonden en besteld. En misschien toch maar eens in de Etos kijken. Bedankt voor je antwoord! 

ik gebruik nog steeds nagellak op mijn teen nagels. Heb nu nog een restje van vorig zomer erop zitten
is het niet veel gedoe om te kopen uit canada? Ik heb stempel inkt besteld. Misschien breekt dat de felle kleur wat ofzo zodat ik er sneller aan gewend raak.
eerstejaars vanavond even opschrijven welke kleurtjes ik nu heb, voor ik met dubbel thuis kom
Heb ik met mam en zusje ook afgesproken, dat we niet dezelfde kleuren kopen maar samen doen.
Heb je die nieuwe cat eye van Diva al gezien? Dat is echt de mooiste die ik ooit gezien heb haha. Zo’n shimmer cat eye met verschillende kleuren
Celiien schreef:geen base, alleen kleur en topcoat.
ik ga zaterdag naar de nieuwe PG store.. ben heel erg benieuwd en zal wel weer gaan uitgeveneerstejaars vanavond even opschrijven welke kleurtjes ik nu heb, voor ik met dubbel thuis kom

F_Orumster schreef:Glossi mooie flesjes zeg.Celiien schreef:geen base, alleen kleur en topcoat.
ik ga zaterdag naar de nieuwe PG store.. ben heel erg benieuwd en zal wel weer gaan uitgeveneerstejaars vanavond even opschrijven welke kleurtjes ik nu heb, voor ik met dubbel thuis kom
Ohjaa, ohnee, ik zie een verkooppunt in mijn eigen stad!

godzijdank werk ik 4 dagen per week thuis
ik moet mezelf ook in houden, ik heb echt zat nu.
Glossi schreef:Foto is een beetje scheef gemaakt..Er was net een live ombre met strakke lijnen. Heb meteen mee gedaan. Viel nog niet mee!
[ [url=m/AKj5aT.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Sannne schreef:Glossi schreef:Foto is een beetje scheef gemaakt..Er was net een live ombre met strakke lijnen. Heb meteen mee gedaan. Viel nog niet mee!
[ [url=m/AKj5aT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel erg vet!
Voor de mensen die nagellak van Ali bestellen, zijn jullie niet bang voor alle gevaarlijke stoffen die daarin (kunnen) zitten? Ik zou het echt niet aandurven dat op mijn nagels te smeren.