[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:52

Hanneke137 schreef:
Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!

Spannend, succes!
Welke plek ga je je tattoo laten zetten?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:38

Lau schreef:
Mijn rug zit in de jeukende fase |o

Ohh dat was bij mij vorige week.
Ben er nu gelukkig grotendeels vanaf.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:42

IvysToeter schreef:
Lau schreef:
Mijn rug zit in de jeukende fase |o

Ohh dat was bij mij vorige week.
Ben er nu gelukkig grotendeels vanaf.

Beter! Gelukkig kan ik er niet bij om te krabben. Dat scheelt echt enorm!

Schemerdier

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:06

Dat stuk vind ik al veel en veelte lang om überhaupt te lezen :')
Maar nee, nooit bij stil gestaan en ben dat ook niet van plan :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:08

Damned schreef:
https://www.scientias.nl/tatoeages-een- ... ezondheid/

Wat vinden jullie hiervan? Staan jullie hier wel eens bij stil?
Doorgestuurd gekregen van mijn overbezorgde moeder :+

:')
Nee ik sta er niet bij stil, dit doet mij denken aan het hele inenting gedoe. Ja er zitten deeltjes van verwante aan koelvloeistof in. Er word al 1000en jaren getatoeëerd en het is nog nooit een doodsoorzaak geweest. Op besmette en geïnfecteerde tattoos door onhygiënische handelingen na. Maar verder nee, maak mij vrij weinig zorgen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:12

Een 'wetenschappelijke' website met een halfhartig 'bronmateriaal' kopje zonder reference-systeem, wiens andere artikelen clickbait-titels zoals 'Je sterft waarschijnlijk aan iets waar je je nog niet druk over hebt gemaakt' hebben :D

Dood gaan we allemaal, en er zal vast wel iets ongezond zijn aan tatoeages. Maar zolang ik er niet morgen van omval kan het me niet heel veel schelen tbh :))

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:13

Hanneke137 schreef:
Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!

Leukleuk! Waar, wat en bij wie laat je het zetten? Succes alvast! Ik vond het een heel fijne ervaring daar iig 3 weken terug :o

Stomme vraag, maar hoe weet je of je tattoo bijgewerkt moet worden? Ik heb het idee dat 1 lijntje wat minder zichtbaar is op een of andere manier, maar weet ergens ook niet goed meer of die al zo fijntjes was net na het zetten :+

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 14:55

Ik heb sinds donderdag een nieuwe tattoo op mijk kuit, en verdorie wat jeukt die nu :=

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:07

Damned schreef:
https://www.scientias.nl/tatoeages-een- ... ezondheid/

Wat vinden jullie hiervan? Staan jullie hier wel eens bij stil?
Doorgestuurd gekregen van mijn overbezorgde moeder :+

Ook ik vond het te lang om helemaal te lezen :+

Maar als we bij alles stil gaan staan wat een gevaar voor ons is kunnen we maar beter onszelf in bubbelfolie wikkelen en niet meer bewegen. En zelfs dat zou misschien wel gevaarlijk kunnen zijn, want het is plastic. :')
Dus ja wel bij stil gestaan maar ik doe er niks mee.

Zelf de zaterdag in Rijswijk geweest naar een conventie. Ik had Megan Massacre gemailed maar helaas had ze geen plek meer. Eenmaal daar haar nog gesproken en ze zou kijken of ze zondag nog plek had maar helaas voor mij had ze het te druk met jureren. :(
Maargoed, wel een aantal shops en artiesten tegengekomen die ik zeker ga bezoeken! Al met al een goede dag dus.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:40

Ik mag volgende week woensdag naar blackbear, zin in!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 16:56

Afbeelding

Lekker prikkennnnnnn :Y)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:11

Courses schreef:
[ [url=m/OUsGbv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker prikkennnnnnn :Y)

Ow yeah! Foto
Als het af is!

Hier zit de sleeve in laatste vervel fase. Iedere dag is hij mooier en mooier . Ik ben echt verliefd op de verschillende manieren van schaduw die gebruikt is en zie steeds meer details

Ik heb inderdaad vaker gehoord van die gifdeeltjes. Sta er zelf in die zin bij stil dat ik wacht met mijn volgende sleeve tot volgend jaar. Gewoon om mijn lichaam even rust te geven en de kans om eventuele afvalstoffen te verwerken.
Maar verder laat ik mij niet tegenhouden .

Ik heb zelf nog nooit een tattoo hoeven bij te werken dus daar heb ik geen ervaring mee

_Eviee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 20:35

Ik lees hier al een hele tijd mee en heb zelf geen tattoo’s, maar ik heb nu toch een vraagje.

Hebben jullie ervaring met artiesten die goed teksten kunnen zetten? Ik heb zelf giographic gevonden en vind zijn werk er heel goed uit zien, maar als ik verder zoek zie ik door de bomen het bos niet meer :+ dus ik hoop dat jullie misschien nog wat aanraders hebben om eens te bekijken!

Zoiets heb ik in gedachte!

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:23

_Eviee schreef:
Ik lees hier al een hele tijd mee en heb zelf geen tattoo’s, maar ik heb nu toch een vraagje.

Hebben jullie ervaring met artiesten die goed teksten kunnen zetten? Ik heb zelf giographic gevonden en vind zijn werk er heel goed uit zien, maar als ik verder zoek zie ik door de bomen het bos niet meer :+ dus ik hoop dat jullie misschien nog wat aanraders hebben om eens te bekijken!

Zoiets heb ik in gedachte!

[ [url=m/aOHjbE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij zit er bij artcastle in zeist ook een Artist die heel goed is in tekst/letters.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:57

Ik ga me hier ook even melden, woensdag krijg ik eindelijk mijn 'paardjes' tattoo en ben ontzettend zenuwachtig, dit is mijn tweede tattoo maar was voor de eerste niet zo zenuwachtig omdat het een heel simpel ontwerp is, deze wordt toch een uitdaging en hoop echt dat het goed is!

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 22:27

IrisW schreef:
Hanneke137 schreef:

Leukleuk! Waar, wat en bij wie laat je het zetten? Succes alvast! Ik vond het een heel fijne ervaring daar iig 3 weken terug :o

Stomme vraag, maar hoe weet je of je tattoo bijgewerkt moet worden? Ik heb het idee dat 1 lijntje wat minder zichtbaar is op een of andere manier, maar weet ergens ook niet goed meer of die al zo fijntjes was net na het zetten :+

Ik laat hem op mijn rug zetten, vanaf de schouderbladen naar beneden. Het is een vrij strakke tekening met lange lijnen. Dat komt het mooiste uit de de rug. als ik dan ooit wat extra vet krijg, dan hoop ik dat daar er geen hobbeltjes in komen :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 22:32

Ik heb een tekst op mn arm, waar ik achteraf niet zo blij meer mee ben. Ik wil hem eigenlijk heel klein met een heel fijn naaldje, maar hij is met dikkere naald en over mn hele onderarm gezet. Ik zag laatst op stage dat mijn stagebegeleider had, wat ik eigenlijk wilde hebben, en begon toen dus te twijfelen over een cover up. Zij heeft haar tattoo bij een speciale fineliner artist gezet, ik niet en bij mijn shop zeiden ze dat ze niet kleiner konden dan dit. Alleen betekend dat, als ik ga coveren dat het dus nog groter en zichtbaarder word. Hij begint nu ook lelijk te worden, stukjes vallen weg en hij word het welbekende blauw.

Wat ik eigenlijk zou willen toen (wel andere tekst dan die van mij)

Afbeelding

En dit is mijn tattoo. Net gezet toen, 2 jaar geleden. Hoe zouden jullie dit coveren en met wat? Dacht zelf aan bloemen (rozen).

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 22:34

Nou na woensdag wist ik ineens weer waarom ik zei nooit meer op mijn rug. Met een stuk van mijn hoefijzer ging ik door de grond.
Met het stuk wat meer op mijn schouder was het goed te doen.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 09:50

SavannahNx schreef:
"tekst"

Heeft de artiest die hem bij jou gezet heeft ook een reden gegeven waarom het groter werd dan je wilde? Hele fijne tattoo's lopen vaak vol of verdwijnen gedeeltelijk. Misschien was dat wel de reden waarom het groter is gezet. Zodat het altijd leesbaar en mooi blijft.

Ik vind hem zoals je hem nu hebt juist wel mooi. Had niet fijner en kleiner gemoeten.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:16

Haunting schreef:
SavannahNx schreef:
"tekst"

Heeft de artiest die hem bij jou gezet heeft ook een reden gegeven waarom het groter werd dan je wilde? Hele fijne tattoo's lopen vaak vol of verdwijnen gedeeltelijk. Misschien was dat wel de reden waarom het groter is gezet. Zodat het altijd leesbaar en mooi blijft.

Ik vind hem zoals je hem nu hebt juist wel mooi. Had niet fijner en kleiner gemoeten.

Wat jij zegt idd. Het verdwijnt of is niet leesbaar maar mn stagebegeleider heeft een super duidelijke tekst daar staan maar dan heel klein en fijntjes, speciale manier van zetten door een fineliner dus verdwijnt niet en loopt niet vol. Dat is wat ik eigenlijk wilde en niet zo groot en lomp als die van mij..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:20

Fine line tattoo's zijn inderdaad moeilijk. Ik heb voor mijn tattoo morgen ook een artiest gekozen die heel dun kan tattooëren.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:11

Afbeelding

<3

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:34

Wauw gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:38

Gaaf ontwerpt zeg!!