Hanneke137 schreef:Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!
Spannend, succes!
Welke plek ga je je tattoo laten zetten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damned schreef:https://www.scientias.nl/tatoeages-een- ... ezondheid/
Wat vinden jullie hiervan? Staan jullie hier wel eens bij stil?
Doorgestuurd gekregen van mijn overbezorgde moeder
Hanneke137 schreef:Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!
Damned schreef:https://www.scientias.nl/tatoeages-een- ... ezondheid/
Wat vinden jullie hiervan? Staan jullie hier wel eens bij stil?
Doorgestuurd gekregen van mijn overbezorgde moeder
Courses schreef:[ [url=m/OUsGbv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker prikkennnnnnn
_Eviee schreef:Ik lees hier al een hele tijd mee en heb zelf geen tattoo’s, maar ik heb nu toch een vraagje.
Hebben jullie ervaring met artiesten die goed teksten kunnen zetten? Ik heb zelf giographic gevonden en vind zijn werk er heel goed uit zien, maar als ik verder zoek zie ik door de bomen het bos niet meerdus ik hoop dat jullie misschien nog wat aanraders hebben om eens te bekijken!
Zoiets heb ik in gedachte!
[ [url=m/aOHjbE.jpg]Afbeelding[/url] ]
IrisW schreef:Hanneke137 schreef:Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!
Leukleuk! Waar, wat en bij wie laat je het zetten? Succes alvast! Ik vond het een heel fijne ervaring daar iig 3 weken terug
Stomme vraag, maar hoe weet je of je tattoo bijgewerkt moet worden? Ik heb het idee dat 1 lijntje wat minder zichtbaar is op een of andere manier, maar weet ergens ook niet goed meer of die al zo fijntjes was net na het zetten
SavannahNx schreef:"tekst"
Haunting schreef:SavannahNx schreef:"tekst"
Heeft de artiest die hem bij jou gezet heeft ook een reden gegeven waarom het groter werd dan je wilde? Hele fijne tattoo's lopen vaak vol of verdwijnen gedeeltelijk. Misschien was dat wel de reden waarom het groter is gezet. Zodat het altijd leesbaar en mooi blijft.
Ik vind hem zoals je hem nu hebt juist wel mooi. Had niet fijner en kleiner gemoeten.