3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 22:24

Gaaf! dat gaat je vast lukken. :j tof ook dat je met een opleiding gaat starten!

En ja het klinkt interessant maar dat valt reuze mee hoor :)) als je chemicus bent, is het heel interessant en leuk denk ik. Het juridische is wat minder spannend.

Ik was vanavond naar mijn moeders huis om haar zieke kat medicijnen te geven. Mijn moeder woont aan de andere kant van de stad, dus dik een half uur rijden (en kwam vanaf stal tijdens de spits: dus ruim een uur rijden). Sta ik daar voor de deur met de verkeerde sleutels...dus mama moest van haar strand feestje (uitje van werk) alsnog naar haar huis komen :+ daarvoor naar stal geweest om met bijrijdpaard te wandelen, die is geblesseerd, maar de eigenaresse was er ook net en had net met hem gewandeld, dus ik was ook voor niks erheen geweest :)) gelukkig wel even gezellig kunnen kletsen. Avondje rond gereden voor niks wel.. haha. Ach het houdt me van de straat zeggen we dan maar. :)

Bhriseis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:20

Oh nee Frummels, wat een pech :')

Zo beginnen aan de workout en vanavond even naar de Primark <<) is denk ik letterlijk een jaar geleden haha.

O: spelt brood geroosterd met roomkaas en cherry tomaat, koffie met melk
T: koffie met melk, dadel
L: salade met veldsla, rucola, fijne sperziebonen, groene asperges en tomaat, tl olijfolie en parmezaan, met een geroosterd ovenbroodje (80 g) met Griekse yoghurt-komkommerdip (knoflook, tl mayo, veel verse kruiden)
A: pasta met tomatensaus met room, vriend mag kiezen :+
T: fruit, ?
B: met de hond wandelen, 45 min kt/hiit, boodschappen doen, in de stad slenteren

Prettige dag iedereen, ik vind dit frisse weer echt heerlijk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:50

Ja het zat niet echt mee :')

Oeh veel plezier! En lekker lijstje heb je.

Mijn lijstje:

O: eiwitshake met aarbei en halfvolle melk
T: cappuccino + gekookt eitje met zout
L: tomaat met mozzarella en soep
T: 3 rijstwafels met pindakaas
A: nog geen idee

B: 40 min fietsen (retour werk) en vanavond een uur crossfit

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:03

Haha Frummels wat een dag voor jou _O-

Mijn lijstje vandaag:

O: skyr met beetje jam en ontbijtgranen
T: goed bezig reep
L: 3vk boterhammen met nog geen idee
T: appel
A: griekse salade van hello fresh, zo'n 626 kcal :D fijne is dat bij de recepten van hello fresh het gewoon aangegeven staat met kcal. Ik ga weer kcal tellen vanaf vandaag voor een tijdje dus dat is fijn.
T: rauwkost
B: fietsen en misschien vanavond nog een stukje hardlopen (het is nu immers lekker weer om te lopen)

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:07

Laura, stoer dat je zo een gesprek aan durft te gaan. Ik hoop echt dat het je helpt! Ik merk dat ik iemand mis om me een schop onder mn kont te geven als ik het nodig heb.

Bhriseis, vastgoed lijkt mij helemaal niks haha, maar stoer dat je je droom volgt! Ik heb jarenlang in de bouw gezeten en weet hoe hard dat wereldje kan zijn.

Urosa, knuff voor je rug (niet te hard...)

Ik had een fiets my diet dag gister want ik heb heel heel goed nieuws gekregen.
Onze K1 petitie is goedgekeurd! *\o/*
Nu is het wachten op de uitnodiging van de ambassade in Nederland voor mijn medical en interview. Schat dat het nu nog een week of 6 duurt voor ik verhuis.
Maar gister dus gevierd met een dike vette shoarma pizza O:)
Heb me ook niet gewogen :o

Vandaag weer terug naar... ehm... juist -O-
O: twee haffeltjes hazelnoten en amandelen (ik haat ontbijt)
T: nog meer haffeltjes noten
L: moet ik nog verzinnen, ik ben er nogsteeds niet uit hoe ik fatsoendelijk moet eten op het werk
A: ga bij mam eten dus ws gehaktbal met aardappelen en iets van groente

B: de gebruikelijke 120 minuten wandelen (honden, van en naar werk, ect)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:58

Super abbyblues! Hopelijk gaat de rest ook allemaal voorspoedig!

Hahaha Frummels, wat een dag

Yonker, veel maaltijden van hello fresh klinken best heel goed! Misschien eens overwegen als de kinderen nog iets groter zijn en wat spannendere dingen durven te eten :+

Net bij de dietiste geweest, best een goed gesprek. De bewustwording is er, en ze heeft wat handvatten gegeven om ermee aan de slag te gaan. Dingen als "waar kan je nog meer ontspanning/bevrediging uit halen", wat ik eigenlijk natuurlijk best weet, maar steeds niets mee doe. Ook had ze als tip vaker eens ergens anders te zitten dan op mn vaste plekje op de bank, omdat je vaak zo'n plek en ontspanning associeert met eten/snoepen. Vond ik wel een goeie, simpel toe te passen en ik denk dat t nog wel eens zou kunnen helpen. Ben benieuwd, het heeft iig opgelucht er eens eerlijk over te praten.

Vandaag mn lijstje:
O: 3 volkoren crackers met hummus
T: paar framboosjes (weinig tijd)
L: volkoren wrap met kipfilet, sla en likje mosterdmayo
T: nectarine
A: spaghetti/courgetti met italiaanse roerbakmix, gehakt en tomatensaus
T: skyr met noten

B: proberen te sporten, mn rug gaat vandaag wat beter en heb zin om wat te doen. Rustig aan maar...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 13:25

Ik ben iets gemist Abbey, wat ga je precies doen?
Het juridische vond ik ook hard, maar de academische wereld is echt nog harder en heel persoonlijk, pfff!

Laura, dat staat ook zo in mijn Sonja Kimpen boeken. Ik heb hormonale problemen nav stress en tot nu toe werken de tips super (had er jaren terug ook veel succes mee). Het klinkt stom maar ik houd nu echt elke dag een schriftje bij met hoe gevarieerd gezond ik eet, voor welke verwen voeding ik gekozen heb, hoeveel beweging ik had, hoe energiek ik me voel en welk momentje ik mezelf even gegund heb. Had vorige week zooo veel stress voor mijn rijexamen en het heeft echt geholpen. Kan bij mij vanalles zijn van een ommetje met de hond, een half uur een serie kijken tijdens mijn lunchpauze, even een boek lezen, intimiteit... Helpt ook voor mijn humeur! En dan zoek je toch minder troost in voeding.

Yonker, tel ze!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:39

Bhriseis: dat zijn ernstige verschijnselen van de hernia, gelukkig maar dat ze nu ondanks de heftige ingreep beter is dan van te voren, fijn! Grote plannen, heel wat anders maar leuk dat je, jezelf zo blijft uitdagen!

Heb je nog wat laten hangen bij de Primark? :+

Frummels: ai :') gelukkig heb je nog wel wat gezellig kunnen kletsen voor al die km's rijden haha

AbbyBlues: fijn weer een stap verder in je emigratieproject!

Laura82: fijn dat je zo'n constructief gesprek hebt gehad, hopelijk helpen de tips die je gekregen hebt!

Lijstje vandaag:
O: banaan/ei scrambled eggs :') met lijnzaad
L: Tosti vkbrood met kaas en kipfilet, ketchup glas optimel
T: kiwi
A: zvrijst met broccoli, tomaat en kip
T: optimel yoghurt aardbei

Afgelopen 2 dagen dus pizza gehad :') , maar wel die ristorante varianten, en overdag gezond gegeten. Vriend was gisteren niet thuis met eten en aangezien ik zo weinig kan was niet koken wel lekker.

Verder gisteren alleen met de 2 kaukazen op pad voor HD foto's. Kreeg nog complimenten hoe ik mij er mee redde en hoe goed ze dan luisteren. Maandag de uitslag, spannend. En vanmiddag even naar Luna voor de hoefsmid, hoeft mijn zusje geen vrij te nemen. Blij dat ie komt want haar hoeven zijn echt in verschrikkelijke staat.

Alles wat ik doe is nu wel echt pijn lijden en zwaar, maar de hele dag plat of hangend in de kussens thuis breekt mentaal erg af. Beetje balans vinden, als ik maar niet zwaar til herstel ik na rust elke keer wel weer naar het draagbare niveau van pijn. Ik hoop wel echt dat morgen bij de neuroloog de vaart in het proces komt, zelfs ik begin wel echt mijn dieptepunt te bereiken zo.

Wel blij hoe het gaat met eten, nu al 2 weken geen eetbuien meer gehad *\o/*

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:47

Jeetje urosa wat zwaar zeg. :(:) Ik duim voor je dat de euroloog wat voor je kan doen. Dikke virtuele knuffel.

Bhriseis, mijn verloofde en ik hebben een vosum aangevraagd zodat ik naar Amerika kan verhuizen om bij hem te zijn. Daar zaten wij al sinds December op te wachten. |o

Ik moet vandaag tijdens de lunch even snel naar de andere gemeente om papierwerk af te gooien voor de visa. Dus dat betekend dat ik snel de winkel in kan schieten voor een salade of zo. Vanavond naar vrienden toe voor onze spellen avond dus avondeten zal een shake worden. Hopelijk niet te veel troep op tafel tijdens het spellen.

O: haffeltje cherrytomaatjes
T: hazelnoten en amandelen
L: salade o.i.d.
A: maaltijdvervanger met halfvolle melk
T: zo min mogelijk junk :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:48

Poeh abbyblues, dat je t erop red, ik zou omvallen denk ik :=

Urosa groot gelijk dat je voor makkelijk hebt gekozen de afgelopen dagen. Op die manier kan je energie/pijn uitsparen, en dat is alleen maar goed, dan maar een keer wat minder gezond hoor! En wat verschrikkelijk dat je zoveel pijn hebt :( Knap hoor, dat je in deze situatie geen eetbuien hebt!

Ik merk dat ik mentaal weer wat beter ga nu, de gesprekken hebben me echt geholpen! Veel minder snaaidrang in de avond enzo. Heb wel een weekend vol feestjes voor de boeg, kijken of het lukt om te genieten met mate...
Vandaag wordt t zoiets:
O: Havermout met halfvolle melk
T: 2 nectarines
L: 2 volkoren boterhammen met filet americain en ei, kom soep
T: 2 kiwi's
A: kipfilet, spinazie en aardappelen

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:56

Oh spannend Abby!! *\o/* Wat heerlijk! Naar welke streek vertrek je? En zien jullie nu elkaar dan zo weinig?

Urosa, komt die pijn dan alleen van de hernia deze keer? Pfffff, wat een ellende zeg.. Ik spiekte even naar hoe een Kaukasische herder er uit ziet; zijn flink aan de maat dus dan moeten ze goed onder appèl staan als jij met twee kan gaan wandelen met al je pijn. Knap hoor! Mag/kan je trouwens zwemmen? Of is het gewoon te moeilijk om naar het zwembad te trekken en je te omkleden e.d.? :(:)

Zijn jouw honden ook zo moeilijke eters? Mijn hond lust echt alles, van watermeloen tot citroen (!) tot komkommer tot alles van vlees/vis/etc, maar hij is zijn brokken steeds zo snel beu. Eerst stond hij op KVV maar dat vond ik echt een vieze bende, dan op Orijen gezet (twee maanden heerlijk, dan wou hij het niet meer), dan Acana (hetzelfde verhaal), en nu dan maar weer KVV... Met zijn brokken eet hij liefst een half rantsoen en dan om de 24 uur. Tussendoor wel schattig kijken als je zelf aan het eten bent, in de hoop dat je iets onder tafel zou morsen :roll:

Gisteren was hij ook zooo enthousiast voor zijn KVV, en vanochtend besloot hij dat hij met 1/4 van het rantsoen wel voldoende had. Misschien dan toch maar 1 x per dag voeren? Ik krijg er stress van haha. Ik wil niet dat hij iets tekort komt.

Gisteren was de zaak waar vriendlief romige pastasaus wou kopen dicht, dus het is een pizza geworden. Nadien ook zooo veel dorst, en vanochtend +400 puur van het zout denk ik :+ Wel gisteren ontzettend veel bewogen dus ach. Qua kcal zat ik ook erg netjes.

Vandaag, sportrustdagje, want ik moet ook wel nog mijn werk afkrijgen :o :
O: 4 donkere spelt zadencrackers met roomkaas, cherrytomaat en 2 gekookte eieren
, twee koffies met melk
L: 80 g donkere pistolet geroosterd, met komkommer yoghurt dip, en een salade van veldsla, veel tomaat, groene asperge, radijs en komkommer
A: Rauwkostsalade met geitenkaas (supermarkt, minder dan 500 kcal)
T: Sinaasappel, perzik, peer met magere kwark
B: 40 minuten wandelen met de hond, 40 minuten te voet boodschapjes doen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:26

Urosa, heel veel succes vandaag bij de neuroloog!

Briseis: yum pizza :9 En vandaag ook lekker lijstje!

Ik heb vanmiddag/vanavond personeelsuitje, dus het wordt niet een heel mager dagje, al ga ik wel proberen op te letten. Maar dat zal dan vooral zitten in niet te veel wijntjes en chippies enzo :') Diner staat al vast dus daar ga ik gewoon lekker van genieten :P

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:59

Laura82: bedankt! Fijn dat het beter gaat na de gesprekken! Groot gelijk wat betreft het diner, als je voor de rest oplet valt het wel mee en kun je gewoon lekker genieten van het eten! Veel plezier!

Bhriseis: waarschijnlijk wel! Is nog even afwachten wat er van de heuppijn etc overblijft maar met het verhaal denk ik grote kans dat het gewoon zenuwpijn is ten gevolge van de hernia.

Nee mijn honden zijn gelukkig geen moeilijke eters. Lola, de franse bulldog, eet Lotgering dat is ook KVV mee van de grote honden, maar die eet ook brokjes, koekjes, mensen voedsel. Yukka, de teef. Eet alles, maar dan ook alles, van kleedjes, knuffels tot plastic. En ze vangt ook wild, zoals muizen en vogels die ze vervolgens opeet :') Akula eet gewoon netjes zijn KVV, eet ook wel brok, maar die houd niet van BARF en andere rare dingen.

Honden komen niet snel tekort, van oorsprong zouden ze gewend moeten zijn aan periodes zonder eten. In jouw geval zou ik ook proberen om 1x per dag te voeren :j

Ow, dat is gewoon vocht dan, merk ik ook direct na zout eten haha.

Gisteren was het fijn even bij de paarden te zijn. Halverwege de dag zakte de pijn eindelijk, na 1.5 week terug naar het niveau van voor de fysio. Dus dat scheelt weer wat! Vanochtend even boodschappen gedaan, had ik even wat afleiding, nu wachten tot 13.45, dan gaan we naar het ziekenhuis.

Lijstje vandaag
O: havermoutpap van sojamelk met lijnzaad en no sugar
L: hamkaas croissant en vk broodje kipfilet glas nep optimel.
T: banaan
A: Zv rijst met broccoli, kip en tomaat (gisteren zou ik boodschappen doen na de paarden maar dat redde ik niet meer, dus gisteren hebben we wat anders gegeten namelijk, wortels, aardappelpuree en een kipburger)
T:bakje optimel aarbei yoghurt en vanavond misschien wat M&M's of bakje chips.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:02

Euh, het wordt hier vanavond weer wat anders, patat met mayo en een kaassoufle, dan morgen echt de ZV rijst :') Mijn vriend neemt even eten mee uit zijn werk, ook wel lekker na vanmiddag die afspraak zal wel enerverend zijn ook.

En ipv de banaan neem ik een choco & biscuit van de Lidl, beetje misselijk geworden van een te rijpe banaan vorige week en nu lichte aversie :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:35

Ik ben weer terug na een week trainingsweek met paard zonder telefoon. Daar niet zo gezond gegeten, maar wel veel bewogen. Vanavond hebben we wel een bbq bij familie, dus ik gok dat dat niet zo gezond gaat zijn. Vandaag ga ik wel proberen om goed te eten :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:29

Kimmie25501: Leuk zo'n trainingsweek, heb je er veel aan gehad met je paard?

Gisteren echt een waardeloos gesprek gehad. Nam aan dat ze zich wel gewoon ingelezen had, maar de Neuroloog had nog niet eens de MRI bekeken, ze wilde eerst mijn verhaal horen en zelf onderzoek doen. Moet zeggen dat het wel heel erg verkeerd viel, juist omdat mijn verhaal nooit serieus genomen werd en ik toch wel door die testen kom.

Ik had gehoopt dat ik daar kwam voor de uitslag en een plan van aanpak. Omdat ik niet de typische hernia verschijnselen heb willen ze dan de hernia niet opereren omdat ze denken dat het niet mijn klachten verhelpt, volgens hun verhelpt een operatie alleen constante uitstralingspijn naar je been. Plus dat ik dus niet alleen een dubbele hernia blijk te hebben, maar ook 2 versleten tussenwervelschijven, dit kwam echt even zo hard aan, want aan dit laatste is dus niks te doen. Het voelde echt alsof ik in een hele slechte film zat. Gelukkig was mijn moeder mee, dus die heeft direct een second opinion aangevraagd.

1 hernia zit heel centraal en is daardoor niet te opereren zonder veel risico op schade aan zenuwen, daar zit ik niet op te wachten natuurlijk, de andere kan echter wel goed geopereerd worden en drukt wel duidelijk ook op mijn zenuwen, maar omdat ik niet constant pijn heb in mijn been willen ze dat daar dus niet doen.

Maandag kan ik bellen naar de huisarts voor de verwijzing naar een privékliniek in hernia's en rugproblemen, geen vertrouwen meer in ziekenhuizen. En maar even focussen wat er nog mogelijk is om mijn leven draagbaarder te maken met die slijtage zoals orthopedisch korset. Nadat ik duidelijkheid heb van de second opinion wil ik ook even advies over pijnpoli mogelijkheden.

Zelf al even een Back On Track rugbeschermer bestelt, en van de neuroloog nu zwaardere pijnstillers gekregen, die niet echt helpen tegen de pijn maar mijn systeem toch ergens tot rust brengt want vannacht wel beter geslapen en kan vandaag in huis wel wat meer dingetjes doen weer.

Er zijn nog meer bizarre dingen gezegd maar dit zijn even de belangrijkste punten :') Oja mag ook niet meer hardlopen en paardrijden etc. Ik weet niet of ik het paardrijden wel los kan laten, en na het rijden van Luna ook nooit last.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:45

Jezus urosa wat poedersuiker :(:)
Echt belachelijk dat ze je niet eens je gegevens doorgekeken hebben. Kin je geen klacht indienen? Dit kan toch niet zomaar?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 13:14

Ahhh jemig urosa :( slecht dat de neuroloog helemaal niet ingelezen was, en balen dat ze niets willen doen. Goed dat je moeder meteen achter een second opinion aangegaan is! Wellicht komt er niets anders uit, maar dan hopelijk wel met een beter gevoel voor jou, omdat je wel serieus genomen wordt :(:)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:12

AbbyBlues: tja dit is blijkbaar gewoon de manier waarop die neuroloog omgaat met mensen waarbij een hernia geconstateerd is, dat je verrekt van de pijn doet ze niks. Als je niet voldoet aan het standaard klachtenpatroon weten ze het blijkbaar niet en is niks doen de oplossing, ze wilde me dan doorsturen naar het UMCG wervelkolomcentrum, wat gewoon een revalidatiecentrum is voor je rug. Komt net uit een revalidatietraject dat één hel en afbraak is geweest en me niks heeft gebracht. Eerst maar de mening van een echte neurochirurg. Dit was ook 'maar' een neuroloog. Kan het ook nog steeds niet echt geloven hoe alle medici nog steeds met me omgaan, te slecht gewoon.

Laura82, de uitslag zal niet veranderen inderdaad, maar ben heel benieuwd of hun wel heil zien in een operatie voor de hernia's al zal het maar iets van de pijn wegnemen dan ben ik al blij, vanwege die slijtage word ik niet meer pijnvrij, maar als het ergens minder door kan worden dan heb ik daar gewoon recht op. En ik geloof dat die stekende pijn bij sommige bewegingen en overbelasting echt wel door die hernia komen. Maar we zullen zien!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:47

Hemel Urosa, wat een snertkliniek... Niet eens je foto's bekeken en er dan een verhaal aan hangen als 'we willen het van jou horen'... :roll: Waarvoor zijn die foto's dan gemaakt? Wanneer is je doorverwijzing gepland?

Hoi Kimmie, fijn om je terug te zien!

Het is hier stilletjes... Iedereen aan het uitbuiken van de zomer BBQ's en de cocktails? :D
Hier een heel fijn weekend achter de rug met vrijdag een enorme cheatdag, en de zaterdag en zondag twee stevige workouts, een uurtje jacuzzi en lekker maar gezond eten 8-) Nu heel veel spierpijn, maar dat hoort erbij!

Planning:
O: 60 g haver, 100 ml sojamelk ongezoet, snuf kokosbloesemsuiker, amandelschaafsel, 60 g kokosmelk, twee koffies met melk
L: 90 g zemelenbrood met roomkaas en 2 gekookte eieren en komkommer, hand kerstomaat
A: Tofu met rijst, paprika, wortel, courgette, champignon en zelfgemaakte pindasaus (kokosmelk-pindakaas- etc)
T: Watermeloen, 2 nectarines, kwark
B: Weinig, alleen een ommetje met de hond

Weer een paar 100 grammetjes er af :):)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:51

Lekker bezig Bhriseis :)
Hier gaat het niet zo....... nu scheelt het ook dat ik ongesteld was vorig week maar ik wil maar niet terug in het ritme komen... Veel honger in de avond en ga dan ook echt eten.... want ja "honger" ik heb wel serieus trek dan..... ik kom daar maar niet vanaf en baal daar zo van -O-

Voor vandaag:

O: skyr met ontbijtgranen
T: tomaatjes en komkommer
L: 3vk boterhammen
T: galia meloen
A: risotto
T: goed bezig reep (hoop dat het daarbij blijft)
B: paardrijden en fietsen..... ook al vind ik het echt warm maar we gaan gewoon lekker een ritje buiten doen dus niet zo heel actief. Vooral stappen gok ik.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:01

Wat raar Urosa! Slaat echt nergens op!
Ik heb heel veel geleerd in de trainingsweek, zelfs zonder zadel op Ivy gereden. En gisteren heeft Ivy twee keer op commando gelegen, ik ben echt helemaal trots haha.
Goed bezig Bhriseis!
Wat vervelend Yonker, dit lijstje ziet er netjes uit hoor!

Mijn lijstje van gisteren:
O: een boterham met boter en honing, een wit broodje met boter en hagelslag en pindakaas. (452)
L: een bruine boterham met boter en Gelders gekookt worst, een witte boterham met boter en vruchtenhagel, een bruin broodje met honing en boter en hagelslag, een beker melk. (643)
T: een glas sinaasappelsap, een Prince koekje met vanille ertussen en twee ufo koekjes. (319)
T: een derde rode paprika. (9)
A: Focaccia tomaat olijven, focaccia knoflook rozemarijn, een stukje varkenskarbonade, krieltjes, mayonaise, ijsbergsla, gele paprika, komkommer, verse tomaat en een stukje groenteburger. (425)
T: een glas cola en een paar kaasstengels. (143)
T: een hoorntje met vanille roomijs. (176)
B: 6000 stappen, 15 minuten fietsen, 50 minuten paard verzorgen en 15 minuten zwemmen.
Totaal kcal: 2159.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:02

Eet je voldoende Yonker? Of zou het helpen om voor drie dagen al fruit te snijden in bakjes, zodat je maar iets hoeft te nemen uit de koelkast?

Wat een heerlijk avondmaal Kimmie!

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:08

Goed bezig Bhriseis!
*knuff* Yonker. Flinke bak vol wortels en tomaatjes geen optie tegen het snacken?

Hier gaat het ook lekker. Ik wil zoo graag onder die 200/90. Das echt een psychologische grens voor mij.
6 juni: 205,0lb 93.0kg
6 juli: 202,0lb 91.6kg
16 juli: 200,4lb 90.9kg

O: haffeltje tomaatjes
T: haffeltje noten
L: weet ik nog niet
A: kip met champignons, paprika en rijst
T: yoghurt met gebroken lijnzaad en nootjes

Inmiddels uitgevogeld dat mijn oploskoffie ook een bom suikers is :+
Nu nog een alternatief verzinnen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:10

Ja ik eet wel voldoende..... fruit snijden heb ik vanochtend gedaan voor vanmiddag op het werk. Wortels enzo eet ik al op t werk in de ochtend.... dat hoef ik dan savonds ook niet meer haha. Kan wel proberen de reep in de ochtend de eten en dan in de avond rauwkost.... hmm kijk even aan hoe t gaat aankomende week :)