Greetje63 schreef:Hinke ik weet natuurlijk niet wat de omstandigheden zijn maar ik denk dat het normaal is dat je lijf na 8 ultralopen in een jaar (en ik weet dat je daarnaast ook nog heel veel andere wedstrijden hebt gedaan) gewoon even rust nodig heeft. Buiten wat er eventueel nog meer speelt. En als ik bij het ultra overzicht kijk heb je er vorig jaar maar 1 gelopen. Dus het is het eerste jaar dan toch dat je zo volle bak bent gegaan? Heel lang kun je energie van iets krijgen maar op een gegeven moment kan het tegen je keren. Vind het sowieso al bewonderens waardig dat behalve dat je lijf zo snel kan herstellen je ook mentaal zo snel weet op te peppen. Ik heb na die 100km altijd een paar maanden nodig (of eigenlijk ik reserveer ze preventief) waarin ik lekker door train maar zonder enige druk. Ook de wedstrijden in nov/dec loop ik dan zonder tijdsdoel. Dat heb ik echt nodig om het volgend jaar dan er weer vol voor te kunnen gaan.
Thnx, ik kreeg altijd wel energie van wedstrijden maar nu ff niet meer. Verhaal staat in de runnersworld van deze maand. Ik ervaar de wedstrijden niet echt als druk, daarvoor vind ik het niet belangrijk genoeg

Al doelen voor januari/februari? Er zijn een hoop mooie loopjes; de dutch coast to coast, en de baanultra, om twee te noemen