Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:Goedemiddag namens Priscilla
Gisteren was een vermoeiende dag vandaar de late reactie.
Dag met ups en downs maar vooral een hele fijne dag. Nooit gedacht dat ik het halen zou .ontzettend veel dank voor de vele kaartjes die wij van jullie ontvangen hebt.mijn huis l ijkt wel een kaarten winkel. ook Dank voor de vele felicitaties hier op het forum. Gisteren een fijne dag gehad met de hele familie. Marcel (ik dus)leest nog steeds de reacties voor. Gelukkig vannacht goed geslapen. ...Verder weinig verandering redelijke momenten wisselen af met zeer slechte momenten. ...groetjes Priscilla &Marcel
MoppieFilou schreef:spicegirl schreef:Goedemiddag namens Priscilla
Gisteren was een vermoeiende dag vandaar de late reactie.
Dag met ups en downs maar vooral een hele fijne dag. Nooit gedacht dat ik het halen zou .ontzettend veel dank voor de vele kaartjes die wij van jullie ontvangen hebt.mijn huis l ijkt wel een kaarten winkel. ook Dank voor de vele felicitaties hier op het forum. Gisteren een fijne dag gehad met de hele familie. Marcel (ik dus)leest nog steeds de reacties voor. Gelukkig vannacht goed geslapen. ...Verder weinig verandering redelijke momenten wisselen af met zeer slechte momenten. ...groetjes Priscilla &Marcel
Blij wat van jullie te horen!En wat ontzettend fijn dat je toch nog wat hebt kunnen genieten Pris!!
Ik hoop dat er niet al te veel zeer slechte momenten zijn...
Mijn gedachten zijn bij jullie!
Edit: Ik wilde er toch nog even bij zetten dat telkens wanneer ik een "positief" berichtje lees, mijn dag goed is. En dat meen ik!