[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:13

Ik denk dat er bij beiden iets niet helemaal ok is, waar er 2 vechten...
Maar dat JS niet zo'n heel plezierig persoon is lijkt me duidelijk.

Ik ben blij met de liquids en misschien dat ik nog wel een paar koop, maar zijn attitude houdt me wel tegen.

Helemaal nu ik een ander merk gevonden heb die me eigenlijk nog beter bevalt :D
Mijn Aromi liquids zijn binnen en ze zijn zo gaaf <3

De formule is wat meer een mousse, zitten als een huis en dragen ontzettend fijn.
Ik ben fan!

Afbeelding

Afbeelding

En een swatch van Berry Nude <3

Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:16

Waarom zijn zijn liquids nou juist zo goed en diervriendelijk -O-

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:22

Furrow schreef:
Niemand ervaring met het electric pallet?

Ikkk! Van UD toch!
Zal straks even reageren, ben er verliefd op <3!

Sonja_vR

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:27

Geen idee , heb geen producten van Kat of JS , Kat zou ik me eerst in moeten verdiepen
JS komt er hier gewoon niet in.
All in all is het ieder voor zich wat ze doen. En wat Redenen zijn om iets wel of niet te kopen van iemand toch?

Maar zo heeft mijn keuze dat make up aan bepaalde voorwaarden moet voldoen wel meer irritante gevolgen.
Mijn MAC verzameling zal niet groter worden als hij nu is.hoe fijn ik hun matte sticks ook vind

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:32

De enige reden dat ik geen makeup heb van kat is omdat er gewoon erg slecht aan te komen is, of je betaalt er gewoon echt veel voor :)
Als het goed is ga ik volgend jaar op vakantie naar Canada, ik hoop dat ik dan wat makeup kan scoren waar hier moeilijk aan te komen is.

Even heel offtopic, maar dat mag wel een beetje sinds we hk tag hebben. Hoe doen jullie het vandaag met de diertjes met die hitte? Gisteren zijn we lekker gaan varen met de honden maar vandaag blijven ze koel binnen. De paarden kunnen in de schaduw staan, en ik denk dat ik na het werk even langs ga om ze koel af te spoelen :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:33

Eight schreef:
De enige reden dat ik geen makeup heb van kat is omdat er gewoon erg slecht aan te komen is, of je betaalt er gewoon echt veel voor :)
Als het goed is ga ik volgend jaar op vakantie naar Canada, ik hoop dat ik dan wat makeup kan scoren waar hier moeilijk aan te komen is.

Even heel offtopic, maar dat mag wel een beetje sinds we hk tag hebben. Hoe doen jullie het vandaag met de diertjes met die hitte? Gisteren zijn we lekker gaan varen met de honden maar vandaag blijven ze koel binnen. De paarden kunnen in de schaduw staan, en ik denk dat ik na het werk even langs ga om ze met koud water af te spoelen :j

Dit moest een edit zijn :') ik maak er weer een zooitje van

Shizzel wat erg trouwens van jouw haar :oo hopen dat het snel weer aangroeit!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:01

DnT waar heb je die liquids vandaan? Ken dat merk niet?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:13

Sorry, ik lees eigenlijk mee. Maar wil toch even inhaken op Jeffree Star. Vind het frappant dat Kat het heeft over "bullying", maar wat ze nu doet, is toch precies hetzelfde? Ik vond ergens (verwijderde) tweets van Jeffree dat hij al een half jaar niks van haar gehoord had & dan nu dus opeens komt met zo'n zwartmaakvideo. Komt haar denk wel erg goed uit, aangezien ze zelf ook een makeup merk heeft. Tuurlijk, Jeffree is geen lieverdje, maar zegt niemand wel eens iets onaardigds?

Tja, hij zegt vaak ook dat hij niet alleen CEO is van een make up merk, maar vooral ook liefhebber. Dus vind zijn reviews vaak heel eerlijk. En met het geval Kylie (wands) had hij toch hartstikke gelijk? En hij kraakte Kymajesty niet eens af, wat heel veel anderen wel deden:-P.

Waar twee vechten zijn twee schuldig, we zien de video's wel weer komen.............

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:15

Ik heb ze op cocktailcosmetics gekocht.
Zijn echt super fijn!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:17

astridastrid schreef:
Sorry, ik lees eigenlijk mee. Maar wil toch even inhaken op Jeffree Star. Vind het frappant dat Kat het heeft over "bullying", maar wat ze nu doet, is toch precies hetzelfde? Ik vond ergens (verwijderde) tweets van Jeffree dat hij al een half jaar niks van haar gehoord had & dan nu dus opeens komt met zo'n zwartmaakvideo. Komt haar denk wel erg goed uit, aangezien ze zelf ook een makeup merk heeft. Tuurlijk, Jeffree is geen lieverdje, maar zegt niemand wel eens iets onaardigds?

Tja, hij zegt vaak ook dat hij niet alleen CEO is van een make up merk, maar vooral ook liefhebber. Dus vind zijn reviews vaak heel eerlijk. En met het geval Kylie (wands) had hij toch hartstikke gelijk? En hij kraakte Kymajesty niet eens af, wat heel veel anderen wel deden:-P.

Waar twee vechten zijn twee schuldig, we zien de video's wel weer komen.............

Er is wel een verschil tussen eens onaardig zijn en wat hij doet :=

Dnt is het duur? moet ze eens opzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:18

Ik vind ze meevallen, inclusief verzendkosten ben je zo rond de €20 per liquid kwijt.
Niet goedkoop, maar vergeleken met een JS toch een stuk minder.

En ik vind ze kwalitatief echt heel goed.
Misschien nog wel fijner dan mijn JS, maar ik moet ze eerst meer dragen voor ik daar een goede mening over kan vormen.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:20

DnT schreef:
Ik vind ze meevallen, inclusief verzendkosten ben je zo rond de €20 per liquid kwijt.
Niet goedkoop, maar vergeleken met een JS toch een stuk minder.

En ik vind ze kwalitatief echt heel goed.
Misschien nog wel fijner dan mijn JS, maar ik moet ze eerst meer dragen voor ik daar een goede mening over kan vormen.

Ben benieuwd! ik vind ze enorm mooi staan bij jou

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:30

BloemBloem schreef:
Ik krijg helemaal niets mee van JS en Kat :n
Het boeit me ook niet zo eigenlijk :)) :=

Heeft er iemand ervaring met contour palettes van AliExpress?

Deze lijkt mij wel wat.
http://www.aliexpress.com/item/Professi ... 617d2f7ffb

Ik heb er zo eentje.
Het pigment is erg goed. Maar de formule vind ik niet zo fijn, het is haast gel zo plakkerig..

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:33

Heeft hier iemand Kymajesty? MOET hem echt hebben!
Ik heb wel een (originele) Kylie lipkit en vind de formule te gek! Maar Kymajesty zijn de meningen over verdeeld zacht gezegd. Heb nog geen nepperts ervan gevonden op Ali.

Trouwens op zeker dat Kylie en Colourpop uit dezelfde fabriek komen; niet alleen de verpakking is identiek, maar ook mijn Colourpop metals hebben hetzelfde "probleem" dat de verpakking half leeg is hahaha. Maargoed, die zijn maar USD6 p.st.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:34

Swatches! Sorry als de foto's niet zo mooi zijn, moet nog wennen aan de iPhone camera hahaha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Links is zonder primer en rechts is met primer.
K zou dit pallet altijd aanraden maar je moet er wel rekening mee houden dat sommige kleuren een klein beetje een stain achter kunnen laten omdat ze zo fel zijn. Als je echt een bloedhekel aan kwasten schoonmaken hebt ga je ook niet vrolijk zijn met deze kleurtjes hihi :D

Edit: oeps, pallete ondersteboven gefotografeerd :') nja je haalt er vast wel uit wat welke kleur is.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:51

Dankuuu *\o/* *\o/* *\o/*

De kleuren zijn zo prachtig, enige wat mij tegenhoud is dat ik het misschien niet ga gebruiken dillema :Y)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:55

Ik vind het eng om te bestellen bij colourpop, Shizzel heeft me echt een heel duidelijke uitleg gestuurd over hoe ik kan bestellen en verzenden via shippito (geloof ik dat het heet :D ) maar ik durf het niet :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:55

Wat een pigment :oo

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:04

Eight schreef:
Ik vind het eng om te bestellen bij colourpop, Shizzel heeft me echt een heel duidelijke uitleg gestuurd over hoe ik kan bestellen en verzenden via shippito (geloof ik dat het heet :D ) maar ik durf het niet :x

Kim ter Stege (een MUA) doet altijd groepsorders Colourpop dus die had het geregeld, super fijn! Ook geen invoerrechten enzo (ze heeft een shipping address in US en verstuurt het van daaruit naar NL). Heb nu Maneater op.

Ben wel blij dat Kylie nu ook losse lipsticks doet, want met die lipkit kwam je boven de USD20 en mag je dus ook EUR20 invoerrechten betalen. Dat waren hele dure orders haha.

Jaa, ik heb ook altijd stains van Electic, vooral die roze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:08

Dat palette is ook geen oogschaduwpalette, maar pressed pigments.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:15

Prachtig palette!
Mooi dnt! Cocktail is enkel cc toch?
Wordt een beetje moe van js maargoed zn product is fijn denk ik heb ub nog niet gedragen met die hitte :=
Ik heb de airco in de woonkamer gezet voor mn hond het was hier al 34 graden binnen arm ding kan er niet zo goed tegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 11:23

Geen idee Suus, ik heb wel met mijn cc betaald, maar dacht dat er ook een optie was voor PP.
Maar ben er niet zeker van...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:02

Wij hebben het badje neer gezet voor de hond, laagje met water zodat ze daar in kan, vind ze heerlijk.

Ik vind het toch wel een verschil tussen Kat en Jeffrey. Ze legt het uit waarom ze zich van hem wil distantiëren. Ze heeft hem in de make-up wereld gebracht (zo kwam het bij mij over) en snap dat ze aan bedrijven en fans uitleg geeft dat zij er totaal niks mee te maken wilt hebben met hoe hij zich nu gedraagt.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:47

Hele gave kleuren! En goed pigment inderdaad! Daar kun je hele vette looks mee maken!

Ik heb gister mijn eerste eigen facechart gemaakt!! Ben niet 100% tevreden, maar het begin is er :D
Afbeelding