MyChoice schreef:Tof! Maar je woont in Emmen toch? Da's wel een eind uit de buurt dan.....?
Dat klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Ik ben gevraagd om te solliciterenzat al een tijdje te twijfelen om te stoppen met m'n studie en aangezien dit echt m'n passie is was de keuze zo gemaakt. In de toekomst is het zeker de bedoeling dat ik ga leren piercen, maar nu nog niet idd.
Hoe lang heb je je piercings nu?
Memories schreef:Is ie überhaupt ooit wel een poosje echt helemaal rustig geweest?
Los van de standaard dingen (is ie echt netjes door de tepelsbasis gezet en niet te laag, is je sieraad van titanium of ander hoogwaardige kwaliteit materiaal, is je barbell niet te lang of te kort?) heb ik eigenlijk altijd begrepen dat tepelpiercings er vrij berucht om zijn om met perioden op te spelen. Of überhaupt heel erg moeilijk te doen, van de ene op de andere dag ineens etteren etc. Mijn piercer zei dat daar soms gewoon niks aan te doen is en waarschuwde er ook al voor. Hoop voor je dat het toch nog rustig gaat worden
Joanne1987 schreef:En voor nu even een hoefijzer/ringetje er in? Zodat ie niet naar die ene kant zakt en verder irriteert
Al kan ik me voorstellen dat nu wisselen ook geen optie en slim is hoor
Drunksheep schreef:En als je nou één keer je zoutoplossing gebruikt? Twee keer kan al teveel zijn.
Je kunt eventueel ook Neutral proberen ipv zoutoplossing. Goed laten schuimen in je handen, schuim op je piercings deppen (zachtjes, zonder echt je piercings aan te raken) en maximaal 10 seconden laten zitten en afspoelen. En dan droogdeppen met een gaasje.Joanne1987 schreef:En voor nu even een hoefijzer/ringetje er in? Zodat ie niet naar die ene kant zakt en verder irriteert
Al kan ik me voorstellen dat nu wisselen ook geen optie en slim is hoor
Aaaaah nee! Dit gaat het alleen maar erger makenveel meer beweging, dus irritatie. En een hoefijzertje zakt natuurlijk veel meer dan een barbell. Plus iets ronds irriteert natuurlijk de nog niet genezen rechte kanaaltjes ook nog.